Cotjevanotje
Newbie
Wat zou er gebeuren als ik een hele strip temazepam neem 20 mg dus 200 mg intotaal
Slaperigheid, verwardheid, coördinatie problemen door verslapte spieren, slaapzucht, bloeddruk daling of ademhalingsproblemen.Wat zou er gebeuren als ik een hele strip temazepam neem 20 mg dus 200 mg intotaal
Oke wa minder slapen dan.....2 dagen slapen lijkt me heel sterk
Jep, we spreken hier over een behoorlijke overdosis. Niet alleen kans op stikken in braaksel, maar stikken in de tong als er op de rug geslapen wordt. Die verslapt zodanig dat die naar achter rolt en een hoog risico vormt tot verstikking.Bestaat er dan niet het risico dat je stikt in je eigen braaksel als je op je rug ligt?
Dat risico bestaat met alle verdovende middelen.Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Qua braken wel, zeer zeker. Eigen broer ooit uit zijn bed getrokken omdat die zo dronken was dat die anders zou stikken in braaksel.Bestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Natuurlijk wel, als je zo'n grote dosering neemt raakt je lichaam zo verdoofd dat je niet wakker word als je in je slaap op je rug rolt en kotst of je tong inslikt. Er moet iemand anders aanwezig zijn om te controleren dat dit niet gebeurd. Als je in een ziekenhuis aankomt in deze staat wordt je automatisch naar de intensive care gerold. Dat is de afdeling waar mensen terecht komen die in direct levensgevaar zijn en onder 24 uurs bewaking moeten komen.Maar als k dus op mn zij ga liggen kan er niks ergs gebeuren? Ik wil gwn graag ff helemaal van de kaart zijn
Doe maar niet, veel te gevaarlijk.Doe maar en maak een trip report✌🏻
Net als ik denk dat ik al dom advies genoeg gezien heb de laatste tijd, ga jij eventjes "benzo's mixen met alcohol" geven als tip 😂😂😂Je hoeft toch niet gelijk een hele strip om van de kaart te zijn?
Ik gebruik zelf lorazepam en als ik even intens wil relaxen neem ik 3 mg lorazepam. Een hele strip is gewoon veel minder flex. Eventueel mixen met een biertje.
Het hoeft echt niet gelijk een hele strip man. Neem gewoon een extra pilletje. Dat doet het werk ook. Maak er alleen geen gewoonte van, dan verneuk je echt je tolerantie.
Als je het zo bekijkt ....🤣🤣Ja liever een pil met een biertje dan een strip denk ik dan 😂
ZekersBestaat dat risico ook niet als je teveel gezopen hebt?
Ik had kort 60mg temazepam op recept voor slapen (idioten gingen mijn afbouwen niet naar diazepam omzetten, pas nadat ik een 2e arts erbij haalde) wat een kloten nacht. Dromen waren veel te intens alsof ik niet droomde zo echt waren ze..Een hele strip temazepam?!?
Nee, doe maar niet.
Word je niet beter van....
Ooit had ik 30 mg temazepam op recept. Dat leverde heel wat valpartijen op, want je evenwicht lijdt daaronder.
Zoals gezegd, je hebt er niets aan.
Leuk feitje, als je over doseert op drugs kom je in de IC unit vaak in een semi wakkere staat binnen gereden en dan pompen ze je maag leeg. Heb verhalen gehoord van mensen die dat meemaakte en het doet enorm veel pijn. Ze rammen een plastic buis in je strot en je maakt alles mee. Alsof iemand een stofzuiger slang in je keel duwt.