vader/dochter/wiet

Dissonant

Bewuste gebruiker
Dat moet je toch niet aan ons vragen. Vraag gewoon aan je vader wie de wiet moet halen..

Als hij bereid is om effe een shop binnen te stappen is dat de beste oplossing (ervan uitgaande dat jij nog minderjarig bent).

erwin krol

Bewuste gebruiker
Niet gek om te vragen, ben je gek! Vragen mag, jammer dat het niet altijd serieus beantoord wordt. Het lijkt me dat als je zelf niet erg ervaren blower bent je redelijk stoer hebt gedaan door je vader uit te dagen. Waarschijnlijk weten zij er dus veel, veel meer van dan jij denkt ( ik neem aan dat ouders ook geheimen voor hun kinderen hebben nl) en ik kan me als vader voorstellen dat het fijn is om zoiets met je kind te kunnen doen. Beter dat jij het met hem doet dan met een hormonale pussende leeftijdgenoot met bijbedoelingen, ja toch?
Dat terzijde, als het voor jullie allebei een frisse ervaring wordt of niet; doe het ! Er komen nog genoeg momenten waarop jullie uit elkaar drijven ( vette ruzies dus) en dit is juist een mooie moment samen wat jullie je altijd nog zullen herinneren. Tof hoor, dat het kan.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
cheetah zei:
ik zie hem nog geen wiet halen want hij loopt tegen de vijftig en ik weet wel dat er mensen zijn die tegen de vijftig lopen die ook wel eens gebruiken

Denk dat je verbaasd zou zijn hoeveel mensen van tegen de 50 zelfs nog XTC en speed enz... graag lusten!
Natuurlijk gaan ze dat niet vertellen aan hun kinderen :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik blow wel eens met mijn moeder, ik heb zelfs een keer met mijn oma geblowed (wat trouwens wel heel appart was). Maar het heeft wel wat. Je bent dus te jong om zelf te halen? Dan zou ik gewoon vragen of een vriend/vriendin of een van je familie leden dat gewoon kan doen.

erwin krol

Bewuste gebruiker
D zeker niet op jou gericht, meer in het algemeen inderdaad. De vraagsteller voelde zichnogal onzekertjes ( vandaar ook de vraag om het hier anoniem te kunnen bespreken) dus leek me wel gepast om wat kaders te scheppen...Alles kan, als er maar respect is. En geen onzinnige vragen en ook geen onzinnige antwoorden. Wat niet het geval was.Mooi toch, hoeveel abn er uit een dronken Krol komt rollen op dit tijdstip :wink: Een goede nacht, ik trip nog verder
truste.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
azgaza zei:
Ik blow wel eens met mijn moeder, ik heb zelfs een keer met mijn oma geblowed (wat trouwens wel heel appart was).

Ik heb ook ooit met oma geblowd. Ze was toen 78 toen en had zelfs nog nooit sigaretten gerookt.
Had haar dit laten proberen omdat ze enorm pijnlijke benen had van de reuma. Het werkte echter niet echt voor haar tegen de pijn en ze heeft daarna een afkeer gekregen van blowen omdat ze het er abnormaal warm van kreeg en licht in haar hoofd ( :mrgreen: )

Wel jammer dat het niet werkte want ze is nu al 85 en heeft nog steeds veel last van die reuma. :(

Osi`

Bewuste gebruiker
kheb zelfs vorige week nog een meisje met haar papa en mama voor mij wiet zien kopen in de shop. Meisje zelf was wel 18 denk ik, want ze kocht ook wiet (in bijzijn van ouders) en die pa kocht dan nog een blok hasj van 4 gram ofzo.

Eigenlijk is da nie zo'n schande hoor, zie vaak genoeg ouder volk in de shop zitten.

