lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
SpacingBen zei:lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
t schijnt dat t niet werkt om 'samen met anderen' te stoppen...
Zeker bij zoiets als roken lijkt me...
lot zei:SpacingBen zei:lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
nou hij zegt de hele tijd: 'en nu ga ik peuken halen' en dan zitten een vriendin van m en ik dr op te hameren dat ie t niet doet.. en het zelfde geldt voor mij hij doet dat ook bij mij dus..
SpacingBen zei:lot zei:SpacingBen zei:lot zei:mn lief is ook gestopt en die vriendin nu ook.. dats wel makkelijker al 1 dag niet gerookt haha :P
nou hij zegt de hele tijd: 'en nu ga ik peuken halen' en dan zitten een vriendin van m en ik dr op te hameren dat ie t niet doet.. en het zelfde geldt voor mij hij doet dat ook bij mij dus..
hehe, ja in het begin help je elkaar... Maar er komt een moment dat 2 het willen doen... En dan..........
jep iddBobG zei:Wow ik keek net in de spiegel en mijn ogen zijn vet helder![]()
BobG zei:Ik heb geeneens het gevoel meer dat ik aan het stoppen ben, maar dat ik al gestopt ben, ik vermaak me kostelijk zonder(ik heb de hele dag al praakick).
Ik heb al 6 joints geweigerd![]()
BobG zei:Hey lot, je moet niet bezig zijn met stoppen, je moet je instellen van: Ik ben al gestopt, ik heb het niet nodig. Dat werkt voor mij wel![]()
SpacingBen zei:een paar weekjes of wat stoppen met wiet is echt niet byzonder vind ikIdd om de reden dat je de eerste dagen niet per se verneukt ben en van super veel energie hebt, ondanks slaaptekort of shit...
Ik had net als BobG ook altijd dikke praatkicks erdoor, dit werd door mijn omgeving hjuist niet zo op prijs gesteld geloof ik...
makkelijk gezegd maar ik denk dat jij dit toch nog maar zeer zelden presteert eerlijk gezegdSpacingBen zei:een paar weekjes of wat stoppen met wiet is echt niet byzonder vind ik![]()
spacekonijn zei:makkelijk gezegd maar ik denk dat jij dit toch nog maar zeer zelden presteert eerlijk gezegdSpacingBen zei:een paar weekjes of wat stoppen met wiet is echt niet byzonder vind ik![]()
![]()
spacekonijn zei:k vind t ook niet moeilijk
alleen zoals gister op een party waar overal blunts en joints gerookt worden is het wel moeilijk.
zeker na de party ff lekker mte zn alle crashen en jointje roken.
maar heb t niet gedaan![]()
en mag ik mss weten wa uw leeftijd is pilleboomPilleboom zei:Neee junkies niet stoppen met blowen!
Dat is slegt voor jullieBlowen is gezond
![]()
![]()
![]()
Kenkerskafa weejoe
![]()
Tsja als jullie stoppen met blowen zijn jullie trancenichten...

spacekonijn zei:hm al 8 dagen gestopt zonder enig probleem
BobG zei:Idem, dit is dag, uhm... 4 of 5 ? ik hou het niet meer bij. Het ligt achter me![]()