stoppen met blowen

lot

Badass junkie
mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P

t schijnt dat t niet werkt om 'samen met anderen' te stoppen...

Zeker bij zoiets als roken lijkt me...

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:
lot zei:

nou hij zegt de hele tijd: 'en nu ga ik peuken halen' en dan zitten een vriendin van m en ik dr op te hameren dat ie t niet doet.. en het zelfde geldt voor mij hij doet dat ook bij mij dus..

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
SpacingBen zei:
lot zei:

nou hij zegt de hele tijd: 'en nu ga ik peuken halen' en dan zitten een vriendin van m en ik dr op te hameren dat ie t niet doet.. en het zelfde geldt voor mij hij doet dat ook bij mij dus..

hehe, ja in het begin help je elkaar... Maar er komt een moment dat 2 het willen doen... En dan..........

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:
lot zei:
SpacingBen zei:
lot zei:

hehe, ja in het begin help je elkaar... Maar er komt een moment dat 2 het willen doen... En dan..........

wie zien wel hoe het loopt :P

A

Anonymous

Gast
Ik heb vandaag weer een poging tot stoppen gedaan, ik heb met me moeder afgesproken dat we allebei stoppen met onze slechte gewoonte, ik stop met wiet, en me moeder met alcohol. We stoppen elke dag 2 euro in een potje, en de verliezer krijgt niets.
Vanaf maandag stoppen we allebei, maar ik stop vandaag al met wiet, want dan heb ik al een voorsprongetje :grin:

A

Anonymous

Gast
Als ik een jointje rook krijgt me moeder de centen, en als me moeder doordeweeks een borrel neemt krijg ik de poen :sunglasses: .

Het gaat me echt goed af, ik ben er goed op ingesteld. Ik vind mezelf nu al een gezelliger persoon. Normaal klapte ik dicht nadat ik een jointje had gerookt. Ik heb helemaal geen behoefte aan wiet.

Ik merk ook gewoon al vet veel voordelen, vanochtend stond ik helemaal fris op, ik heb geen slijm in de kleuren van de regenboog meer in me keel. Ik verveel me ook niet :)

A

Anonymous

Gast
Wow ik keek net in de spiegel en mijn ogen zijn vet helder :sunglasses:

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Wow ik keek net in de spiegel en mijn ogen zijn vet helder :sunglasses:
jep idd
bij mij just hetzelfde
w8 ma kerel tot ge 2 weken niks meer gerookt hebt
ge blijft ma voordelen en voordelen bijkrijgen.
ik heb er nu zelfs al echt totaal geen zin meer in om te roken.

BacingsPen

Badass junkie
Ik snap da dus egt nie eh... Ik heb dus juist dat ik spraakzamer wordt als ik een tijd veel blow... Niet altijd, maar over het algemeen wel en zeker met hasj...

Pas als ik het af en toe doe klap ik helemaal dicht omdat ik m veel te hard sta te spacen... majaz...

Owja, een paar tips voor de stoppers...

- Vervang de joints voor spacecake...

- Als je af en toe wil blijven blowen, rook je joints puur zodat je zeker weet dat het geen tabaksverslaving is...

- Ga minderen door op hasj over te stappen, meng niet met tabak maar met cannabisblaadjes...

- Alleen nog maar Cannabisblaadjes roken... Dit is niet bepaald lekker, en in de blaadjes zit nauwelijks THC dus je wordt niet stoned, maar je kunt ongetwijfeld wel slapen...

A

Anonymous

Gast
Ik heb geeneens het gevoel meer dat ik aan het stoppen ben, maar dat ik al gestopt ben, ik vermaak me kostelijk zonder(ik heb de hele dag al praakick).
Ik heb al 6 joints geweigerd :grin:

spacekonijn

Badass junkie
k vind t ook niet moeilijk

alleen zoals gister op een party waar overal blunts en joints gerookt worden is het wel moeilijk.
zeker na de party ff lekker mte zn alle crashen en jointje roken.
maar heb t niet gedaan :)

lot

Badass junkie
BobG zei:
Ik heb geeneens het gevoel meer dat ik aan het stoppen ben, maar dat ik al gestopt ben, ik vermaak me kostelijk zonder(ik heb de hele dag al praakick).
Ik heb al 6 joints geweigerd :grin:

haha goezo

jah met wiet heb ik echt geeeen moeite meer.. pff niet meer nodig zit nu lekker in me velletje voel me vrolijk enz.
het roken is nu dag 2 :P... nouja goed k denk soms nog wel aan me peuk maar k heb niet zoiets van ik moet het hebben! gelukkig :grin:
dus deze keer gaat het me lukken

A

Anonymous

Gast
Hey lot, je moet niet bezig zijn met stoppen, je moet je instellen van: Ik ben al gestopt, ik heb het niet nodig. Dat werkt voor mij wel :grin:

lot

Badass junkie
BobG zei:
Hey lot, je moet niet bezig zijn met stoppen, je moet je instellen van: Ik ben al gestopt, ik heb het niet nodig. Dat werkt voor mij wel :grin:

hmhm dat heb ik dus bij de wiet gedaan :) werkt idd echt heel goed,
maar bij sigaretten ligt het niet iets anders, aangezien mijn ouders roken en ik er heel vaak naast zit... maar ik ga het wel proberen :grin: haha dankje voor je tip :wink:

BacingsPen

Badass junkie
een paar weekjes of wat stoppen met wiet is echt niet byzonder vind ik :grin: Idd om de reden dat je de eerste dagen niet per se verneukt ben en van super veel energie hebt, ondanks slaaptekort of shit...

