Welk middel kan dit zijn geweest?

meng

Newbie
Hey allemaal,

Terwijl ik hier nu al een tijdje in m’n eentje zit met wat sos, wiet en drank (bezoek is weg), schoot me ineens iets te binnen.

Een paar jaar geleden was ik met drie vrienden op vakantie in Spanje. We hadden van tevoren afgesproken om geen coke te gebruiken die trip – we deden dat toen namelijk best regelmatig. Ik wilde er echt vanaf blijven en dat was ook de afspraak binnen de groep.

Maar ja, na een paar biertjes begon het bij bijna iedereen (behalve ik) toch weer te kriebelen. Ze wilden scoren en vroegen het op het terras zelfs gewoon aan de ober. Die gaf ze een tip en stuurde ze naar een bepaalde plek. Daar troffen ze een gast aan die voor 70 euro een prop achter z’n kiezen vandaan haalde en het aan één van m’n maten gaf.

We gingen daarna terug naar het hotel. Mijn plan was gewoon gaan slapen en m’n woord houden. Maar ja, ineens stormden ze m’n kamer binnen en zeiden dat het écht ongelofelijke coke was. Ik twijfelde nog, maar door het aandringen (“dit moet je echt proberen!”), plus de alcohol, liet ik me toch overhalen.

We gingen naar hun kamer, ze legden een klein lijntje voor me klaar, en ik snoof het op. Binnen no-time kreeg ik een bizarre rush. M’n hele lichaam ontplofte van de energie – het was veel te veel, ik wist niet wat ik ermee aan moest. In m’n hotelkamer ben ik toen echt een beetje door het lint gegaan waardoor ik tegen wat spullen trapte/sloeg.

Mijn beste maat kwam erbij en begon te schreeuwen: “SLA Mij DAN!!” – en tja, toen begon ik op z’n buik te slaan. Hij voelde er nauwelijks wat van, want ook zij zaten helemaal vol die oncontroleerbare energie.

Zij gingen er daarna nog mee door, maar ik ben afgehaakt. Ik vertrouwde het niet. Ik had nog nooit zo’n intense ervaring gehad van coke, terwijl ik toen al best wat ervaring had (bijna elk weekend tijdens het uitgaan). Zelfs nu, met coke van goede kwaliteit, heb ik nog nooit iets gevoeld wat ook maar in de buurt komt van die trip. Slapen werd hem natuurlijk totaal niet, en dan na slechts 1 klein lijntje.

Daarom ben ik eigenlijk best benieuwd… Heeft iemand enig idee wat dat toen geweest kan zijn? Ik vermoed zelf meth maar ik heb dat nooit (bewust) gedaan, dus ik zou het niet weten.

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties.

_shikantaza

Badass junkie
Dat kan van alles zijn geweest. Op basis van jouw verhaal is dat niet met meer zekerheid te zeggen dan "een potente stimulant".

Plus speculeren is niet toegestaan. Testen is de enige manier om 't zeker te weten.

Laatst bewerkt:

SoulAssassins

Badass junkie
Mijn laatste sessie samen met de vrouw hebben we in totaal 0.25gr op folie gehad dus ieders 0.12,5gr per persoon.
we waren om half 10 savonds klaar na een paar uurtjes rustig roken ,me vrouw viel in slaap en ik heb 0,0 geslapen ,het is dus per persoon verschillend hoe het uitwerkt.

Casrus

DF-koning
Klinkt alsof je een drug hebt ontdekt die je tijdelijk in Alex Soze verandert.

"Alles kan kapot!!"

Grapje!

Weet van mijn vriend dat er in Spanje bizar veel drugs zijn.

Hoe lang duurde de invloed?

• Haha
Waarderingen: XMR

De Schurk

Belezen gebruiker
Geen idee, kan vanalles zijn. Maar na 1 lijntje niet meer kunnen slapen klinkt niet als coke. Je bent sowieso opgelicht voor 70 euro.
Voor een toerist in spanje is 70 euro niet eens zo heel duur.
En het was in iedergeval geen verkruimelde paracetamol 😂

De Schurk

Belezen gebruiker
Om on topic te blijven.
Hoogst waarschijnlijk was die coke versneden met iets heel goors.
En geloof mij van sommige versnijdings stoffen kan je echt flink verkeerd gaan of echt ziek van worden.
Alleen maar om de illusue bij de koper op te wekken dat de coke echte werkt en dus niet nep is gooien dealers echt van alles er doorheen je kan het zo gek niet bedenken, als het wit is en het liefst nog wat psychoactief is zoals caffeine, daar wordt ook veek mee versneden
Maar ook veel medicijnen.

Ik had toen ik nog coke gebruikte een keer een pakje,dat spul was echt goor ....na de eerste snuif direct over mijn nek.
En de high voelde echt heel raar, zeker erg onzuivere coke

Bovenaan