Na het vertrek van Pak Suiker is er een discussie ontstaan over transgenders in het meeting topic. Dit is een van de laatste reacties.
Wat is jou mening over transgenders en alles daar omheen? Vind je het normaal, of een fase? Ziek in hun hoofd of heb snap je het en ken je iemand die hetzelfde heeft? Jammer van het vertrek van Pak Suiker, het heeft het verkeerd aangepakt maar ik denk wel dat hier een intreressante discussie uit kan vloeien.
plantenbak zei:Ik heb nergens gezegd dat ik geslachtsverandering afkeur.Rabbithole zei:Ik ben het wel met je eens dat een transseksueel niet hetzelfde is als een vrouw. Dus in die zin heb je zeker gelijk ja, er is zeker een onderscheid. Maar ze is niet de eerste, en als geslachtsverandering haar gelukkig maakt moet ze dat zeker doen. Alhoewel dat haar inderdaad niet exact hetzelfde maakt als iemand die geboren is als vrouw.
Maar 1 ; dit heeft hij nog niet gehad (toch ? ) en 2 ; al heeft hij dit gehad dan kan je nog niet ontkennen dat je als man geboren bent en kunstmatig een "soort van vrouw" bent geworden.
En niet doen of je altijd al een vrouw bent geweest, want dan kom je weer bij me andere reply uit :
-
Want als je de waarheid niet kan accepteren en je eigen leugens gaat leven, zul je hier vaak tegenaan lopen... en hard ook.
Kijk maar naar die trip die Drientje als voorbeeld gaf, Je kan het nog zo ver weg stoppen als je wilt maar het komt een keer naar boven. Hij had zich ook echt van kant kunnen maken.
ik ga er nu wel ff van uit dat het allemaal waar is dat hij heeft gezegd en niet een of andere aandachtspoging was
edit;
nogmaals, ik sta vrij neutraal tegenover zo'n sexchange, als iemand zich er gelukkig door kan voelen vind ik het best maar blijf wel bewust dat je een zo'n operatie heb gehad.
Wat is jou mening over transgenders en alles daar omheen? Vind je het normaal, of een fase? Ziek in hun hoofd of heb snap je het en ken je iemand die hetzelfde heeft? Jammer van het vertrek van Pak Suiker, het heeft het verkeerd aangepakt maar ik denk wel dat hier een intreressante discussie uit kan vloeien.