Shit

Sl_Md

Newbie
'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?

Ook vraag ik me af hoeveel je nrml moet krijgen als je voor 25 euro koopt, want ik kon er zo'n 10 joints van rollen.

Deranged

Badass junkie
Sl_Md zei:
'k heb een tijd geleden een brok shit gekocht voor 25 euro, maar ik vraag me of of dit hard - of soft drugs is?
Dat heeft denk ik vooral te maken met het gebruik van de persoon die de 'shit' oorspronkelijk heeft uitgescheten. Als deze persoon heel veel zware middelen gebruikt dan denk dat zijn 'shit' onder de harddrugs zou vallen.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
Sl_Md zei:
Dat heeft denk ik vooral te maken met het gebruik van de persoon die de 'shit' oorspronkelijk heeft uitgescheten. Als deze persoon heel veel zware middelen gebruikt dan denk dat zijn 'shit' onder de harddrugs zou vallen.
haha geniaal deze reply :P

Sl_Md

Newbie
shit rook je op zoals weed maar ik weet het verschil niet.
je voelt je gewoon anders en het ruikt ook anders.

Shits = cannabis denk ik

matthijs

Badass junkie
Ja inderdaad. Gewoon hasj. Waarschijnlijk is het rond de 5 gram. Daar kan je 15 tot 20 joints van draaien... Maar goed, begin eerst eens met een joint met ongeveer 10 kleine brokjes (ongeveer 1 mm doorsnee) en kijk hoeveel je bij wilt roken...Je gaat er sowieso niet dood aan...Als het tenminste hasj is :P Maar als het gewoon shit is overleef je ht denk ik ook wel :P

J0rrit

Badass junkie
waarom zegt je dan n et gewoon hash? sowieso is dit altijd soft drugs en wrm vraag je dan of dit hard drugs is??? als je er joints uit draait betekent dat het soft drugs is

Ce

Newbie
hollanders kennen shit niet :openmouth:
't Is dus inderdaad net hetzelfde als hasj voor de duidelijkheid

belgiumpartycrasher

Experimenterende gebruiker
Deranged zei:
Het is weer een topic van Belgische makelij. :smoke:

ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie)
dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!!
we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!

my 2 cents$$

grtzzz

BacingsPen

Badass junkie
belgiumpartycrasher zei:
Deranged zei:
Het is weer een topic van Belgische makelij. :smoke:

ik vind da gij ne serieuzen bek tegen de belgen opzet... ik zou es willen weten of gij zone professor zet da alles kent!!! ik denk het nie, anders zoude al nie op zo een forum als dit zitten eh...(iedere slimme mens pakt nie)
dus int vervolg houde u gezeik over belgen en nederlanders maar voor u eigen zenne!!!
we zen hier allemaal mor gewone mensen, die iets willen te weten komen, of ideën willen delen ofzo!!!

my 2 cents$$

grtzzz

jemig, ze interpreteren de informatie wel op een hele vreemde manier :rolleyes:

merkwaardig hoor...

ps, heb absoluut niks tegen belgen...

cunt

Wijs gebruiker
idd .. hij neemt het wel heeeeeel serieus enzo. voelt zich een beetje aangesproken denk ik

A

Anonymous

Gast
Deranged zei:
Dan gaan ze toch grappen maken over hoe het koperdraad is uitgevonden, maakt mij niet uit hoor. :smoke:
Over grappen gesproken

Er loopt een belg in amsterdam, zijn telefoon gaat af. hij neemt op en vraagt verbaast, Hoe wist je dat ik hier was!?!!?

Bovenaan