Tazzie

Experimenterende gebruiker
Ik vind het mooi om te horen dat je iig open kunt praten met je vader over alles en dus ook drugs.
Dit is denk ik in de meeste gezinnen not done , op zich wel vreemd als je bedenkt dat je ouders er zijn om je voor te bereiden om zelfstandig door het leven te gaan.
Maar net als sex is drugs vaak een moeilijk topic voor ouders.

Mocht het zover komen , geniet van de ervaring :)

Eier

Bewuste gebruiker
cheetah zei:
Eier zei:
Ik vind dat je pa de bak in moet, beetje minderjarigen aansporen tot drugsgebruik.

hahah nou dat zei ik ook tegen hem ^^
maar hij zei 'ik spoor je niet aan , maar ik laat je er vrij in en omdat ik je er vrij in laat ga je het niet stiekem doen en kan ik het een beetje in de gaten houden misschien' :P
Dat zeggen pedofielen ook. Maar ondertussen.

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
cheetah zei:
ik rook trouwens niet.. zou het handig zijn om eerst maar eens proberen te roken ? over mn longen ? of niet.. (niet dat ik dan blijf roken, maar zodat ik weet hoe ik het over mn longen moet krijgen.. want als je die wiet niet over je longen doet heeft het ook geen nut toch ?)

Ik begrijp je niet goed. Heb een beetje de indruk dat je wil gaan blowen om stoer te doen t.o.v. je vader...
Je vader is waarschijnlijk dat gesprek al lang vergeten, volwassenen hebben wel belangrijker zaken in hun hoofd dan nadenken over wanneer en met wie ze een blowtje gaan roken.

Als je er niet mee wil beginnen moet je het gewoon niet doen, want hoewel het niet echt super veel kwaad kan voor je gezondheid is het ook nergens goed voor...

Dissonant

Bewuste gebruiker
Nee, blijf maar gewoon van de sigaretten af.

Het kan zijn dat het dan de eerste keer niet goed lukt omdat je niet weet hoe je moet inhaleren, maar dan moet je het later nog maar eens proberen. Ik voelde trouwens ook niets mijn eerste keer.

Als het wel lukt zal je je longen uit je lijf hoesten, maar dat hoort er nu eenmaal bij de eerste keer.

Voor dat inhaleren oefenen : Denk gewoon aan iemand die verschiet en zegt "huh pas op !!"

Die "huh" (ik vond geen betere schrijfwijze) is een soort omgekeerde zucht, je blaast geen lucht naar buiten maar je zuigt lucht naar binnen. Als je "huh" zegt met rook in je mond inhaleer je. (nogal moeilijk om dit hier uit te leggen)

duveltje

Newbie
Hey cheetah,

Je hebt een leuk gesprek gehad met je vader omdat je ondekt hebt dat hij ook maar een normaal mens is. Goed zo!

Mijn tip: dit gesprek was meer waard dan de eventuele blowsessie die je met je ouwe heer gaat hebben. Je moet nu ook niet per sé om die weed om dat moment met je vader te bevestigen. Iemand zei al: "Hij is het alweer vergeten." Dat geloof ik niet, maar het is iig niet belangrijk voor hem dat jullie ook daadwerkelijk gaan blowen lol.

Dus...als het er eens van komt ok. Maar net zoals dat gesprekje spontaan tot stand kwam, kan je best niet te veel gaan plannen.

Pies oud.

jasper

Wijs gebruiker
ik weet niet of je van belgie bent?
maar als het zo is, vind ik dat je vader er goed aan doet.
anders ga je een dealer zoeken en dan kom je vrij snel in contacten met de rest van de drugs. En in de boerendorpjes (zoals hier) slikken de jongeren maar wat ze te pakken kunnen krijgen (zijn dus niet goed voorgelicht)

let come

Belezen gebruiker
ik vind je niet dom overkomen hoor

je bent nieuwsgierig en geïnteresseerd (ook beetje verrast omdat je vader erover praat waarschijnlijk :) )
dat je dan soms beetje enthousiast word is toch normaal :wink:

azgaza

Badass junkie
Als je wil inhalen moet je eerst gewoon de rook 'uit de joint zuigen' en dan neem je voor dat je het weer uitblaast een hap lucht erachter aan. Dus eerst de rook in je mond, en dan lucht erna inademen. Dan gaat het je longen in. Je merkt vanzelf wel wanneer het werkt, want het voelt de eerste keer nog al vreemd in je longen.

