Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas werkt temgesic niet bij pijn. het deed niets

speeseend zei:Helaas werkt temgesic niet bij pijn. het deed niets
Herstel: het hielp helaas niet bij jouw pijn
Temgesic is van origine een middel tegen middel tegen pijn. Het valt onder de derde-stap-middelen (morfineachtige pijnstillers) en dat is tegen ernstige pijn.
Ik zou even via de site, die Silverfish noemt, in contact treden met Roelof. Hij kan jou zeker vertellen wat jij moet doen om dit middel eventueel te bemachtigen.
Verder denk ik dat jij geen Temgesic Subutex zal krijgen maar Suboxone. Daar zit ¼ deel aan Naloxone in, wat zorgt dat het "niet spuitbaar" is.
speeseend zei:Correctie Vriend!
Het is in mijn geval VERPLICHT omgezet. Ik zat lekker op de 2,0mg. tot ik van de één op andere dag Suboxone kreeg. Vieze, smerige heximale kletsers met een kunstmatig Citrus-smaakje. Er werd mij verteld, via een meegeleverde brief, dat ik geen verschil zou merken. Nu, ik werd badend in het zweet wakker. Nam er nog eentje bij, werkte nog niet naar behoren. Na twee pilletjes Temgesic 0,2mg. erbij genomen te hebben, werkte alles in één keer. Na een kwartiertje en lag ik out op bed.
Dit heb ik twee weken volgehouden, toen mijn dokter gebeld met de mededeling dat dit zo niet verder kan gaan. Zij was uitermate verbaast, wist niet hoe dit precies kon gebeuren. De Subutex (2,0mg) was niet meer (permanent in NL) leverbaar, zodoende ben ik na bidden en smeken overgegaan op de Temgesic 0,2mg.
Nu zit ik nog op één pilletje van 0,2mg. per dag en geen Benzo's meer. Ik voel me beter dan ooit te voren.
Gr.,
EEnd

speeseend zei:Wees blij, dit werkt toch naar behoren? Bij mij in ieder geval
Nog maar één noodzakelijk 0,2mg. pilletje per dag en ik voel me op en top. Wanneer dit middel er niet zou zijn, voor mij, weet ik niet hoe mijn verhaal gelezen zou worden.
Ik verwacht nog een paar maanden aan te klooien (0,2 mg. is moeilijk te verlagen) met die laatste pil en hoop dan definitief vaarwel te zeggen tegen dit Opiaat-tijdperk.
Op hoeveel sta jij eigenlijk en voor hoe lang gebruik je dit middel al?
Groeten,
Eend
Wiki-onderwerp Suboxone zei:Antidepressant features
A clinical trial conducted at Harvard Medical School in the mid-1990s demonstrated that a majority of unipolar non-psychotic patients with major depression refractory to conventional thymoleptic antidepressants could be successfully treated with buprenorphine.[13] See opioids for other (predominantly favorable) experiments with buprenorphine and other opioids for psychological relief. However, psychological distress is currently not an approved indication for the use of any opioid, and legally it falls in to a "grey zone".[14][15] In the United States, the doctor still needs the proper DEA licensing under the Drug Addiction Treatment Act of 2000 to prescribe Subutex or Suboxone for opioid addiction/dependence.