ik geef je 1 goeie raad : neem mdma ipv pilletjes!!!kaalkopje zei:ik wil het ook proberen
misschien dit weekend![]()
voor een eerste keer ? beter gwn een pilletjeFrisko zei:ik geef je 1 goeie raad : neem mdma ipv pilletjes!!!kaalkopje zei:ik wil het ook proberen
misschien dit weekend![]()
![]()
idd behalve als je geen ervaring hebt in het doseren...Bal0n zei:Maakt geen hout uit, neem een bekende dosis,![]()
hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.BobG zei:Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.
Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)

Beginnen? je doet net of ze een junk word. Je moet er voor zorgen dat je voldoenden drinkt ook al heb je geen dorst. NIET combineren met Alcohol. en niet vaker als 1x in de 1.5 maand slikken anders is continu je serotonie pijl te laag en dit is ZEEER schadelijk! Bij gebruik van 1x in de 1.5 maand valt dit mee.Hempy zei:eigenlijk is het beter om niet te beginnen
2 uur na het eten slaat ie juist zwakker in op nuchtere maag klopt wel. Wat ik aanraad ik gewoon normaal eten een uur of 3 - 4 na het eten innemen. En dat misselijk is niet bij iedereen zelf nooit last van gehad en anderen in mijn omgeving ook niet.BobG zei:Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.
Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Leuk bedacht maar je kan gewoon beter 1 - 2 dagen van te voren gezond en voldoende eten en vooral drinken.Jeller zei:hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.BobG zei:Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.
de eerste keer thuis bij mij was een hele pil, maar het was wel niet zo'n heel sterke.
Ben je een meisje? dan zou ik beginne met een dosis van 50 mg mdma (test je pillen best voor de eerste keer)
verder zou ik het de eerste keer thuis proberen.. je mag er zeker bij smoren en als je thuis zit is drinken (alcohol) ook niet zo erg, als je maar een pintje of 3 drinkt.. maar je zal zien dat je er op xtc geen behoefte naar hebt.. Verder zou ik ook wat eten vlak voor je gaat slapen.. dat verminderd de afkik een beetje en de volgende dag moet je zeker evenveel eten als normaal en best ook wat fruit want je hebt extra vitamientjes nodig dan.
Veel plezier zou ik zeggen![]()
je kan beter wel plannen maar je moet idd zin hebbenboy zei:Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.
Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
slipperman zei:boy zei:Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.
Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
caatje zei:ben t wel met je eens laat t gaan zoals t gaat. Maar op de een of andere manier heb ik ook dat ik van te voren alles ff wil regelen. Alles moet kloppen. Mn huis vn onder tot boven schoon, geen verplichtingen de day after enzzzzz. Kweet niet wat t is maar zo werkt t bij mij gewoon en als ik zo terug lees bij veel andere ook op hun manier dan he
BobG zei:Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.
Is een mooie hoeveelheid hoorQocaïne zei:Hoeveel mg is aan te raden voor een beginner?
Jullie zeggen allemaal wel dat je moet beginnen met een halve.. maar dat ligt niet echt in mijn aard. Als ik ga, wil ik ook echt 100% gaan.
75mg is genoeg voor de eerste keer neem ik aan?
caatje zei:ik ben begonnen met een halfje, lekker thuis in eigen vertrouwde omgeving met mensen die ik vertrouw
fun zei:^ op de pillen krijg ik niet veel af, de dingen die lekker zijn en makkelijk verteerbaar heb je eigenlijk al. Iets gezonds zoals fruit (sinaasappel, peer, appel, banaan, mango, jmmmm)
Eerste keer had ik ook haribo snoep erbij, dat was ook superlekker de ochtend erna!
Voor de eerste keer inderdaad pillen laten testen, als je geen goede pillen hebt, (weinig mdma of veel andere troep erdoor) dan zoek naar betere.