Smartshop Energy Caps

Origin

Experimenterende gebruiker
Heeft er iemand eigenlijk een goede ervaring mee? Ik zit er namelijk mee dat caffeïne bijna niets effect op mij heeft. Ik kan 6 redbull's drinke en het enigste dat ik er van krijg is buikpijn, energie krijg ik er alvast niet van. Nu zat ik dus te denken om zo eens van die energie pillen te proberen van de smartshop, want als je 4 dage achtereen op stap gaat word het soms moeilijk als je bestuurder bent ^^, iemand goede ervaringen met een bepaalde cap?

Robdebob

Bewuste gebruiker
Red Bull is ook niet echt een goede bron van caffeine. De suiker die erin zit veroorzaken na een tijdje een tegengesteld effect. Je kan beter pure caffeine, of anders guarana proberen. Ikzelf heb deze en ben dr erg tevreden over.
Anders ken je altijd nog efedra proberen of iets dergelijks

Origin

Robdebob zei:
Red Bull is ook niet echt een goede bron van caffeine. De suiker die erin zit veroorzaken na een tijdje een tegengesteld effect. Je kan beter pure caffeine, of anders guarana proberen. Ikzelf heb deze en ben dr erg tevreden over.
Anders ken je altijd nog efedra proberen of iets dergelijks

Als ik efedra wil probere kan ik beter ook gewoon xtc nemen, alle2 illegaal ^^ en dat is juist niet de bedoeling, want ik moet nog met de auto rijden en doe alleen zoiets op grote feestjes.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
teeuwen zei:
Als ik efedra wil probere kan ik beter ook gewoon xtc nemen, alle2 illegaal ^^ en dat is juist niet de bedoeling, want ik moet nog met de auto rijden en doe alleen zoiets op grote feestjes.

Correctie, slechts de oude sterk geconcentreerde versie van Ephedra mag niet meer worden verkocht. Maar Ephedra is in zijn natuurlijk vorm nog gewoon legaal en verkrijgbaar. Ga maar naar een chinees kruiden winkeltje, daar verkopen ze het als Ma-Huang. Is vele malen goedkoper dan in de smart shop! Je moet alleen iets meer nemen voor het gewenste effect dan bij die oude versie.

Origin

DrippTone zei:
Correctie, slechts de oude sterk geconcentreerde versie van Ephedra mag niet meer worden verkocht. Maar Ephedra is in zijn natuurlijk vorm nog gewoon legaal en verkrijgbaar. Ga maar naar een chinees kruiden winkeltje, daar verkopen ze het als Ma-Huang. Is vele malen goedkoper dan in de smart shop! Je moet alleen iets meer nemen voor het gewenste effect dan bij die oude versie.

En dit is dan in kruidenvorm? Hoeveel gram zou je hierdan van moeten nemen? Wat voor effect geeft dit, meer energie, of eerder een speedy/xtc achtig effect?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
kolanoot, in combinatie met ginseng. (azarius)

1 hele noot een beetje crushen, en deze in een halve theepot met kokend water, ongeveer een uur laten weken. hierdoor een theelepel ginseng, en twee eetlepels druivensuiker(zonatura).

dit langzaam opdrinken.

Origin

loadrunner zei:
kolanoot, in combinatie met ginseng. (azarius)

1 hele noot een beetje crushen, en deze in een halve theepot met kokend water, ongeveer een uur laten weken. hierdoor een theelepel ginseng, en twee eetlepels druivensuiker(zonatura).

dit langzaam opdrinken.
Hmm, op zich een goed idee eh, maar in de discotheek kan ik dat moeilijk gaan doen :grin:,
of werkt het zo lang dat ik het op voorhand al kan doen?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
werkt na een drie kwartier. Ik vind dit lekker in de discotheek, de bass, en de lampen geven een lekker gevoel erbij :)

DAnOoNtje

^Wel een goede tip, you have to admit :grin:

meeste smartshop energy-caps bevatten een combinatie van guarana met kolanoten, van die dingen kan je kopen in een smartshop maar als je het goedkoop wilt hebben kan je ook voedingssupplementen (pillen en capsules) van een reform zaak (Erica, De Tuinen) halen, zoals:

