vader/dochter/wiet

Mister Sosa

Experimenterende gebruiker
Ionesco zei:
Ik heb redelijk vaak met mn vader geblowd, en weet ook van hem dat ie wel eens xtc/coke heeft gebruikt.

Is wel een raar gedacht. Heb ooit es een keer zelfs een xtcpil van mn vader gehad :grin:

Ik kon nergens pillen regelen en zeg zo voor de gein tegen mn vader:'He pap, weet jij anders nog waar ik goede pillen kan halen?' Komtie even later beneden en krijg ik een pil van m :openmouth: :beer:
:openmouth:

Funky Monkey

Badass junkie
lol, apart :mrgreen:

Ik heb ook wel eens met me ma gesmoked (op me 18de verjaardag) toen samen in de auto knetter stoned naar de griek rijden. Daar in een scheur liggen om het rare accent van de ober. :flushed: En toen weer terug kaggelen. Was de leukste verjaardag die ik ooit gehad heb :grin:
Me ma heeft ook alles gebruikt (behalve heroïne :grin:) verder en me alles verteld en hoe lekker het wel of niet was... maar zelf mag ik geen coke uitproberen :(

Hype

Bewuste gebruiker
lysergine25 zei:
cheetah zei:
ik zal van de sigaretten afblijven

uitwerking heeft op mensen.

Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.

Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.

Stonie
Hm, de eerste keer dat ik blowde is 5 jaar geleden, sinds dien af en aan geblowd enzo (altijd spliffs) en nog nooit een sigaret opgestoken of abnormaal zin gehad in blowen. Verder vind ik dat je in principe met tabak even goed high als stoned kan worden, bij mij hangt het iig af van mijn mood en de omgeving.

Telefoon

Wijs gebruiker
haha laat je vader gewoon voorgedraaide halen .. lol

2x wiet ens als je keuze hebt gewoon de sterkste :grin: :P

maar

nu ga ik het topic door lezen en dan mss nog editen

gewoon lekker roken en je kapot hoesten zo hoort de eerste keer

let come

Belezen gebruiker
:grin: zo snel gaat het, toch niet met je vader dan?

De tip moet je niet perse kopen, je kan ook een stukje papier/karton gebruiken, het voorblad van een cursus-blok vind ik wel handig. Wel in kleine stukjes doen en geen heel blad è :wink:

Longvloei koop je gewoon in een krantenwinkel, nachtwinkel, supermarkt,... samen met een pakje sigaretten of shag, geen probleem. En shag is in verhouding goedkoper dacht ik :confused: , ik neem wel altijd lichte shag omdat ik dan de wiet beter proef.

cheetah zei:
die vriend kan wel draaien maar kan geen voorgedraaide krijgen maken o.i.d
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt :)
Als die vriend kan rollen kan hij er toch eentje voor u maken?

Maar: als je in de shop geen voorgedraaide kan kopen ga je wel altijd een beetje overhouden van je zakje wiet en dan blijft het waarschijnlijk niet bij 1 jointje, je gaat dan ook altijd wat tabak overhouden en zo blijf je bezig...
Misschien wil die vriend wel blaadje, tip en tabak geven als het om 1x te proberen is?

Laat je iets weten hoe het meeviel, ben wel benieuwd naar je eerste keer geworden :grin:

let come

Belezen gebruiker
hoe lief van hem :grin:
maarja, dan begrijp ik het idd wel

cheetah zei:
en k ga zeker laten weten hoe die echte eerste keer nou was hoor Razz
ik hou je eraan! Dikwijls voel je wel niet veel van de eerste keer maar je hebt hier nu toch al wat tips gekregen hoe je moet inhaleren en hoe niet :wink:

Bovenaan