Romantisch...

iSmokex

Bewuste gebruiker
Veel kussens waar je gewoon chill op kan liggen, niet te veel licht. Eventueel wat kaarsjes, wierrook. Daarmee kom je geloofik al wel een eind :wink:

verneukeratief

Badass junkie

kaasbaas

Badass junkie
Vergeet ook niet warme kleuren te gebruiken, die doen het ook altijd goed. Het ligt er maar net aan welke kleuren jij mooi vind.

Overigens vind ik een paar "koude" kleuren (voornamelijk donkere tinten blauw en paars) ook wel wat mystieks hebben maar dat moet je zelf maar bepalen :).

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
In het subforum over liefde, seks en relaties praten we over romantiek! :) Ik verhuis deze dus even daar naar toe...

Paradox

Experimenterende gebruiker
Muren wit schilderen, mooi grijs beton, kleedje op de grond en TL-licht zodat je elke porie van elkaars huid van dichtbij kan zien..

:hearteyes:

Dopezilla

Badass junkie
TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen. :grin:

Olle

cropp

Badass junkie
Drientje zei:
Pascal weet nog niet zo goed wat seks vlekken met blacklight doen... :grin:
indeed, neem dan ook maar geen grijze lakens en shit, want daar zie je natte vlekken ook behoorlijk goed op...

Dopezilla

Badass junkie
STRANQER zei:
Dopezilla zei:
TL-licht, kant en klaar maaltijd en red bull op tafel, en een matras in de hoek van de kamer. Dan moet het goedkomen. :grin:

Olle

Hier mist een kratje pils :beer:
En als de daad verricht is schop je die troel al boerend naar buiten. En dan kots je nog even de tuin van de buren onder.

Als je iets doet moet je het wel in stijl doen.

Nee maar even zonder gekheid, ik doe niet zo aan romantiek. Ik kleed mijn kamer niet speciaal aan voor gelegenheden ofzo. Ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van in. En dat romantische gedimde licht maakt mij paranoïde omdat ik nachtblind ben, en bij gedimd licht al vrij slecht zie.

Kussens zijn wel altijd aanwezig. Niet voor de romantiek, maar omdat dat chill is.

Verder heb ik dus eigenlijk ook geen suggesties.

Olle

Deranged

Badass junkie
Zeker. Tevens beschik ik over een pen om net zulke teksten als de heer Sylvian mee te schrijven.

Jij hebt smaak trouwens.

Flameon

Badass junkie
Kamer opgeruimd van was en andere troep, daar houden vrouwen geloof ik wel van haha. En verder zorgen voor wat kaarsjes en een fles wijn :P

trippelh

Bewuste gebruiker
Lig dubbel hier van de suggesties.

Maar om een romantische sfeer te maken heb je volgens mij nodig:
-de mood
-mooie kaarsen verspreid over de ruimte
-kussens veel kussens en als je het helemaal chill wil doen matrassen met een mooie warme kleur overtrek.
-lekker romantische muziek
-lekkere geur
-goede wijn of xtc :grin:

Neem er een jointje bij en alles staat open voor een geweldige ontmoeting

W.F.L.

Badass junkie
Dat is allemaal leuk en aardig, maar moest ik iemand uitnodigen, of iemand nodigt mij uit in zo'n kamer, dan is het slappe lach guaranteed. Hebben jullie dat idee niet? Mijn kamer ziet er namelijk helemaal anders uit dan al die suggesties, ik zou ze moeten ombouwen om er aan te voldoen, en dat zal niet echt werken denk ik. Zulke taferelen als wanneer je alle suggesties opvolgt doen mij eigenlijk denken aan een vrouwenkamer of een of andere kleffe filmscene, de kamers van andere lui die ik ken waar ik geweest ben waren meestal toch anders ingericht dan met fucking kaarsen en dat soort kleffe shit. Maar goed, misschien dat vrouwen daarvan houden. En dan nog iets opzetten zoals "Sexual Healing" van Marvin Gaye zeker.. Tsss..

Dopezilla zei:
Ik kleed mijn kamer niet speciaal aan voor gelegenheden ofzo. Ik zie de toegevoegde waarde er niet zo van in.

+1

Gedimd licht en een fijne zitplaats is volgens mij wel genoeg. :rolleyes: Als het fijn gezelschap is wordt het toch wel gezellig. Alcohol misschien. Of doe maar GHB. :tearsofjoy: Maar met zo'n waslijst aan taken als hierboven druipt er zoveel klefheid van af dat ik het een beetje lachwekkend zou vinden. Maar goed, ieder zijn ding.

sarcasm

Bewuste gebruiker
Ik doe niet aan romantiek... Ik heb er ook een heel verknipt beeld op, mijn meest romantische moment ooit was samen met mijn ex kotsen na een overdosis ketamine in onze Ford Transit tijdens een CyB X feestje, dit was nadat ik bovenop hem was gaan liggen om hem warm te houden...

Irie

Belezen gebruiker
Romantiek doet het hier ook niet hoor ...
zet aub geen kaarsjes, met gedimd licht en wat rrromantische muziek :kots:
Het doel is dan veel te duidelijk, kan ik even goed meteen met mijn benen open gaan liggen...
:P

KapiteinPinda

Belezen gebruiker
Keiharde metal, kale betonnen muren. Verder is het romantisch om straalbezopen te zijn, zodat je drankadem vanaf 10 meter afstand te ruiken is, en je half struikelend en lallend op je geliefde af komt strompelen. Bonuspunten voor het vergeten van haar naam.

Nee sorry, weet ff niks

W.F.L.

Badass junkie
Irie zei:
Het doel is dan veel te duidelijk, kan ik even goed meteen met mijn benen open gaan liggen...
:P

Voor mensen die alleen achter sex zoeken zou dat wel een hoop gezeik besparen. :grin:

sarcasm zei:
Ik doe niet aan romantiek... Ik heb er ook een heel verknipt beeld op, mijn meest romantische moment ooit was samen met mijn ex kotsen na een overdosis ketamine in onze Ford Transit tijdens een CyB X feestje, dit was nadat ik bovenop hem was gaan liggen om hem warm te houden...

Overdosis ketamine? :rolleyes:

sarcasm

Bewuste gebruiker
W.F.L. zei:
sarcasm zei:

Ja, overdosis ketamine, is niet zo moeilijk om dat te doen, ik vrees dat ik het regelmatig heb gedaan... Verschil in kwaliteit en dan te veel nemen van het goede spul wat net uit India komt...

W.F.L.

Badass junkie
sarcasm zei:
W.F.L. zei:

Ja, overdosis ketamine, is niet zo moeilijk om dat te doen, ik vrees dat ik het regelmatig heb gedaan... Verschil in kwaliteit en dan te veel nemen van het goede spul wat net uit India komt...

En wat heet een overdosis ketamine volgens jou? Van 300mg moet ik ook braken en K-holen maar dat noem ik geen overdosis. Overdosis is een heel subjectief begrip overigens, zogenaamd wanneer je teveel op hebt van een bepaalde drug. Je kunt er ook aan overlijden. Maar teveel ketamine? Out gaan? Tja. Je moet volgens mij al iets van een 10 gram je neus in rammen wil je OD'en op dat spul.

En als je ketamine versneden wordt nadat ie van India komt dan heb je nood aan een nieuwe dealer. Zuiverheid van ketaminekristallen is in de meeste gevallen tegen het maximale aan, zoals met MDMA.

Drientje

DF-koning
Ketamine wordt maar in 10% van de geteste gevallen versneden. Als je versneden keta hebt heb je een pauper dealer.

Bovenaan