Dat heeft denk ik vooral te maken met het gebruik van de persoon die de 'shit' oorspronkelijk heeft uitgescheten. Als deze persoon heel veel zware middelen gebruikt dan denk dat zijn 'shit' onder de harddrugs zou vallen.Sl_Md zei:'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?
haha geniaal deze reply :PDeranged zei:Dat heeft denk ik vooral te maken met het gebruik van de persoon die de 'shit' oorspronkelijk heeft uitgescheten. Als deze persoon heel veel zware middelen gebruikt dan denk dat zijn 'shit' onder de harddrugs zou vallen.Sl_Md zei:'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?
Deranged zei:Het is weer een topic van Belgische makelij.![]()
belgiumpartycrasher zei:Deranged zei:Het is weer een topic van Belgische makelij.![]()
ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie)
dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!!
we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!
my 2 cents$$
grtzzz
als je daarmee bedoeld dat drugs voor domme is ?.... Bullshitiedere slimme mens pakt nie)
das helemaal waarwe zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!
Over grappen gesprokenDeranged zei:Dan gaan ze toch grappen maken over hoe het koperdraad is uitgevonden, maakt mij niet uit hoor.![]()