Silver haze voor Dubstep feest

Stefannn

Newbie
Waddup stoners :stoned: ,
Ik ga zaterdag met een paar vrienden naar een Dubstep feest (Kaputt) en ben van plan met een paar vrienden daarvoor te blowen en misschien een paar biertjes te drinken. Ik heb wel een paar keer eerder geblowd, maar ben nog nooit echt heel erg stoned geweest ofzo, maar wat ik rookte was dan ook meestal special mix :flushed:
Ik heb hierbij ook nog nooit echt en negatief effect gevoeld ofzo.
Maar we waren dus van plan om dit keer Silver Haze te halen, wat volgens mij een stuk sterker is.
Ik ben wel van plan redelijk niet nuchter naar dat feest te gaan, maar ben ook een beetje bang dat er iets fout gaat ofzo :tearsofjoy: jullie nog tips voor mij om een relaxte nacht te hebben maar niet fout te gaan? Thanks

monkeyman

Experimenterende gebruiker
1joint en om ut uurtje bijvullen of 2u,
als ik super stoned ben heb ik meer zin om te gaan zitten op een bank en ogen dicht en genieten,
dat lijkt me niet wat voor een festival,,

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Gewoon roken totdat je het gevoel hebt dat je genoeg hebt.
Dan ook echt stoppen ook al is de joint nog niet op.

Daarna nog voor je naar binnen gaat even het effect afwachten, en als je er klaar voor bent naar binnen gaan. Wanneer je binnen bent en je vind het toch niet fijn, gewoon weer terug gaan. Niet jezelf pushen tot dat het te laat is.

Maar:
monkeyman zei:
als ik super stoned ben heb ik meer zin om te gaan zitten op een bank en ogen dicht en genieten,
dat lijkt me niet wat voor een festival,,
/feest.

Hoewel je de muziek ook als erg energiek kunt ervaren.
Hoewel ik met een haze soort toch wel liever zit of lig eigenlijk.

Have fun!

Stefannn

Newbie
Thanks voor de reacties! Weten jullie dan misschien een ander soort wiet waar je misschien iets energieker van wordt ipv Silver Haze?

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Nou, sommige mensen ervaren een sativa juist als energiek.
Maar ik wordt er een slappe vaatdoek van.

Sommige mensen ervaren hasj ook als energiek, maar dat is naar mijn idee vooral omdat je er wat minder van voelt. Wanneer ik echt hard space van hasj ben ik ook echt erg stoned/sloom.

Misschien moet je die silver haze eerst eens gewoon uitproberen en aan de hand daarvan bepalen wat je gaat doen.

Bovenaan