Spuiten?

Heb je al eens een bepaalde drug gespoten?

• Ja

Stemmen: 1 50,0%
  • Nee

Stemmen: 1 50,0%

• Totaal aantal stemmers
    2

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Wie heeft er als is een bepaalde drug (coke, ketamine, speed, hero,...) gespoten? Was het echt zoveel beter als snuiven/slikken/roken?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Nee, iets wat ik niet zal doen. Ik heb altijd het beeld van sommige junkies, nog in mijn achterhoofd, met wat er kan gebeuren als je gaat spuiten. Helaas heb ik er minder leuke dingen van gezien. Dus

geox

Bewuste gebruiker
Gaat ook te ver voor mij.
Moet toch niet chill zijn om een naald in je arm te steken, liever iets roken, slikken of snuiven :)

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ikzelf heb het ook nog nooit gedaan en denk niet dat ik het ooit zal doen. Maar ik zeg nooit nooit, want ik heb nog al wel eens bepaalde grenzen overschreden.

azgaza

Badass junkie
Ik zal dat nooit doen; sowieso iets recht in je bloedbaan, of spierweefsel spuiten brengt gewoon ook risico's met zich mee, als iets vervuild is, of als je mis prikt, dat soort dingen.

takala

Bewuste gebruiker
Idd, voor ff een dikke rush te krijge die overigens te kort duurt zou ik m'n gezondheid in die mate niet op het spel zetten. Ik denk dat je al heel ver moet zitten als je het effect van de drugs die je doet zoveel harder wilt voelen omdat het je anders niet meer kan bekoren. Een drug rechtstreeks in je bloedbaan spuiten geeft zoiezo het beste en hardste effect. Maar of je het dan nadien nog op de conventionele manier wilt doen is maar de vraag. Stel je voor, overal maar plekjes gaan zoeken op je lichaam om te kunnen spuiten zodat het niet allemaal te snel wegrot. Lekkerrrr.
Daarom snuif ik ook juist niet teveel, m'n neus voelt soms echt beprakt aan na een nachtje sos-md'en. Als je alles (longen, maag, neus,..) maar de kans geeft te herstellen loop je naar mijn mening weinig tot geen kans iets permanent te beschadigen. (Solventen is wel wa anders!!)

Detroit303

Bewuste gebruiker
Spuiten is echt een 'ver-van-mij-bed-show'.
Ik ken niemand die het doet, en zal het zelf nooit doen.
Alluwel, als ik 85jaar ben, wie weet :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Waarom doen ze dan bij zwaar verslaafden geen automatische injector inbouwen? net als bij sommige suikerpatienten, elke 6 uur een hoeveelheid, die van te voren is ingesteld, en één keer in de week bij laten vullen bij de dokter

nooit meer vieze naalden, en nooit meer de gedachte "ik heb niet genoeg" dan hoef je je daar geen zorgen meer oover te maken, en kan je andere dingen gaan doen en bedenken.

takala

Bewuste gebruiker
moet je doen! Hero doen, zoiezo verslaafd worden en dan de hele dag gratis shots krijgen van een drugspomp in je buik. En dan nog lekker uitkering trekken van de overheid. Het enige dat je nodig hebt is een kamer, een matras en een ijskast. Heb je zelfs nog geld over om nog wat extra te kopen.
Binnenkort "afghan heroin" tsjekke op National geographic, da geeft je er echt zin in :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
takala zei:
moet je doen! Hero doen, zoiezo verslaafd worden en dan de hele dag gratis shots krijgen van een drugspomp in je buik. En dan nog lekker uitkering trekken van de overheid. Het enige dat je nodig hebt is een kamer, een matras en een ijskast. Heb je zelfs nog geld over om nog wat extra te kopen.
Binnenkort "afghan heroin" tsjekke op National geographic, da geeft je er echt zin in :P
Het glas is half leeg?

jcutter

Badass junkie
takala zei:

Als ik in zulke staat zou verkeren; pleegde ik euthanasie :wink:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
takala zei:

Zo jatten ze geen fietsen, overvallen ze geen oude dametjes meer, omdat de de dope toch wel krijgen. en tja als ze een extra spuit willen hebben, en in hun arm zetten, hebben ze al snel een overdosis te pakken... Maar dat lijkt me extreem, Als een verslaafde niet hoefde te betalen voor zijn drugs, en daardoor weer een gewoner leven kan opbouwen, is het probleem toch opgelost?

