Tekenen onder LSD?

Wiggy

Newbie
Hallo mensen, ik ben nu niet echt een ervaren tripper, khad voor mijn eerste trip een volledige portie hawaiaanse gegeten geloof ik (tis al effe geleden) en ik was in het begin wel misselijk maar daarna ging het wel goed.

Nu willen we deze week zaterdag LSD proberen (ik ga toch maar een halfje pakken, als het maya's zijn mss een kwartje :tongueout:) en ik was aan het denken of ik misschien niet wat verf en papier zou kunnen gebruiken in mijn hopelijk inspirerende trip... wat denken jullie ervan? Het zal dus als volgt gaan...

Custom visualisation op 2 beeldschermen die beiden in beeld zijn, een leuk motief en wat gekke tekeningen op mijn muur en behang, een bed en zetel recht langs elkaar en zoveel drinken als je wilt (het voordeel als de moeder een cafe heeft :tongueout: ). Ik ben nu wel aan het twijfelen of ik geen halve pil zou pakken voor toch mijn zorgen een beetje te onderdrukken en mijn eigen rustig ga houden. Natuurlijk wordt er ook geblowed dus het zal een nogal goeie drugs avond worden. Voor sitter zitten we op het moment vast want de 3 personen die gaan komen gaan ook elk LSD pakken maar daar maak ik me niet echt zorgen over.

Waarom ik nu deze vraag stel is omdat ik de laatste keer dat ik tripte nogal een idee had van dat het saai was (het zat hier echt vol en er was niet veel te zien). Daarom wou ik eens kijken wat ik uit m'n eigen vingers kan toveren onder het chemische wonder en hopelijk komt er wat mooi's uit. Gelukkig kunnen we ook wat rondwandelen in het stad omdat ik toch in het centrum woon (grappige is dat het politie kantoor in mijn straat is :tongueout:)

groetjes

peace!

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.

Dit had ik gemaakt onder invloed van LSD:

Wiggy

Newbie
azgaza zei:
Ik heb wel eens getekend onder invloed van LSD en ik vond het erg leuk. Het werd wel een rare brei van patronen trouwens.

woooooow vet :tongueout: khoop da mijn artistieke kant naar boven komt :tongueout:

lichtendonker

Belezen gebruiker
azgaza zei:

Prachtig :P

Die ogen, die zie ik ook altijd en overal.

Bengt

Bewuste gebruiker
Zeer knap azgaza.

Teken jij nog andere dingen met dat talent van je?
Zoja, je hebt nergens een portfolio online staan?

azgaza

Badass junkie
Bengt zei:
Zeer knap azgaza.

Teken jij nog andere dingen met dat talent van je?
Zoja, je hebt nergens een portfolio online staan?

[link verwijderd] <-- is al maanden niet geupdate. Ik moet een aantal dingen gaan scannen.

Bengt

Bewuste gebruiker
Link werkt niet, jammer... want je hebt talent.

Laat me weten wanneer je eens je site reload.

azgaza

Badass junkie
Oeps.. nouja hier gaan we dan: [link verwijderd] ik had de link fout. Er staat wat photoshop schilderwerk op en wat nuchtere tekeningen.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ja amai "Psychedelic in colour" is echt wel knap.
Kwas er ff ondersteboven van.

Ik had echt niet verwacht om zoiets tegen te komen :hearteyes:

Hou je je veel bezig met kunst?

teebo

Bewuste gebruiker
ik heb het de vorige keren op paddo's geprobeerd maar aangezien de lijnen aan het golven waren en ik constant iets anders zag in mn tekening is er niet echt veel van terecht gekomen, maar het was wel leuk en elke lijn en elk kleurtje was gewoonweg prachtig

Willemijn

Bewuste gebruiker
azgaza zei:

in één woord ; prachtig :)
en hoelang doe je daar dan zo over?!

azgaza

Badass junkie
Niet zo heel lang, in de trip lijkt het langer, en tot het einde van de piek negeer ik elke vorm van tijdsbesef, dus ik weet het eigeniljk niet. Ik dacht in de trip een half uur ofzo dus dat zal wel 10 minuten geweest zijn in het echt.

Ik heb mijn afgelopen trip trouwens weer een schilder poging onder invloed gewaagd. Het resultaat is enigsinds gefaalt, maar de ideeën erachter waren er zóó ongelovelijk veel. Ik voelde me echt zo'n gestoorde schilder, zoals ik toen in mijn trip een perfect beeld had van de gestoorde schilder. Het restultaat is dus niet super mooi, maar de gekje die ik dat uur meemaakte (was in het echt ook maar 10-20 minuten denk ik), was het wel helemaal waard.

Alleen.. die tekening ligt nu bij mijn oma zodat ik hem kan scannen, en het stormt behoorlijk dus ik heb geen enkele motivatie naar buiten te gaan. Maar.. ik post het rare resultaat nog wel. Komt sowieso wel in het tripreport als ik die eenmaal ga maken.

Willemijn

Bewuste gebruiker
Wil zeker het resultaat wel zien :)
Zal volgende keer ook es iets proberen te tekenen
al is tekenen m'n sterkste kant niet , integendeel!

alberthoffman

Belezen gebruiker
nice azgaza! :grin: hebben we hier te maken met de volgende generatie Alex Grey??

Eerst volgende trip zal ik ook eens proberen om iets op papier te krijgen..
Waarschijnlijk niet een al te hoge dosis nemen hiervoor of pas beginnen wanneer de piek op de helft zit..

Ik kan altijd heel moeilijk de diepte inschatten als ik acid op heb. daardoor ga ik meestal ook makkelijker halucineren als ik bijvoorbeeld een joint probeer te draaien begint de shag altijd te bewegen hehehe

maare zeker nice azgaza :wink:

Allolalie

Bewuste gebruiker
ik vind t ook altijd wel leuk onder invloed te werken (schilderen / tekenen), maar als de dosis te hoog is is mijn fijne motoriek vaak te slecht om iets (kunst)zinnigs te maken... :P

azgaza

Badass junkie
Johannes de Tripper zei:
ik vind t ook altijd wel leuk onder invloed te werken (schilderen / tekenen), maar als de dosis te hoog is is mijn fijne motoriek vaak te slecht om iets (kunst)zinnigs te maken... :P

Dat probleem heb ik ook wel eens in de piek van een sterkere trip, dus de sterkste 3-5 uur, dan lukt het nog wel maar zijn de lijnen vaak niet heel precies. Dat is ook helaas misgegaan aan mijn tripschilderij van de laatste trip, want het was wel echt een heel absurd ding aan het worden. Meestal gaat het tekenen in het begin van de comedown wel weer goed; als de visuals er nog vollop zijn maar de rest ietwat afneemt.

azgaza

Badass junkie

Hier issie. Mijn lsd schilderij. Een stuk lelijker dan wat ik ncuther doe, maar de herinnering is leuk.

Bovenaan