tips voor de eerste keer?

angie123

Bewuste gebruiker
wil wel eens proberen wie heeft er tips? Wat kan ik er van verwachten en wat en hoeveel kan ik het beste nemen?

Hempy

Bewuste gebruiker
je zweet, je voelt je euforisch, blij, praten praten praten :tongueout:

pak een halfje om te beginnen, dan kan je erna nog altijd bijnemen om het effect beetje te vergroten

Mr.jiho

Wijs gebruiker
vergeet niet om af en toe wat water te drinken (zeker als je danst)
enjoy the new and great experience :hearteyes:

angie123

Bewuste gebruiker
Ja ik heb nu wel besloten dat ik het een keertje wil doen,maar niet zomaar. Wil info hebben over hoe en wat, niet over het wel of niet. Maar ik zal voorzichtig zijn hoor. Ben trouwens wel wat gewent en kan daar ook goed mee om gaan. :wink:

HDA

Bewuste gebruiker
Begin met maximaal een half pilletje, dan kan je inderdaad aftasten wat het met je doet. Als het je eerste keer is, raad ik je aan om een "ervaren" gebruiker erbij te hebben.

Je kunt maar best kalm beginnen en dan zie je wel of je meer wil nemen of niet.
En idd, vooral niet vergeten water te drinken. (zeker als je gaat dansen !)

Ik wens je een fijne ervaring toe, en laat ons weten hoe 't gegaan is, ok ? :P

caatje

Badass junkie
ik ben begonnen met een halfje, lekker thuis in eigen vertrouwde omgeving met mensen die ik vertrouw

cunt

Wijs gebruiker
begin met een halve zoals eerder gezegt.
ik heb het de 1e keer bij een vriend van me thuis gedaan en dat beviel me heel goed. het is ook verstandig om het met mensen te doen die het vaker hebben gedaan.

A

Anonymous

Gast
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
Drinken!!!!!!!1(water he geen alcohol :P)

axefreak

Newbie
Ja veel plezier nog ermee he!

en zoals iedereen zegd ,, gewoon een halve en als je nog niet egt heftig voelt gewoon nog een halve! :grin:

en een biertje kan toch ook wel? heb ik tenminste altijd gedaan hoor ,, zuipe!! :beer:

Jeller

Badass junkie
BobG zei:
Mijn eerste keer was een hele roze mitsubishi, die kan ik me zeker nog herinneren. Maar voor een onvergetelijke eerste keer kan je beter een hele nemen, ik wil je nergens aan toe zetten hoor.

Tips: Nuchtere maag(of 2 uur NA het eten). Dan slaat ie sneller in en ben je minder misselijk(wat je de eerste paar keren zeker gaat overkomen).
hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.

de eerste keer thuis bij mij was een hele pil, maar het was wel niet zo'n heel sterke.

Ben je een meisje? dan zou ik beginne met een dosis van 50 mg mdma (test je pillen best voor de eerste keer)

verder zou ik het de eerste keer thuis proberen.. je mag er zeker bij smoren en als je thuis zit is drinken (alcohol) ook niet zo erg, als je maar een pintje of 3 drinkt.. maar je zal zien dat je er op xtc geen behoefte naar hebt.. Verder zou ik ook wat eten vlak voor je gaat slapen.. dat verminderd de afkik een beetje en de volgende dag moet je zeker evenveel eten als normaal en best ook wat fruit want je hebt extra vitamientjes nodig dan.

Veel plezier zou ik zeggen :wave:

Wortel

Bewuste gebruiker
Hempy zei:
eigenlijk is het beter om niet te beginnen
Beginnen? je doet net of ze een junk word. Je moet er voor zorgen dat je voldoenden drinkt ook al heb je geen dorst. NIET combineren met Alcohol. en niet vaker als 1x in de 1.5 maand slikken anders is continu je serotonie pijl te laag en dit is ZEEER schadelijk! Bij gebruik van 1x in de 1.5 maand valt dit mee.

Wortel

Bewuste gebruiker
BobG zei:

2 uur na het eten slaat ie juist zwakker in op nuchtere maag klopt wel. Wat ik aanraad ik gewoon normaal eten een uur of 3 - 4 na het eten innemen. En dat misselijk is niet bij iedereen zelf nooit last van gehad en anderen in mijn omgeving ook niet.

Wortel

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
BobG zei:

hm ik ben juist van mening dat je er veel voor moet eten (maar er idd niet vlak voor), omdat je de energiestoffen van je voedsle juist het hardste nodeig hebt (lichaam doet overturen op xtc) dat misselijk worden is er trouwnes voor de meesten niet bij hoor, ik ken niet zo veel mensen die het al eens gehad hebben.
de eerste keer thuis bij mij was een hele pil, maar het was wel niet zo'n heel sterke.