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
jcutter123 zei:

wiki zei:
Euthanasie (Oudgrieks: ευ (eu) = "goede" en θάνατος (thanatos) = "dood"), genadedood of genadedoding zijn benamingen voor "opzettelijk levensbeëindigend handelen door een ander dan de gedode persoon, maar wel op diens verzoek".

takala

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
jcutter123 zei:

wiki zei:
Euthanasie (Oudgrieks: ευ (eu) = "goede" en θάνατος (thanatos) = "dood"), genadedood of genadedoding zijn benamingen voor "opzettelijk levensbeëindigend handelen door een ander dan de gedode persoon, maar wel op diens verzoek".

:mrgreen:

en denk je echt dat heroine verslaafde die elke zes uur hun shot moeten. Na 5u nuchter krijgen ze al de schijterij en moeten ze kotsen. Heroine is een smet op de wereld. :angry:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
takala zei:
en denk je echt dat heroine verslaafde die elke zes uur hun shot moeten. Na 5u nuchter krijgen ze al de schijterij en moeten ze kotsen.
Ik dacht dat heroïne juist zorgde voor constipatie in plaats van spetterpoep?

takala

Bewuste gebruiker
ja tijdens je trip en ff daarna, maar vanaf dat je lichaam begint af te kicken wordt je superziek, met halucinaties en zware stuipen erbij na enkele dagen. (bij alcohol heb je da trouwens ook, lichamelijke verslaving, ma natuurlijk niet na 1x gebruikt te hebben).

Ik heb het zelf nog nooit gedaan dus je mag me niet geloven. Zelf proberen is de boodschap :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
takala zei:
Zelf proberen is de boodschap :)
Iemand die ik ken heeft 8 jaar lang heroïne gebruikt en hij heeft wel eens één en ander verteld, maar zo ver ik me kan herinneren zijn we niet in dat soort ranzige details getreden.

takala

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
takala zei:
Als een verslaafde niet hoefde te betalen voor zijn drugs, en daardoor weer een gewoner leven kan opbouwen, is het probleem toch opgelost?

:mrgreen: Om de 6 uur stressy naar een comfi plek zoeken, want zonder het te besef lig je ineens te trippen tussen het volk op straat. Dat zijn nu is leuke dingen voor de mensen en dan vooral voor de kinderen
:mrgreen: Laat maar die pomp! :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
hm, dan maar afstellen op een uur ofzo... :wink:

Een andere extreme methode is, op een matras laten vast binden, en alleen maar een voedings infuus, dan 3 weken vastgebonden, in een geluiddichte kamer. je bent dan door de zieke periode heen. dan is het enoge wat je hoef te doen, nooit meer de spuit vast te pakken.

Of we kiezen voor de gulden middenweg. mensen die willen stoppen, en dus echt geholpen kunnen worden. die afbouwen met methadon. met de bedoeling helemal te stoppen.

Delirium

Badass junkie
Laatst de film (musical/rockopera) Rent gezien. Komen ook heroïne junkies in voor.

Ik wil mezelf echt niet door zo'n hel laten gaan... Geen spuit voor mij, veel te gevaarlijk ook, go direct in je spierweefsel of aderen!

takala

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
takala zei:
Zelf proberen is de boodschap :)
Iemand die ik ken heeft 8 jaar lang heroïne gebruikt en hij heeft wel eens één en ander verteld, maar zo ver ik me kan herinneren zijn we niet in dat soort ranzige details getreden.

Denk ajb niet dat ik alles wat ik hier heb gezegd gemeend is. bespeur het sarcasme. :hearteyes: hup hup Heroîne :wave: hup hup Heroïne :rock:
:grin:

raizeredge

Wijs gebruiker
jaa weet ik maar ik hoorde altijd dat als je het volle eruit wilt halen je moet spuiten en ik wil altijd voledig wous worden als ik iets neem

Northawke

Wijs gebruiker
Ik ken mensen die hun drugs spuiten en als je ziet wat dat met hun lichaam doet... nee, dank je. Bovendien heb ik een fobie voor naalden.

Northawke

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
ExceptionalInsight zei:
jcutter123 zei:
Verslavingen staan boven fobieën.
Voor iemand met een fobie voor naalden zal de eerste spuit niet komen, wel?

Herman brood snoof toch eerst zijn speed toch ook op?

Your point being? Ik ben bang voor naalden, dus zal ik nooit gaan spuiten. En aan speed heb ik geen verslaving opgelopen persoonlijk. Dus voor mij gaat het niet op.

jcutter

Badass junkie
Als je eenmaal verslaafd bent aan iets wat je in neemt op een manier wat niet snel gaat duren voordat je noodgedwongen moet gaan spuiten, is je fobie niks meer dan een bij zaak wat na vaak spuiten vanzelf verdwijnt.

Bovenaan