W.F.L. zei:sarcasm zei:W.F.L. zei:Overdosis ketamine?![]()
Ja, overdosis ketamine, is niet zo moeilijk om dat te doen, ik vrees dat ik het regelmatig heb gedaan... Verschil in kwaliteit en dan te veel nemen van het goede spul wat net uit India komt...
En wat heet een overdosis ketamine volgens jou? Van 300mg moet ik ook braken en K-holen maar dat noem ik geen overdosis. Overdosis is een heel subjectief begrip overigens, zogenaamd wanneer je teveel op hebt van een bepaalde drug. Je kunt er ook aan overlijden. Maar teveel ketamine? Out gaan? Tja. Je moet volgens mij al iets van een 10 gram je neus in rammen wil je OD'en op dat spul.
En als je ketamine versneden wordt nadat ie van India komt dan heb je nood aan een nieuwe dealer. Zuiverheid van ketaminekristallen is in de meeste gevallen tegen het maximale aan, zoals met MDMA.
Het wordt niet versneden, je krijgt het vloeibaar en moet het zelf kristalliseren om het te kunnen snuiven... En als je 10 gram ketamine in je neus moet rammen voor je kan ODen dan heb je nog nooit echte goede ketamine gehad!
Voor mij is overdosis ketamine dat je (als je geluk hebt) out gaat en kotsend wakker wordt in je eigen pis. Ik heb al ook al een keer epileptische aanvallen en een hartstilstand gehad van te veel ketamine, werd wakker in het ziekenhuis aan een flinke hoeveelheid slangetjes ed en hoorde dat een heel reanimatie-team meer dan een uur met me bezig was geweest omdat ik elke keer weer wegzakte en dat ik meerdere keren gereanimeerd moest worden.
Er zit een wereld van verschil tussen een 'normale' hoeveelheid ketamine en 'veel te veel'...
Er zit ook een wereld van verschil tussen ketamine en goede ketamine..