^Wel een goede tip, you have to admit
meeste smartshop energy-caps bevatten een combinatie van guarana met kolanoten, van die dingen kan je kopen in een smartshop maar als je het goedkoop wilt hebben kan je ook voedingssupplementen (pillen en capsules) van een reform zaak (Erica, De Tuinen) halen, zoals:
Kolanoten (vermindert slaapgevoel, verhoogde concentratie), guarana (sterke vorm van caffeine , ginseng -geen koreaanse als je een vrouw bent!-(is handig als je een 'steady' inspanning doet, hiken ofzo...) zijn allemaal kruiden, wortels etc. vol energie waar je zelf altijd wel een leuke combo uit kan halen.
En natuurlijk koop je daar ook het wonderlijke middeltje spirulina

, dat word gemaakt van algen dacht ik. Heeft tot nu toe al mijn drugservaringen bijgestaan, van hyperactief dronken op Sziget naar hyperactief paddo'en en hyperactief hyper zijn van een combinatie van bovenstaande natural uppers
In spirulina zitten veel vitamine B-soorten, soortgelijk aan rood vlees. Neem 2 tot 5 pillen een half uur voor je laatste maaltijd van de avond, eet licht, veel groente en fruit. Spirulina werkt oppeppend maar reageert ook op wat je verder nog eet/drinkt. koolhydraten (een goed bord pasta) zijn ook aangeraden voor een avondje doorhalen, wie kiest voor veel vet en eiwitten zal er zeker iets anders uithalen.
Mocht het dan nog niet willen werken, flikker er dan gewoon een natuurlijke MAO-remmer bij, twee pijpjes passiebloem of yohimbe doen het um al bij mij

of 72% pure cocao

Zit ook caffeine in