Ben je een meisje? dan zou ik beginne met een dosis van 50 mg mdma (test je pillen best voor de eerste keer)

verder zou ik het de eerste keer thuis proberen.. je mag er zeker bij smoren en als je thuis zit is drinken (alcohol) ook niet zo erg, als je maar een pintje of 3 drinkt.. maar je zal zien dat je er op xtc geen behoefte naar hebt.. Verder zou ik ook wat eten vlak voor je gaat slapen.. dat verminderd de afkik een beetje en de volgende dag moet je zeker evenveel eten als normaal en best ook wat fruit want je hebt extra vitamientjes nodig dan.

Veel plezier zou ik zeggen :wave:
Leuk bedacht maar je kan gewoon beter 1 - 2 dagen van te voren gezond en voldoende eten en vooral drinken.

boy

Bewuste gebruiker
Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.

Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.

Wortel

Bewuste gebruiker
boy zei:
Weet je, drop dat ding gewoon een keer als je denkt van "he nu heb ik er zin in". Je moet niet gaan plannen zo van ja over drie weken op zaterdagavond gaan we bij joppe pillen slikken.

Gewoon met een halve of een hele beginnen en je ziet vanzelf wel wat er gebeurd.
je kan beter wel plannen maar je moet idd zin hebben :) maar wel dagen van te voren goed eten en drinken.

caatje

Badass junkie
slipperman zei:
boy zei:

ben t wel met je eens laat t gaan zoals t gaat. Maar op de een of andere manier heb ik ook dat ik van te voren alles ff wil regelen. Alles moet kloppen. Mn huis vn onder tot boven schoon, geen verplichtingen de day after enzzzzz. Kweet niet wat t is maar zo werkt t bij mij gewoon en als ik zo terug lees bij veel andere ook op hun manier dan he

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
caatje zei:
ben t wel met je eens laat t gaan zoals t gaat. Maar op de een of andere manier heb ik ook dat ik van te voren alles ff wil regelen. Alles moet kloppen. Mn huis vn onder tot boven schoon, geen verplichtingen de day after enzzzzz. Kweet niet wat t is maar zo werkt t bij mij gewoon en als ik zo terug lees bij veel andere ook op hun manier dan he

Heb ik ook zo. Daarom komt t er bij mij ook niet zo vaak van :wink:

Bollie

Bewuste gebruiker
BobG zei:

Ik deel perfect jouw mening... Ben blij dat er toch nog iemand is.
Ik zou zelfs durven zeggen ga voor je eerste keer voor een lekkere portie van 125-150 mg pure mdma...

Bij je eerste keer weten je hersenen niet wat hen overkomt, en stoten ze een overdosis serotine af. Door die vloeistof geniet je ongelooflijk hard, nog beter dan bij seks ( maar wel op een andere manier :tongueout: )
Dit gevoel kan je dus alleen meemaken bij je eerste keer, dus fucking ga voor een volledige pil of pure mdma !

Qocaïne

Badass junkie
Hoeveel mg is aan te raden voor een beginner?
Jullie zeggen allemaal wel dat je moet beginnen met een halve.. maar dat ligt niet echt in mijn aard. Als ik ga, wil ik ook echt 100% gaan.

75mg is genoeg voor de eerste keer neem ik aan?

J0rrit

Badass junkie
ik heb geen idee, maar ik weet wel dat bij je eerste je egt overweldigd wordt dsoor het gevoel en zoiets hebt van boh dit is egt super vet. De keren drna kun je best ng n keer zo heftig gaan, maar het is niet meer nieuw en vooral omdat het gevoel nergens op lijkt wat ik ooit gdaan had ofzo, je voelt je compleet anders dan bij welke drugs dan ook ( alhans die k gdaan heb ).

Wortel

Bewuste gebruiker
Qocaïne zei:
Hoeveel mg is aan te raden voor een beginner?
Jullie zeggen allemaal wel dat je moet beginnen met een halve.. maar dat ligt niet echt in mijn aard. Als ik ga, wil ik ook echt 100% gaan.

75mg is genoeg voor de eerste keer neem ik aan?
Is een mooie hoeveelheid hoor :) om mee te beginnen.

matthijs

Badass junkie
75 mg van wat...MDMA? Dan zul je wel even moeten zoeken. Je kan je pillen wel laten testen opzich. En ja...opzich...je kan de eerste keer misschien zelfs wel wat hoger gaan dan 75 mg hoor. Het is niet zo dat het kut wordt als je teveel doet. Het is hooguit wat schadelijker maar ik denk eigenlijk niet dat dan die 25 mg'en daar het verschil in maken.

