te veel!

jason-

Experimenterende gebruiker
Te veel coke gebruikt.

Ik samen met een vriend van mij op een zaterdagavond wilden we weer eens gaan snuiven ik had daarvoor een week niks op en ik heb ik probeerde een andere dealer uit ik haalde in totaal 3 gram versneden coke (ik haal het bijna altijd versneden ik woon in een dorp :( )maar verder is het redelijk te doen versneden coke al ben je het eenmaal gewend maar ik probeerde dus een niewe dealer uit maar ik dacht ik wil nu echt veel nemen (voor mij doen veel) dus ik nam in een keer 1 gram en 2/3 min later was ik zo vrolijk/strak maar ik kon niet meer praten ik wou het wel ik hapte alleen maar lucht ik ging kei hard trillen me tanden trillden alle kanten op kreeg er zelfs een bloed lip van maar ondertussen was ik in een goeie bui maar ik kon niks zeggen alleen maar naar lucht happen en om de 3 minuten sjag roken zo dik als me duim en toen was het uitgewerkt ik kreeg emoties ik heb bijna gehuild ik was zo bang ik schrok van alles kreeg bijna hartaanval uitijndelijk was het goed gekomen en wist ik dat dit sterkere coke was ik heb het niet latten testen maar ik weet wel zekker dat dit gebeurde door dat ik veel goeie coke nam.

hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt want ik vond het niet echt leuk :mrgreen:

Oom Klaas

Badass junkie
Nee dit heb ik niet meegemaakt omdat ik ook niet in 1 keer een gram weg snuif.

jason-

1 gram was te veel.
maar van 3 gram ga je niet dood.
ik denk pas van boven 20 gram.
dat je dood gaat :P .

Chemical

Belezen gebruiker
jason- zei:
1 gram was te veel.
maar van 3 gram ga je niet dood.
ik denk pas van boven 20 gram.
dat je dood gaat :P .

test het anders is uit? Moest je pas vanaf 20 gram doodgaan, was er nog niemand aan doodgegaan. Helaas is dit niet het geval

jason-

nee ik test het liever niet uit ik dacht alleen dat je boven 20 gram wel overdosis wel moet hebben

Holden

Bewuste gebruiker
Laat het ons hopen..

Als je coke gebruikt, weet dan WAT je gebruikt en HOEVEEL je moet gebruiken om je goed te voelen..Doe het niet functioneel, maar wel recreatief.

Jij bent (was) duidelijk op zoek naar een kick, gewoon om je effe goed te voelen..
Well...DON'T! Zeker niet met coke..

In principe komt IEDEREEN toe met een grammetje per nacht/avond, als je het dan al wil gebruiken..Leer je grenzen kennen en weet wanneer je je GOED voelt met drugs. De afkick is nooit plezant maar als je onbewust gaat gebruiken, is ie des te erger..

Soma

Bewuste gebruiker
Toch wel leuk he, een halfuur té hard gaan om daarna zo hard te crashen. En dat voor slechts 50 euro.. Ik snap mensen toch niet die zo met coke omgaan. Hebben die geld teveel ofzo?

jason-

ik snap het ja maar ik wou gewoon een keer een sterker efect dan dat je een normaal lijntje neemt maar stond er niet bij stil dat dit ging gebeuren :(

jason-

ik heb geen geld teveel maar het was een zaterdag 11 uur en ik dacht toen ik ga 12 uur naar huis en ik ga niet op zondag snuiven had het wel kunnen bewaren maar dacht maak het nu op ben ik er gelijk vanaf

Holden

Bewuste gebruiker
jason- zei:
ik heb geen geld teveel maar het was een zaterdag 11 uur en ik dacht toen ik ga 12 uur naar huis en ik ga niet op zondag snuiven had het wel kunnen bewaren maar dacht maak het nu op ben ik er gelijk vanaf

Snuiven om je er gelijk vanaf te maken...nop!

Leer je grenzen kennen en weet waar je je goed bij voelt. ALS je dan al coke wilt gebruiken, zorg dan dat je jezelf tijdens én na gebruik 'goed' voelt. Zoveel betalen om je slecht te voelen is idd zonde..

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
zucht.....

vraag me soms af waarom dit forum nog bestaat als iemand een vraag/opmerking stelt
word die gene alleen maar afgekraakt!

Jowdy37

Belezen gebruiker
dutch-lycan zei:
zucht.....

vraag me soms af waarom dit forum nog bestaat als iemand een vraag/opmerking stelt
word die gene alleen maar afgekraakt!

wat moet je dan zeggen? "waaw jij snuift een gram in 1 keer! vet man!"? Ik begrijp je punt, maar soms moet/kan je gewoon niet positief reageren...

space scientist

Wijs gebruiker
jason- zei:

Dan had je het dus niet kunnen bewaren, want je deed het niet. Wat je deed zijn smoesjes maken en redenen verzinnen om je gebruik goed te praten. Pas hier heel erg mee op

Bovenaan