tips gevraagd

mushiemadness

Belezen gebruiker
yeah muziek lijkt me wel wat
ma mss nog iets anders
en puzzelen benk sowieso al niet goed in :(
dus :stoned: zal da zeker niet lukken :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
haha, of mij:grin: OF ons ALLEBEI! hey dat rijmt! rijmen is ook leuk!

Filmpje kijken

DF-en

Boswandeling maken

JE huisdier knuffelen

In je dagboek schrijven

Gamen

Stukje hardloipen buiten. (geeft je mer een rush als je het vlak na het blowen doet.)

Naja en verder is het wel heeeeeeeeel erge persoonlijk lijkt me... of zal ik nog ff doorgaan :P

owja, SEKS, die moet er sowieso ook nog bij :P

Mac...

Badass junkie
ja man, is ook lekker als je stoned bent idd
Dat zijn nou toevallig wel net de momenten dat ik me graag laat verwennen :tongueout:
haha, nja in het begin dan, tot ik er weer genoeg van heb en het weer overneem, mja laat maar das een ander topic :tongueout:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^

Oh of dansen natuurlijk.

Mac...

Badass junkie
Tipjes draaien,
Nee grapje,
Vind het zelf lekker om gewoon een filmpje te kijken ofsow als ik in mijn eentje gaar aan het worden ben. Gewoon omdat ik er wel tering-lui van wordt, dus tja...
Doe gewoon waar je lekker zin in hebt.

minn

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Fantasie gebruiken, visualiseren, daar vermaak ik me vaak goed mee. En anders pak je pen en papier en ga je tekenen of schrijven en zie maar wat eruit komt ^^

Oh of dansen natuurlijk.
dansen is idd leuk :grin:

minn

Badass junkie
ik soms ook,
maar soms kost niks me moeite en kan ik een bult op fietsen die me normaal mega veel moeite kost, maar dan vlieg ik er als het ware gwn overheen.. :grin:

Haze

Bewuste gebruiker
Dikke liveset van qrimetime luisteren, en vet stoned zitten achter je pc, en ineeens heb je het, je word weed-junkie :stoned:

Mac...

Badass junkie
Haha not my way of a perfect living.
Laat mij maar lekker gaan feesten, blowen is gewoon een enigszins maatschappelijk geaccepteerde vorm van drugs gebruiken.

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
minn zei:
Sweet_Shadow zei:

Oh of dansen natuurlijk.
dansen is idd leuk :grin:
:confused: :confused: ik word pokkelui van wiet :rolleyes:
mja maar als er echt iets zwaar op ligt te spele, dan is dansen nog wijs hehe..
zeker als ge den dag ervoor zwaar uit zijt geweest

Ik heb nog een paar aanraders.

Douchen! haha, serieus. Ik zat een keer knetterstoned thuis op de grond chocola te eten. En toen dacht ik : joahhh douchen. En dat warme water was zo relaxed. :grin:

Of pak pen en papier, ik sta altijd versteld van mijn eigen fantasie.
(Ik citeer: "Ik mag geen geluid maken. Zij, de roodoogigen zullen waken over de sterke vaders van onze kinderen. Zij zonder koningkrijk, maar wel met macht! Maar eerst zullen zij door de roodogigen bewaart moeten worden (in de koelkast) tot onze vaders rijp zijn." en onderaan staat een vaag: "(háhá je zult de clue, het moraal, het doel en het einde nooit meemaken!)" vaag :grin:.

Heel erg spacen met gebruik van je zintuigen.. Zovan, dingen bedenken die er niet zijn en dan waarnemen.. je kent vast wel dat je jezelf een geluid kunt laten horen die er niet is.. ik heb een keer heel erg zitten spacen op een helicopter geluid die ik steeds sneller en langzamer kon laten gaan. of iets drinken en denken dat het ergens anders naar smaakt. (tip: chocomel naar fanta laten smaken is heel vies, en naar metaal ook.)

oh en nog een ding wat ik deed toen ik alleen thuis was, maar wat niet echt een tip is ofzo, maar op dat moment vond ik het echt tof: een sinaasappel schillen -_-'.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
sexdrugsrock&roll zei:
Ik heb nog een paar aanraders.

Douchen! haha, serieus. Ik zat een keer knetterstoned thuis op de grond chocola te eten. En toen dacht ik : joahhh douchen. En dat warme water was zo relaxed. :grin:... '.

beter dan douchen is een bad :mrgreen:
zakt helemaal weg in het hete water en je kan nog net de energie vinden om je te redden als je ligt te verdrinken.

Obyt

Experimenterende gebruiker
Nou alleen een joint roken vind ik helemaal nix dus ik zou sowieso iemand uitnodigen en verder dan gewoon tv kijken, filmpje checken of muziek luisteren en als er wat vrienden bij zijn is een rondje vechten ook altijd wel lol :grin:

Bovenaan