Qocaïne

Badass junkie
Ok ik heb de pillen geregeld.. Ik hoop op zo'n 75mg MDMA jah. Hij wist niet hoeveel er in de pillen zaten.. (hij moet nog vragen aan zijn dealertje) vandaar dat ik het even laat testen.

thnx for the reactions

Wesleydehallucinaut

Experimenterende gebruiker
Neem kauwgom mee genoeg water, niet te veel drinken maar ook geen drogebek hebben, niet aan klote dingen denken, maar aan leuke dingen komt alles goed eerste keer raad ik je ana niet met een drukke grote groep te gaan maar met 2 tot maximaal 3 mensen

Alfred Hein

Experimenterende gebruiker
Ik heb mijn eerste keer een halve genomen, maar ik voelde nix. Toen heb ik later nog een hele genomen voor de zekerheid. En toen voede ik wel wat :) :) :) . Heel wat, ooh wat was dat vet.
Mijn tips zijn:

Drink veel water, (mischien iemand die niet gebruikt in de buurt die af en toe ff komt met een glaasje water want je vergeet het vrij snel:P)
Neem er gelijk 1 en niet een halfje want,
1e keer is beste keer.
Onthoud die avond goed t zal nooit meer zo vet worden.
Wordt niet ongeduldig soms duurt het wel een uurtje voordat ie inslaat.
Laat je adviseren door mensen die er vanaf weten.
DRINK WATER.

Dat is het :P:wink:

stuffy

Newbie
Ja, je kan het best gelijk een hele nemen, dan beleef je tenminste nog wat...... En ja...veel water drinken, das belangrijk. neem geen zoete dranken want dan is het sneller uitgewerkt.
Enne....go with the flow......het is echt chill!!!
Ik heb wel een paar keer gehad dat ik moest kotsen als het net begon te werken, maar als het er eenmaal uit is voel je je weer kiplekker!
Have fun!!!

c&m

Belezen gebruiker
caatje zei:
ik ben begonnen met een halfje, lekker thuis in eigen vertrouwde omgeving met mensen die ik vertrouw

juist !!!..ik ook gewoon lekker relaxt op de hangbank ,muziekkie op en genieten maar ...in maart had ik mijn eerste ervaringen met ghb erbij met vertrouwende maatje en mannetje die mij in de gaten hielden ..

toen ik voor het eerst een pillentje nam (waren die paarse driehoekjes in) nam ik de helft ervan ..het was echt een hemelse ervaring .....nu nog steeds wel hoor maar anders

proton

Belezen gebruiker
same here, sinds feb. of maart gebruiken we het, ook genomen bij vrienden (op het matrasje :wink: ). Heel apart, zo happy...wow...!
Paar maand later een grijs racertje genomen, (daartussen +/- 1x per 2 weken geslikt) en weer dat moment zoals de eerste keer.
Maar dat soort momenten zijn zeldzaam als je eenmaal gesnoept hebt.
Blijft lekker in ieder geval :grin:

Flamingo

Newbie
Vanavond ga ik na een hele tijd weer eens een half pilletje nemen samen met een vriend die het nog nooit gedaan heeft.Heeft iemand nog een idee wat voor lekkere dingen ik in huis moet halen? Kauwgum,fruit en vruchtendrank haal ik sowieso al maar ik wil meer :openmouth:

fun

Bewuste gebruiker
^ op de pillen krijg ik niet veel af, de dingen die lekker zijn en makkelijk verteerbaar heb je eigenlijk al. Iets gezonds zoals fruit (sinaasappel, peer, appel, banaan, mango, jmmmm)
Eerste keer had ik ook haribo snoep erbij, dat was ook superlekker de ochtend erna!

Voor de eerste keer inderdaad pillen laten testen, als je geen goede pillen hebt, (weinig mdma of veel andere troep erdoor) dan zoek naar betere.

Ellesdee

Badass junkie
fun zei:
^ op de pillen krijg ik niet veel af, de dingen die lekker zijn en makkelijk verteerbaar heb je eigenlijk al. Iets gezonds zoals fruit (sinaasappel, peer, appel, banaan, mango, jmmmm)
Eerste keer had ik ook haribo snoep erbij, dat was ook superlekker de ochtend erna!

Voor de eerste keer inderdaad pillen laten testen, als je geen goede pillen hebt, (weinig mdma of veel andere troep erdoor) dan zoek naar betere.

yeah... fruit is goed :grin:...

Bovenaan