Sitter nodig

mevrouw

Newbie
Dag mensen!

Ik ben mij wat aan het orrienteren op allerlei drugs. Mijn vrienden moeten er niks van hebben, als ik met die rotzooi aankom hou ik waarschijnlijk weinig vrienden over haha :P. Dus vandaar dat ik naar mensen opzoek ben die ongeveer even oud zijn als ik (19) en mijn sitter willen zijn :) Dan gaat het vooral om lsd, ketamine en wie weet wat meer :). Wat natuurlijk ook kan is om de beurt als jij het ook graag wilt proberen :) Of wat me ook leuk lijkt is met wat mensen uitgaan met wat pillen op:) want zoals ik al zei; als mijn vrienden merken dat ik drugs gebruik en al helemaal waar zij bij zijn ben ik de sjaak :P

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mevrouw zei:
Dag mensen!

Ik ben mij wat aan het orrienteren op allerlei drugs. Mijn vrienden moeten er niks van hebben, als ik met die rotzooi aankom hou ik waarschijnlijk weinig vrienden over haha :P. Dus vandaar dat ik naar mensen opzoek ben die ongeveer even oud zijn als ik (19) en mijn sitter willen zijn :) Dan gaat het vooral om lsd, ketamine en wie weet wat meer :). Wat natuurlijk ook kan is om de beurt als jij het ook graag wilt proberen :) Of wat me ook leuk lijkt is met wat mensen uitgaan met wat pillen op:) want zoals ik al zei; als mijn vrienden merken dat ik drugs gebruik en al helemaal waar zij bij zijn ben ik de sjaak :P

Jammer dat je vrienden je niet willen helpen, of dat ze er juist tegen zijn zo extreem. Word dan natuurlijk alleen maar meer interessant, tenminste zo werkt het bij mij. Je zal vast een sitter vinden lijkt me hehe. Goed dat je daar aan denkt! Was zelf ook iets van 19 toen ik me eerste keer LSD nam :) Goed idee een sitter te hebben, je weet immers (nog) niet hoe het werkt.

mevrouw

Newbie
Precies:) Naja ik snap het wel van mijn vrienden... als ik een jaar terug iemand aanzag komen met pillen wilde ik ook niks meer met hem te maken hebben:P Maar jij stelt je dus niet beschikbaar?:)
Geen verkeerde bedoelingen maar liever geen homofiele sitters... Ik denk dat ik me dan niet op mijn gemak voel en er dan toch niet helemaal van kan genieten.. Verder maakt het niet uit of het mannelijke of vrouwelijke sitters zijn:)

mevrouw

Newbie
haha klinkt leuk maar tijdens mijn trip kijk ik niet naar dubbel d :grin:
Wat ik wel merk is dat vrouwelijke sitters veel troostender zijn maar ook wat meer paniekerig. Als je een man als sitter hebt is het meer "ajo daar ga je niet dood, gaat zo wel over"

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Dat is wel zo. Zoek in ieder geval iemand met ervaring en sommige vrouwen kunnen ook keihard zijn hoor. :wink:

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Nee, het is meer de ervaring die ik er mee heb. Maar je had gelijk kunnen hebben als ik m 'n bericht zo teruglees.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
mevrouw zei:
het lijkt mij dat vooral mannen drugs gebruiken en vrouwen niet :grin:

Ben daar niet zo zeker van, als ik om me heen kijk en erover nadenk eerlijk gezegd :tearsofjoy:
En meds zijn ook redelijk vaak in trek :P

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
mevrouw zei:
Waar kom jij je nou weer mee bemoeien? :P

Als moderator krijgen wij daar royaal voor betaald. :grin:

Dat is misschien wel zo, toch zijn de vrouwen ruim vertegenwoordigd hoor. Ook hier heb je er zat (procentueel gezien dan :grin: ).

Skippy

Wijs gebruiker
Helaas kan ik je sitter niet zijn, want als jij LSD gaat gebruiken , wil ik uiteraard ook en als je ketamine gaat gebruiken moet ik ook meedoen want dit staat op mijn to do lijstje :P

de GT

Bewuste gebruiker
@mevrouw, ben je een lekker wijf en kom je uit de buurt van waar ik woon?

*ik zeg maar ff wat iedereen denkt* :tearsofjoy:

Jan Smit

Newbie
Van waar ben je?

Pluisje12

Newbie
excuseer TS, niks tegen jouw vrienden ( ik herken diit helemaal) maar imo kun je niet zomaar LSD gebruiken met een sitter die je diezelfde dag nog in het echt heb gezien. :openmouth:
dat kan ik mij gewoon niet voorstellen. Trippen en in jezelf gekeerd gegaan met iemand die je helemaal niet kent. Dat is imo vragen om problemen. :openmouth:
Je moet trippen met iemand die je kent, waar je je op gemak bij bent en die je kunt vertrouwen. voor keta maakt dit niet zoveel uit, dunkt me.
in ieder geval veel succes en veel plezier :wink:

mattskovic

Wijs gebruiker
[/quote]
mevrouw zei:

vrouwen doen het meer stiekemer i think, and the biggest junks op df zijn toch wel de meiden hier !!!, no offence he lady's en de rest die zich beledigt voelt

de GT zei:
@mevrouw, ben je een lekker wijf en kom je uit de buurt van waar ik woon?

*ik zeg maar ff wat iedereen denkt* :tearsofjoy:

was niet het eerste wat ik dacht maar nu kan ik niet stoppen met het te denken :stoned:

@ TS : good luck and have fun op je reis :grin: vergeet niet te posten in trip reports !

greetz mattski

Bovenaan