Waddup stoners
,
Ik ga zaterdag met een paar vrienden naar een Dubstep feest (Kaputt) en ben van plan met een paar vrienden daarvoor te blowen en misschien een paar biertjes te drinken. Ik heb wel een paar keer eerder geblowd, maar ben nog nooit echt heel erg stoned geweest ofzo, maar wat ik rookte was dan ook meestal special mix
Ik heb hierbij ook nog nooit echt en negatief effect gevoeld ofzo.
Maar we waren dus van plan om dit keer Silver Haze te halen, wat volgens mij een stuk sterker is.
Ik ben wel van plan redelijk niet nuchter naar dat feest te gaan, maar ben ook een beetje bang dat er iets fout gaat ofzo
jullie nog tips voor mij om een relaxte nacht te hebben maar niet fout te gaan? Thanks
,Ik ga zaterdag met een paar vrienden naar een Dubstep feest (Kaputt) en ben van plan met een paar vrienden daarvoor te blowen en misschien een paar biertjes te drinken. Ik heb wel een paar keer eerder geblowd, maar ben nog nooit echt heel erg stoned geweest ofzo, maar wat ik rookte was dan ook meestal special mix
Ik heb hierbij ook nog nooit echt en negatief effect gevoeld ofzo.
Maar we waren dus van plan om dit keer Silver Haze te halen, wat volgens mij een stuk sterker is.
Ik ben wel van plan redelijk niet nuchter naar dat feest te gaan, maar ben ook een beetje bang dat er iets fout gaat ofzo