Rock Werchter 2010

Oom Klaas

Badass junkie
drain bamage zei:
Arthur King zei:
Porcupine tree zal ook aanwezig zijn, misschien toch een kaartje kopen Oom Klaas? :grin:
Op zaterdag is er nog steeds een gaatje open op het mainstage... na Rammstein: Chem. Bros. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Ja, en 't is al fucking lang uitverkocht.
Ga me nou maar niet gek lopen maken want nu heb ik voor niet 1 groot festival van de zomer een kaartje :openmouth:

geekos

Bewuste gebruiker
Doe normaal, politie in België is op alle festivals heel laks als het over drugs (en dan zeker wiet) gaat. Er is wel wat controle voor diegene die met de auto komen maar normaal ondervind je hier geen last van, neem de main route :)

Voor minderjarigen zijn ze wel iets minder laks, heb al ondervonden dat die op festivals harder geviseerd worden ivm drugsbezit

drain bamage

Badass junkie
Uitverkocht!
Ik had nog wel op Daft Punk, Chemical Bros. of Gorillaz gehoopt (1 van die 3 zeg maar) maar helaas... dan maar naar losse shows! :)

Pammer

Bewuste gebruiker
Ik glip gewoon stiekem binnen & als dat niet lukt dan ga ik gewoon naar huis. Ik woon daar niet ver vandaan :).

whyme

Belezen gebruiker
drain bamage zei:
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
Chemical Bros. of Daft Punk. :rock:
Alle 4 zijn ze chill, van Daft Punk zou ik trouwens wel heeeeel blij worden :mrgreen:
Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit :tearsofjoy:

bosvos

Belezen gebruiker
drain bamage zei:
bosvos zei:
Arthur King zei:
Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter

Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feest :grin:
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll show :grin:

drain bamage

Badass junkie
bosvos zei:
drain bamage zei:
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll show :grin:
Ik heb ze ook al 2X gezien, is een leuke band en hoewel het ook belgen zijn denk ik toch niet dat een festival als RW ze ieder jaar op de programmering zet, dat zou gewoon nergens op slaan.
Vorig jaar op pinkpop was iedereen ook super enthousiast over krezip die een liedje kwamen doen maar vergeet niet dat zij gvd. DEPECHE MODE vervingen dus met de zin: "altijd een feestje" ben ik het al helemaal niet eens!
Wolf Mother was echt een band waar ik enorm naar uit heb gekeken en zou ze ook 1000X liever zien dan Triggerfinger dus sorry maar wat mij betreft kan Triggerfinger enorm de tyfus krijgen want ik wil gewoon Wolf Mother! :angry:

bosvos

Belezen gebruiker
ik ben eigenlijk niet droevig dat Wolf Mother niet komt. Maakt plaats voor mogelijk een leuke band :tongueout:

bosvos

Belezen gebruiker
ik zou hier nog een lading jointjes moeten rollen voor de volgende 4 dagen (op Graspop gemerkt dat rollen in een donkere tent redelijk moeilijk is :grin:), maar ik heb er absoluut geen fut meer voor...
Zeker omdat ik dan mijn ventilatoren moet afzetten :grin:

drain bamage

Badass junkie
Was een toppertje, Faithless was de shit!! LCD was ook leuk.
Empire of the Sun was kick-ass en Rammstein was ook wederom lekker!
Alice in Chains was ook leuk om weer eens te zien, Vampire Weekend was lachen, TCV was voor de 3e keer eindelijk eens overtuigend genoeg en Arcade Fire was ook mooi. Pearl Jam was kut.
Editors waren erg vet, Gomez was erg chill. The XX vond ik maar matig, Skunk Anansie was lachen.
30 secs. to Mars was echt mega bedroevend. :cry:
Gaslight Anthem was k0ol, The Specials waren lekker lomp maar wel lachen, Green Day was echt tyfuslomp maar hun vuurwerk was wel leuk. :)
Camping was uiteraard het leukste. :P
Superveel shit gesloop, brancards gejat van het rode kruis, dixies omgepleurd en doodsbedreigingen naar ons hoofd toe gekregen waarvoor wij zoooo lam waren dat we die gasten tyfushard uit hebben gelachen en dat allemaal in de temperatuur van zo'n 42 graden celcius :rock:

bosvos

Belezen gebruiker
whyme zei:
Pfff, nog nooit zoveel geblowd :grin: en ik kan ineens strak en dun draaien :stoned:
idem, zondag gewoon op de camping gebleven :grin:

Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet :grin:

drain bamage

Badass junkie
bosvos zei:
whyme zei:
Pfff, nog nooit zoveel geblowd :grin: en ik kan ineens strak en dun draaien :stoned:

Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
Welke camping zat jij dan?

bosvos

Belezen gebruiker
drain bamage zei:
bosvos zei:
whyme zei:

Welke camping zat jij dan?
A1 (vriendin die meewas kende de eigenaren van dat veld daar, dus kon ze onze tenten daar al om 4h 's nachts gaan zetten), al bij al nog content van die camping, had eigenlijk gehoord dat het daar te druk is. Viel dus goed mee (eerste keer Werchter)

soit, voor de rest eigenlijk weinig problemen gehad qua security enz. We hadden onze vlag van onze favoriete voetbalploeg omhoog gehangen, bleek zowat 3/4 van de stewards op die camping ook die-hard te zijn :grin:

drain bamage

Badass junkie
Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde! :grin:
Tafels gesloopt, iedereen wakker lopen houden. Hell of a good time.

bosvos

Belezen gebruiker
drain bamage zei:
Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde! :grin:
ik ben eerder een stille genieter :grin: Wij hebben alles redelijk proper gehouden, ons vuil altijd opgeruimd en als je dan op maandag vertrekt zie je overal hopen vuil liggen, behalve bij ons :grin:

drain bamage

Badass junkie
bosvos zei:
drain bamage zei:
ik ben eerder een stille genieter :grin: Wij hebben alles redelijk proper gehouden, ons vuil altijd opgeruimd en als je dan op maandag vertrekt zie je overal hopen vuil liggen, behalve bij ons :grin:
Ik hou ook altijd alles schoon, voor je het weet sta je in je eigen schijt (bij wijze van spreken) maar wij zaten op de klokkenberg en daar hebben ze zo'n kroegje maar man man man wat hebben ze daar een hekel aan ons gekregen! :grin:
Met plastic tafels lopen smijten en nog een aantal stoelen, overal zeep en shampoo overheen. :grin:
Overal schuim toen ze gingen schoonmaken hahahaha!!!

bosvos

Belezen gebruiker
het enige waar de mensen last van hadden was het feit dat ik geen kloten zie in het donker, op de camping constant over die koorden struikelen en op de wei gewoon op mensen stappen :grin:

whyme

Belezen gebruiker
Camping C3 was best chill, heerlijke broodjes enzo, geweldig voor de vreetkick :stoned:
En we zaten in de bosjes, daar kwam ongeveer 1x per dag de security langs en je kon uitslapen zonder uitgekookt te worden in je tent:P

Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk :tearsofjoy:

bosvos

Belezen gebruiker
whyme zei:
Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk :tearsofjoy:
inderdaad, enkel de eerste dag werd ik gecontrolleerd. Wel irritant dat er eerst 3 man moet voelen of je bandje wel goed dicht is voor je binnen mag :/

drain bamage

Badass junkie
bosvos zei:
whyme zei:
inderdaad, enkel de eerste dag werd ik gecontrolleerd. Wel irritant dat er eerst 3 man moet voelen of je bandje wel goed dicht is voor je binnen mag :/
Wij werden de laatste dag nog gecontroleerd. M'n broer had nog een schaar in z'n zak en we moesten onze dopjes van drinkflessen weggooien. Daar ook nog bier gejat bij de security en dat zag ie :hearteyes:

Bovenaan