schade na xtc speed combo ?? Help !

Ik heb een paar maand geleden op een feestje de combo xtc met speed gedaan. Ik had dit niet gepland
het was mijn eerste keer speed en ik weet dat het dom is en zeker om al met xtc te gebruiken maar door de xtc boeide het mij niet en heb ik het gewoon gepakt.
Op het feestje ging alles goed voelde me lekker behalve dat ik hele scheve bekken ging trekken ervan en heel strak stond.
Toen ik thuis kwam rookte ik een joint en ging slapen.( ik blowde in die tijd elke dag en soms de hele dag door als ik thuis was)
Ik voelde de dag erna nog steeds een beetje de effecten van de speed die na ongeveer 2 dagen ( denk ik ) waren uitgewerkt. Ik kwam terug van school en nam een hit van mijn waterpijp waarna ik ongeloofelijke kramp kreeg in me linkerborst .( ik dacht eerst dat het mijn hart was en schrok daardoor dus wel even . toen ik een hit nam van de waterpijp kreeg ik ook een zweetaanval en een soort stroomschokjes naar mijn hersenen. ( moeilijk te beschrijven ) en het effect van weed was totaal veranderd dan voor ik de combo speed/Xtc had gepakt.
Ik voelde mezelf dan ook compleet anders dan vóór het feestje de dagen erna .
ik was daarom gelijk gestopt met weed waar ik het heel zwaar mee had .
Had allerlei afkicksymptonen zoals zweetaanvallen , tintelingen door mijn lijf , was heel gestrest daardoor en bang , Ik kon ook niet slapen en als ik in slaap viel werd ik wel om het uur wakker zwetend in mijn bed .
Na ongeveer een week tot 10 dagen begonnen de symptonen veel te minderen waarna ik ook
gelukkig van mijn verslaving aan wiet af was.
Ook als ik nu alcohol gebruik is het effect heel anders dan voorheen.

ik denk dat ik hersenschade of weet ik veel wat heb opgelopen .
Ik voel mezelf na een korte 5 maanden nog steeds niet hetzelfde als voorheen en ik heb gewoon nergens zin meer in.
mijn klachten zijn niet echt te beschrijven ik kan er de juiste woorden niet echt voor geven maar ik probeer het toch :
voel me zwaar in me hoofd en het voelt alsof er iets weg is ,
voel me moe en slap , als ik een sigaret opsteek voel ik ook een soort tintelingen door mijn aders stromen .
verstoord zicht , een soort van spikkelingen overal
word wakker na mijn laatste droom , kan mijn dromen gewoon helemaal herrineren .
het is iets in me hoofd , nadenken gaat ook moeilijker , minder emoties
heel moeilijk voor me om te beschrijven ,
Ik hoop op dit forum te weten te komen wat ik nu precies heb , heb opgelopen of wat dan ook.
ik hoop een antwoord te krijgen want dit is voor mij heel belangrijk.
dankje voor het lezen ,

groetjes Bumble :wave:

Noarx

Experimenterende gebruiker
Klinkt gewoon als het afkicken van wiet gebruik.
Lijkt me sterk dat er zo veel voor je veranderd is na 1 keer deze combinatie gebruikt te hebben.
Ik heb zelf deze combinatie meerdere malen gebruikt en vele mensen met mij en nog nooit dergelijke klachten gehoord erover.
Het kan wel een paar dagen een down gevoel geven omdat je als het ware je serotonine voorraden hebt uitgeput (correct me if i'm wrong). Na maximaal een week zou je echter weer de oude moeten zijn.

Alles wijst in mijn ogen op het afkicken van het blowen.
Je koppelt dit aan een keer xtc samen met speed en door deze verdenking let je er continu op waardoor het erger lijkt dan het is.
Als je een bepaalde mindstate hebt en vervolgens gaat drinken en al denkt dat het anders gaat zijn, natuurlijk gaat het dan anders zijn!

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Het lijkt me sterk dat je na die combo meteen al een hersen beschadiging op gelopen hebt. en aangezien die combo regelmatig gebruikt word en ik er vrijwel nog nooit klachten over heb gehoord lijkt me dat niet het geval.
mischien komt het indd door het stoppen van blowen ( wat mij ook niet echt toepasselijk lijkt ).

probeer in iedergeval de boel op de rails te houden en er niet bij de pakken neer te zitten want dan kun je het alleen maar erger maken. ga wat leuks doen met je maten ofzo,,
En als het na een tijdje nog niet minderd,, raadpleeg je een arts.