Kolanoten (vermindert slaapgevoel, verhoogde concentratie), guarana (sterke vorm van caffeine , ginseng -geen koreaanse als je een vrouw bent!-(is handig als je een 'steady' inspanning doet, hiken ofzo...) zijn allemaal kruiden, wortels etc. vol energie waar je zelf altijd wel een leuke combo uit kan halen.
En natuurlijk koop je daar ook het wonderlijke middeltje spirulina :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: , dat word gemaakt van algen dacht ik. Heeft tot nu toe al mijn drugservaringen bijgestaan, van hyperactief dronken op Sziget naar hyperactief paddo'en en hyperactief hyper zijn van een combinatie van bovenstaande natural uppers :grin: :grin: :grin:

In spirulina zitten veel vitamine B-soorten, soortgelijk aan rood vlees. Neem 2 tot 5 pillen een half uur voor je laatste maaltijd van de avond, eet licht, veel groente en fruit. Spirulina werkt oppeppend maar reageert ook op wat je verder nog eet/drinkt. koolhydraten (een goed bord pasta) zijn ook aangeraden voor een avondje doorhalen, wie kiest voor veel vet en eiwitten zal er zeker iets anders uithalen.

Mocht het dan nog niet willen werken, flikker er dan gewoon een natuurlijke MAO-remmer bij, twee pijpjes passiebloem of yohimbe doen het um al bij mij :stoned: of 72% pure cocao :hearteyes: Zit ook caffeine in :grin:

Origin

loadrunner zei:
werkt na een drie kwartier. Ik vind dit lekker in de discotheek, de bass, en de lampen geven een lekker gevoel erbij :)

^^, en hoe lang werkt dit meestal bij jou ?

cropp

Badass junkie
ik vond ze wel grappig, en ik stelde voor ze vaker te halen, en daarna lekker aan de hash te gaan, alleen vrienden van mij hebben er geen enkele goede ervaring mee

cropp

Badass junkie
die gast van de smartshop zei dat ie bij 4 capsules echt geen zin meer heeft in drank of wiet, en dat ie eigenlijk alijd blowt, ik had erbij nog n gram amnesia en wat hash bij weggewerkt, plus wat alcohol en toen was het een ware trip geworden, de muziek werd een soort trillende lijn die langzaam mijn lichaam overnam

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
teeuwen zei:
loadrunner zei:

^^, en hoe lang werkt dit meestal bij jou ?

5 tot 7 uur lang.

Je kan ook 1 kolanoot extra nemen, en deze half gecrushed, doorslikken. Dan neemt je lichaam de werkzame stoffen wat langzamer op. en duurt t wat langer.

De dag ernaa, helemaal geen kater ofzo, je hebt eerder een beetje slaperig/dromerig gevoel, die je in je bed houd.

volgens mij is het de combinatie... colanoot alleen geeft je wel energie, maar dan zonder warmte. De ginseng maakt t allemaal wat minder opgefokt, en maakt t allemaal meer "vriendelijk" Ik heb het nog niet met alcohol geprobeerd.

Origin

loadrunner zei:
5 tot 7 uur lang.

Je kan ook 1 kolanoot extra nemen, en deze half gecrushed, doorslikken. Dan neemt je lichaam de werkzame stoffen wat langzamer op. en duurt t wat langer.

De dag ernaa, helemaal geen kater ofzo, je hebt eerder een beetje slaperig/dromerig gevoel, die je in je bed houd.

volgens mij is het de combinatie... colanoot alleen geeft je wel energie, maar dan zonder warmte. De ginseng maakt t allemaal wat minder opgefokt, en maakt t allemaal meer "vriendelijk" Ik heb het nog niet met alcohol geprobeerd.

Bedankt ^^, ik ga het zeker eens proberen :wink:. De kolanoten vind ik op azarius, maar de ginseng zie ik toch nergens staan hoor?

Bovenaan