Hillbilly bastard
Bewuste gebruiker
Wie heeft er als is een bepaalde drug (coke, ketamine, speed, hero,...) gespoten? Was het echt zoveel beter als snuiven/slikken/roken?
Dreamcatcher zei:nee dat gaat me echt te ver
Het glas is half leeg?takala zei:moet je doen! Hero doen, zoiezo verslaafd worden en dan de hele dag gratis shots krijgen van een drugspomp in je buik. En dan nog lekker uitkering trekken van de overheid. Het enige dat je nodig hebt is een kamer, een matras en een ijskast. Heb je zelfs nog geld over om nog wat extra te kopen.
Binnenkort "afghan heroin" tsjekke op National geographic, da geeft je er echt zin in :P
takala zei:moet je doen! Hero doen, zoiezo verslaafd worden en dan de hele dag gratis shots krijgen van een drugspomp in je buik. En dan nog lekker uitkering trekken van de overheid. Het enige dat je nodig hebt is een kamer, een matras en een ijskast. Heb je zelfs nog geld over om nog wat extra te kopen.
Binnenkort "afghan heroin" tsjekke op National geographic, da geeft je er echt zin in :P
takala zei:moet je doen! Hero doen, zoiezo verslaafd worden en dan de hele dag gratis shots krijgen van een drugspomp in je buik. En dan nog lekker uitkering trekken van de overheid. Het enige dat je nodig hebt is een kamer, een matras en een ijskast. Heb je zelfs nog geld over om nog wat extra te kopen.
jcutter123 zei:Als ik in zulke staat zou verkeren; pleegde ik euthanasie![]()
wiki zei:Euthanasie (Oudgrieks: ευ (eu) = "goede" en θάνατος (thanatos) = "dood"), genadedood of genadedoding zijn benamingen voor "opzettelijk levensbeëindigend handelen door een ander dan de gedode persoon, maar wel op diens verzoek".
ExceptionalInsight zei:jcutter123 zei:Als ik in zulke staat zou verkeren; pleegde ik euthanasie![]()
![]()
wiki zei:Euthanasie (Oudgrieks: ευ (eu) = "goede" en θάνατος (thanatos) = "dood"), genadedood of genadedoding zijn benamingen voor "opzettelijk levensbeëindigend handelen door een ander dan de gedode persoon, maar wel op diens verzoek".
Ik dacht dat heroïne juist zorgde voor constipatie in plaats van spetterpoep?takala zei:en denk je echt dat heroine verslaafde die elke zes uur hun shot moeten. Na 5u nuchter krijgen ze al de schijterij en moeten ze kotsen.
Iemand die ik ken heeft 8 jaar lang heroïne gebruikt en hij heeft wel eens één en ander verteld, maar zo ver ik me kan herinneren zijn we niet in dat soort ranzige details getreden.takala zei:Zelf proberen is de boodschap![]()
loadrunner zei:takala zei:Als een verslaafde niet hoefde te betalen voor zijn drugs, en daardoor weer een gewoner leven kan opbouwen, is het probleem toch opgelost?
Om de 6 uur stressy naar een comfi plek zoeken, want zonder het te besef lig je ineens te trippen tussen het volk op straat. Dat zijn nu is leuke dingen voor de mensen en dan vooral voor de kinderen
Laat maar die pomp! 
ExceptionalInsight zei:Iemand die ik ken heeft 8 jaar lang heroïne gebruikt en hij heeft wel eens één en ander verteld, maar zo ver ik me kan herinneren zijn we niet in dat soort ranzige details getreden.takala zei:Zelf proberen is de boodschap![]()
hup hup Heroïne
Heerlijke instelling, hou dat vol dan kom je er welraizeredge zei:jaa weet ik maar ik hoorde altijd dat als je het volle eruit wilt halen je moet spuiten en ik wil altijd voledig wous worden als ik iets neem

Voor iemand met een fobie voor naalden zal de eerste spuit niet komen, wel?jcutter123 zei:Verslavingen staan boven fobieën.
jcutter123 zei:Verslavingen staan boven fobieën.
ExceptionalInsight zei:Voor iemand met een fobie voor naalden zal de eerste spuit niet komen, wel?jcutter123 zei:Verslavingen staan boven fobieën.
<-Geen biografieënfan, had Brood een angst voor naalden?jcutter123 zei:ExceptionalInsight zei:Voor iemand met een fobie voor naalden zal de eerste spuit niet komen, wel?jcutter123 zei:Verslavingen staan boven fobieën.
Herman brood snoof toch eerst zijn speed toch ook op?
jcutter123 zei:ExceptionalInsight zei:Voor iemand met een fobie voor naalden zal de eerste spuit niet komen, wel?jcutter123 zei:Verslavingen staan boven fobieën.
Herman brood snoof toch eerst zijn speed toch ook op?