cheetah zei:ik zie hem nog geen wiet halen want hij loopt tegen de vijftig en ik weet wel dat er mensen zijn die tegen de vijftig lopen die ook wel eens gebruiken
erwin krol zei:Vragen mag, jammer dat het niet altijd serieus beantoord wordt.
azgaza zei:Ik blow wel eens met mijn moeder, ik heb zelfs een keer met mijn oma geblowed (wat trouwens wel heel appart was).
)Eier zei:Ik vind dat je pa de bak in moet, beetje minderjarigen aansporen tot drugsgebruik.
Dat zeggen pedofielen ook. Maar ondertussen.cheetah zei:Eier zei:Ik vind dat je pa de bak in moet, beetje minderjarigen aansporen tot drugsgebruik.
hahah nou dat zei ik ook tegen hem ^^
maar hij zei 'ik spoor je niet aan , maar ik laat je er vrij in en omdat ik je er vrij in laat ga je het niet stiekem doen en kan ik het een beetje in de gaten houden misschien' :P
cheetah zei:ik rook trouwens niet.. zou het handig zijn om eerst maar eens proberen te roken ? over mn longen ? of niet.. (niet dat ik dan blijf roken, maar zodat ik weet hoe ik het over mn longen moet krijgen.. want als je die wiet niet over je longen doet heeft het ook geen nut toch ?)
Mn moeder rookt.. heeft er niet echt iets mee te maken maar dat ik een keer een hijsje van haar neem
cheetah zei:ik zal van de sigaretten afblijven
uitwerking heeft op mensen.
lysergine25 zei:cheetah zei:ik zal van de sigaretten afblijven
uitwerking heeft op mensen.
Om high te worden van de wiet is geen tabak nodig. Je kan zelfs high worden zonder rook te inhaleren.
Je kan de wiet vaporizen of een goede THC bevattende boter maken.
Joints met tabak geven een andere high dan zonder, daarnaast wil je echt niet verslaafd raken aan de nicotine.
Stonie