Louka_e

Newbie
Ik heb twee dagen geleden een combi gedaan van speed en xtc en ik moet zeggen ik heb echt veel last van men hart. Ik pak ook antidepressiva en mss dat het daarmee nog erger is geworden. Ik heb gewoon schrik dat mijn hartkloppingen niet meer weg gaan gaan

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Inderdaad, klinkt als hyperventilatie/angst. Ga toch naar de dokter om dingen uit te sluiten, komt daar niets uit dan is het een kwestie van ontspanning/rustiger aandoen en niet teveel focusen op de hartkloppingen. Niet onderschatten hoe extreem hartkloppingen en pijn op de borst kunnen zijn door slechts hyperventilatie/angst. Ik heb het zelf ook gehad. Het aanhouden van klachten heeft er meestal puur mee te maken dat je erover door blijft malen.

Sterkte.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ik heb een paar maand geleden op een feestje de combo xtc met speed gedaan. Ik had dit niet gepland
het was mijn eerste keer speed en ik weet dat het dom is en zeker om al met xtc te gebruiken maar door de xtc boeide het mij niet en heb ik het gewoon gepakt.
Op het feestje ging alles goed voelde me lekker behalve dat ik hele scheve bekken ging trekken ervan en heel strak stond.
Toen ik thuis kwam rookte ik een joint en ging slapen.( ik blowde in die tijd elke dag en soms de hele dag door als ik thuis was)
Ik voelde de dag erna nog steeds een beetje de effecten van de speed die na ongeveer 2 dagen ( denk ik ) waren uitgewerkt. Ik kwam terug van school en nam een hit van mijn waterpijp waarna ik ongeloofelijke kramp kreeg in me linkerborst .( ik dacht eerst dat het mijn hart was en schrok daardoor dus wel even . toen ik een hit nam van de waterpijp kreeg ik ook een zweetaanval en een soort stroomschokjes naar mijn hersenen. ( moeilijk te beschrijven ) en het effect van weed was totaal veranderd dan voor ik de combo speed/Xtc had gepakt.
Ik voelde mezelf dan ook compleet anders dan vóór het feestje de dagen erna .
ik was daarom gelijk gestopt met weed waar ik het heel zwaar mee had .
Had allerlei afkicksymptonen zoals zweetaanvallen , tintelingen door mijn lijf , was heel gestrest daardoor en bang , Ik kon ook niet slapen en als ik in slaap viel werd ik wel om het uur wakker zwetend in mijn bed .
Na ongeveer een week tot 10 dagen begonnen de symptonen veel te minderen waarna ik ook
gelukkig van mijn verslaving aan wiet af was.
Ook als ik nu alcohol gebruik is het effect heel anders dan voorheen.

ik denk dat ik hersenschade of weet ik veel wat heb opgelopen .
Ik voel mezelf na een korte 5 maanden nog steeds niet hetzelfde als voorheen en ik heb gewoon nergens zin meer in.
mijn klachten zijn niet echt te beschrijven ik kan er de juiste woorden niet echt voor geven maar ik probeer het toch :
voel me zwaar in me hoofd en het voelt alsof er iets weg is ,
voel me moe en slap , als ik een sigaret opsteek voel ik ook een soort tintelingen door mijn aders stromen .
verstoord zicht , een soort van spikkelingen overal
word wakker na mijn laatste droom , kan mijn dromen gewoon helemaal herrineren .
het is iets in me hoofd , nadenken gaat ook moeilijker , minder emoties
heel moeilijk voor me om te beschrijven ,
Ik hoop op dit forum te weten te komen wat ik nu precies heb , heb opgelopen of wat dan ook.
ik hoop een antwoord te krijgen want dit is voor mij heel belangrijk.
dankje voor het lezen ,

groetjes Bumble :wave:
Die stroom schrokjes komen door slaaptekort door de uppers. Had ik na 2 dagen MDMA.. een soort halve seconde alles light, alsof je flauw gaat vallen, maar dan gebeurd het niet. Wiet neemt bijna van elke drug de effecten over, en dit kgaat na een tijdje weer weg. Zweetaanvallen heb ik als ik stop met wiet roken. Is het niet gewoon een combinatie van allerlei factoren?

Bovenaan