Toen ik nog jonger was gebruikte ik veelvuldig speed en andere middelen. Toen ik daarna stopte ermee had ik las van psychische klachten en slaapstoornissen. Daarna ben ik weer eens begonnen met oppeppende middelen, en uiteraard weer min of meer gestopt (met speed vooral). Maar nu na ieder weekend wat gebruikt te hebben van chemische drugs (speed, xtc, mdma enz. enz.) heb ik last van hevige slaapstoornissen.
In het begin hielden die stoornissen na een week wel weer op, maar nu zijn ze denk ik blijvend. Ik kom slecht in slaap en heb voortdurend last van nachtmerries enzo. Dit duurt echter al weken / maanden zo.
Wat ik wilde weten of meer mensen hier last van hebben?
Onlangs heb ik trouwens LSD gebruikt en de slaapstoornissen lijken verdwenen als sneeuw voor de zon, ook hier iemand ervaring mee?
In het begin hielden die stoornissen na een week wel weer op, maar nu zijn ze denk ik blijvend. Ik kom slecht in slaap en heb voortdurend last van nachtmerries enzo. Dit duurt echter al weken / maanden zo.
Wat ik wilde weten of meer mensen hier last van hebben?
Onlangs heb ik trouwens LSD gebruikt en de slaapstoornissen lijken verdwenen als sneeuw voor de zon, ook hier iemand ervaring mee?
.