Temazepam hoge dosering

Blyatman

Badass junkie
Bestaat er dan niet het risico dat je stikt in je eigen braaksel als je op je rug ligt?
Jep, we spreken hier over een behoorlijke overdosis. Niet alleen kans op stikken in braaksel, maar stikken in de tong als er op de rug geslapen wordt. Die verslapt zodanig dat die naar achter rolt en een hoog risico vormt tot verstikking.

N3K0

Badass junkie
Gelukkig doe ik al die shit niet meer.

( teveel Benzo's eten en wekelijks teveel drinken/drugs gebruiken.✌🏻)

Dirkdirk

DF-koning
Maar als k dus op mn zij ga liggen kan er niks ergs gebeuren? Ik wil gwn graag ff helemaal van de kaart zijn
Natuurlijk wel, als je zo'n grote dosering neemt raakt je lichaam zo verdoofd dat je niet wakker word als je in je slaap op je rug rolt en kotst of je tong inslikt. Er moet iemand anders aanwezig zijn om te controleren dat dit niet gebeurd. Als je in een ziekenhuis aankomt in deze staat wordt je automatisch naar de intensive care gerold. Dat is de afdeling waar mensen terecht komen die in direct levensgevaar zijn en onder 24 uurs bewaking moeten komen.

Just don't.

Dirkdirk

DF-koning
Doe maar en maak een trip report✌🏻
Doe maar niet, veel te gevaarlijk.

Leuk feitje, als je over doseert op drugs kom je in de IC unit vaak in een semi wakkere staat binnen gereden en dan pompen ze je maag leeg. Heb verhalen gehoord van mensen die dat meemaakte en het doet enorm veel pijn. Ze rammen een plastic buis in je strot en je maakt alles mee. Alsof iemand een stofzuiger slang in je keel duwt.

Don Draper

Badass junkie
Je hoeft toch niet gelijk een hele strip om van de kaart te zijn?

Ik gebruik zelf lorazepam en als ik even intens wil relaxen neem ik 3 mg lorazepam. Een hele strip is gewoon veel minder flex. Eventueel mixen met een biertje.

Het hoeft echt niet gelijk een hele strip man. Neem gewoon een extra pilletje. Dat doet het werk ook. Maak er alleen geen gewoonte van, dan verneuk je echt je tolerantie.

CuriousExplorer

DF-koning
Je hoeft toch niet gelijk een hele strip om van de kaart te zijn?

Ik gebruik zelf lorazepam en als ik even intens wil relaxen neem ik 3 mg lorazepam. Een hele strip is gewoon veel minder flex. Eventueel mixen met een biertje.

Het hoeft echt niet gelijk een hele strip man. Neem gewoon een extra pilletje. Dat doet het werk ook. Maak er alleen geen gewoonte van, dan verneuk je echt je tolerantie.
Net als ik denk dat ik al dom advies genoeg gezien heb de laatste tijd, ga jij eventjes "benzo's mixen met alcohol" geven als tip 😂😂😂

Niks persoonlijk verder hoor.

De Zandman

DF-koning
Een hele strip temazepam?!?
Nee, doe maar niet.
Word je niet beter van....
Ooit had ik 30 mg temazepam op recept. Dat leverde heel wat valpartijen op, want je evenwicht lijdt daaronder.
Zoals gezegd, je hebt er niets aan.

MR_CHIP

Badass junkie
ik heb ooit eens terwijl hardstikke strak stond van de pyro en caths
4x 20mg temazepam ingenomen ik sliep niet maar kan wel zeggen dat ik me heel raar begon te voelen met een tripje naar de SEH ter observatie
er was door begeleiding 112 gebeld en die hebben een first responder laten komen die heeft meting gedaan op me hart en die ging zo op en neer dat hij een A1 spoedrit heeft geregeld met de meldkamer en daar heb ik heel de dag gelegen in een hele rare staat met allemaal stekkers aan me

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Een hele strip temazepam?!?
Nee, doe maar niet.
Word je niet beter van....
Ooit had ik 30 mg temazepam op recept. Dat leverde heel wat valpartijen op, want je evenwicht lijdt daaronder.
Zoals gezegd, je hebt er niets aan.
Ik had kort 60mg temazepam op recept voor slapen (idioten gingen mijn afbouwen niet naar diazepam omzetten, pas nadat ik een 2e arts erbij haalde) wat een kloten nacht. Dromen waren veel te intens alsof ik niet droomde zo echt waren ze..
Ga me niet mengen wanneer aspiratie optreed e.d dat verschilt veel van persoon tot persoon. Maar hoge dosis temazepam is voor mij absoluut geen fijne of lange nachtrust..

Be safe!

Gunz For Hire

Experimenterende gebruiker
Leuk feitje, als je over doseert op drugs kom je in de IC unit vaak in een semi wakkere staat binnen gereden en dan pompen ze je maag leeg. Heb verhalen gehoord van mensen die dat meemaakte en het doet enorm veel pijn. Ze rammen een plastic buis in je strot en je maakt alles mee. Alsof iemand een stofzuiger slang in je keel duwt.

Dit kan ik beamen. Gelukkig niet bij mij persoonlijk gebeurt maar wel bij een zeer goede vriend van mij. Geen pretje.

Bovenaan