Te veel coke gebruikt.
Ik samen met een vriend van mij op een zaterdagavond wilden we weer eens gaan snuiven ik had daarvoor een week niks op en ik heb ik probeerde een andere dealer uit ik haalde in totaal 3 gram versneden coke (ik haal het bijna altijd versneden ik woon in een dorp
)maar verder is het redelijk te doen versneden coke al ben je het eenmaal gewend maar ik probeerde dus een niewe dealer uit maar ik dacht ik wil nu echt veel nemen (voor mij doen veel) dus ik nam in een keer 1 gram en 2/3 min later was ik zo vrolijk/strak maar ik kon niet meer praten ik wou het wel ik hapte alleen maar lucht ik ging kei hard trillen me tanden trillden alle kanten op kreeg er zelfs een bloed lip van maar ondertussen was ik in een goeie bui maar ik kon niks zeggen alleen maar naar lucht happen en om de 3 minuten sjag roken zo dik als me duim en toen was het uitgewerkt ik kreeg emoties ik heb bijna gehuild ik was zo bang ik schrok van alles kreeg bijna hartaanval uitijndelijk was het goed gekomen en wist ik dat dit sterkere coke was ik heb het niet latten testen maar ik weet wel zekker dat dit gebeurde door dat ik veel goeie coke nam.
hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt want ik vond het niet echt leuk
Ik samen met een vriend van mij op een zaterdagavond wilden we weer eens gaan snuiven ik had daarvoor een week niks op en ik heb ik probeerde een andere dealer uit ik haalde in totaal 3 gram versneden coke (ik haal het bijna altijd versneden ik woon in een dorp
hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt want ik vond het niet echt leuk