Hallo mensen, ik ben nu niet echt een ervaren tripper, khad voor mijn eerste trip een volledige portie hawaiaanse gegeten geloof ik (tis al effe geleden) en ik was in het begin wel misselijk maar daarna ging het wel goed.
Nu willen we deze week zaterdag LSD proberen (ik ga toch maar een halfje pakken, als het maya's zijn mss een kwartje
) en ik was aan het denken of ik misschien niet wat verf en papier zou kunnen gebruiken in mijn hopelijk inspirerende trip... wat denken jullie ervan? Het zal dus als volgt gaan...
Custom visualisation op 2 beeldschermen die beiden in beeld zijn, een leuk motief en wat gekke tekeningen op mijn muur en behang, een bed en zetel recht langs elkaar en zoveel drinken als je wilt (het voordeel als de moeder een cafe heeft
). Ik ben nu wel aan het twijfelen of ik geen halve pil zou pakken voor toch mijn zorgen een beetje te onderdrukken en mijn eigen rustig ga houden. Natuurlijk wordt er ook geblowed dus het zal een nogal goeie drugs avond worden. Voor sitter zitten we op het moment vast want de 3 personen die gaan komen gaan ook elk LSD pakken maar daar maak ik me niet echt zorgen over.
Waarom ik nu deze vraag stel is omdat ik de laatste keer dat ik tripte nogal een idee had van dat het saai was (het zat hier echt vol en er was niet veel te zien). Daarom wou ik eens kijken wat ik uit m'n eigen vingers kan toveren onder het chemische wonder en hopelijk komt er wat mooi's uit. Gelukkig kunnen we ook wat rondwandelen in het stad omdat ik toch in het centrum woon (grappige is dat het politie kantoor in mijn straat is
)
groetjes
peace!
Nu willen we deze week zaterdag LSD proberen (ik ga toch maar een halfje pakken, als het maya's zijn mss een kwartje
Custom visualisation op 2 beeldschermen die beiden in beeld zijn, een leuk motief en wat gekke tekeningen op mijn muur en behang, een bed en zetel recht langs elkaar en zoveel drinken als je wilt (het voordeel als de moeder een cafe heeft
Waarom ik nu deze vraag stel is omdat ik de laatste keer dat ik tripte nogal een idee had van dat het saai was (het zat hier echt vol en er was niet veel te zien). Daarom wou ik eens kijken wat ik uit m'n eigen vingers kan toveren onder het chemische wonder en hopelijk komt er wat mooi's uit. Gelukkig kunnen we ook wat rondwandelen in het stad omdat ik toch in het centrum woon (grappige is dat het politie kantoor in mijn straat is
groetjes
peace!