Ik had net als BobG ook altijd dikke praatkicks erdoor, dit werd door mijn omgeving hjuist niet zo op prijs gesteld geloof ik...

A

Anonymous

Gast
SpacingBen zei:
een paar weekjes of wat stoppen met wiet is echt niet byzonder vind ik :grin: Idd om de reden dat je de eerste dagen niet per se verneukt ben en van super veel energie hebt, ondanks slaaptekort of shit...

Ik had net als BobG ook altijd dikke praatkicks erdoor, dit werd door mijn omgeving hjuist niet zo op prijs gesteld geloof ik...

Ik heb juist complimentjes gehad om hoe interresant ik ineens ben geworden :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Ik had net als BobG ook altijd dikke praatkicks erdoor, dit werd door mijn omgeving hjuist niet zo op prijs gesteld geloof ik...[/quote]

krijg er juist het tegenovergestelde van
en vond sigaretten makkelijker voor te stoppen als weed

lot

Badass junkie
morgen weer naar school btekend: sigaretten overal :P
maar het gaat me lukken hahaha :sunglasses: *hoop ik*

A

Anonymous

Gast
mijn eetpatroon is wel zwaar verstoord
heb sinds vrijdag gewoon geen trek in eten of wat dan ook.
Ik ben 2 kilo kwijt :openmouth:

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
SpacingBen zei:
een paar weekjes of wat stoppen met wiet is echt niet byzonder vind ik :grin:
makkelijk gezegd maar ik denk dat jij dit toch nog maar zeer zelden presteert eerlijk gezegd :wink:

klopt, stop tegenwoordig een weekje en dan vind k t wel weer best :P
Als er redenen voor zouden zijn stopte ik wel langer... 4 weekjes niet blowen is echt niet zo moeilijk, t maakt alleen wel je leven zo saai :P

A

Anonymous

Gast
Stoppen met blowen is leuk. Je bent zo helder, je hebt overal zin in.
Alleen me eetlust is nog verstoord, en vanavond kom ik erachter of ik kan slapen.

A

Anonymous

Gast
Update: Ik voel me toppie :grin: Stoppen met blowen loont! letterlijk en figuurlijk. Geld blijft in de knip, en ik heb vette praatkicks(kreeg zelfs 'slappe ouwehoer' naar me hoofd gesmeten:grin:) ik ben vrolijk en heb ineens steeds het laatste woord :grin:

Waterpijp

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
k vind t ook niet moeilijk

alleen zoals gister op een party waar overal blunts en joints gerookt worden is het wel moeilijk.
zeker na de party ff lekker mte zn alle crashen en jointje roken.
maar heb t niet gedaan :)

dus dan is iedereen zo stoned als een garnaal.. behalve jij?

Pilleboom

Newbie
Neee junkies niet stoppen met blowen!
Dat is slegt voor jullie :angry: Blowen is gezond :grin:
:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: Kenkerskafa weejoe :smoke:
Tsja als jullie stoppen met blowen zijn jullie trancenichten...

Psykaholik

Wijs gebruiker
Pilleboom zei:
Neee junkies niet stoppen met blowen!
Dat is slegt voor jullie :angry: Blowen is gezond :grin:
:stoned: :stoned: :stoned: :stoned: Kenkerskafa weejoe :smoke:
Tsja als jullie stoppen met blowen zijn jullie trancenichten...
en mag ik mss weten wa uw leeftijd is pilleboom
want ge doet best wel kinderachtig.
trance nichten
techno homo's en wa nog allemaal???
volgens mij ben je een homo da je er zoveel opmerkingen over geeft :wave: :wave: :wave:

A

Anonymous

Gast
Liever een trance nicht dan een wietverslaafde (kwou junk schrijven eigenlijk :P)

A

Anonymous

Gast
Idem, dit is dag, uhm... 4 of 5 ? ik hou het niet meer bij. Het ligt achter me :grin:

A

Anonymous

Gast
Ik vind het zo vreemd ene moment kan ik me wel voor me kop schieten en zou ik zo de bus pakken richting de coffeeshop

En het andere moment wil ik er niets mee te maken hebben, en ben ik trots dat ik niet ben ingegaan op verleiding

Bovenaan