Beter kan ik het niet omschrijven maar je moet dus nog een beetje lucht erachter aan inademen door je mond voor je de rook uitblaast.

Maar.. dat hoef je niet op een sigaret te oefenen, oefen gewoon de eerste 3 trekjes van een joint, je merkt vanzelf wanneer het lukt.

let come

Belezen gebruiker
Ook niet teveel lucht erachter aan, dat deed ik in het begin. :)
Gevolg was dat ik na enkele trekjes zwart voor mijn ogen begon te zien en dat ik dus moest gaan zitten. Kwam dus doordat ik veel te veel zuurstof opnam, ik moest toch zeker zijn dat het op mijn longen kwam hé :grin:

jasper

Wijs gebruiker
wat bij mij de eerste keren hielp was dat ik de rook eerst even in m'n mond liet koelen en hem daarna pas naar binnen zoog. Verminderde het kriebelige gevoel in m'n keel een voorkwam dat ik moest hoesten.

ook oppassen dat je de rook niet inslikt als je moet hoesten, krijg je buikpijn van

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
cheetah zei:
ik zal van de sigaretten afblijven

uitwerking heeft op mensen.

Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.

Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.

Stonie

jasper

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
cheetah zei:
ik zal van de sigaretten afblijven

uitwerking heeft op mensen.

Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.

Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.

Stonie

puur geeft een meer high gevoel, met tabak geeft een meer stoned gevoel
(zo ervaar ik het toch)

let come

Belezen gebruiker
vaporizen = verdampen
de wiet wordt verwamt en zo verdampen de stoffen die je "nodig" hebt, er komt dus geen teer ofzo mee want je verbrand het eigenlijk niet. Het is dus veel minder schadelijk dan gewoon roken van wiet en de effecten zijn dikwijls zelfs beter voelbaar. (de wiet wordt er dan ook puur in gedaan, zonder tabak)

hier zie je hoe je zelf een vaporizer kan maken en dan kan je je er ook iets bij voorstellen
http://video.google.nl/videoplay?do...194&start=0&num=10&so=0&type=search&plindex=8

:stoned:

let come

Belezen gebruiker
denk het wel ja, ik heb zelf nog nooit met vaporizer gedaan maar binnenkort toch eens proberen omdat ik wiet zonder tabak beter vind.
veel zachter in je keel en je proeft het zo goed en... een andere high! :openmouth:

let come

Belezen gebruiker
volgens mij heeft het wel een effect (je zal vlugger stoned worden denk ik)

want: bloedarmoede = te weinig hemoglobine
hemoglobine is een eiwit in je rode bloedcellen dat ervoor zorgt dat zuurstof wordt opgenomen. Door te weinig hemoglobine kan je dus minder zuurstof opnemen en dit leidt tot vermoeidheid. Je zal dan ook vlugger de effecten merken. Je kan dus best een licht jointje proberen om de juiste effecten te voelen.

Ionesco

Experimenterende gebruiker
Ik heb redelijk vaak met mn vader geblowd, en weet ook van hem dat ie wel eens xtc/coke heeft gebruikt.

Is wel een raar gedacht. Heb ooit es een keer zelfs een xtcpil van mn vader gehad :grin:

Ik kon nergens pillen regelen en zeg zo voor de gein tegen mn vader:'He pap, weet jij anders nog waar ik goede pillen kan halen?' Komtie even later beneden en krijg ik een pil van m :openmouth: :beer:

Bovenaan