hahaSittaMan zei:Ik ben zeker ook aanwezig!![]()
Ik woon er bijna naast^^
drain bamage zei:Op zaterdag is er nog steeds een gaatje open op het mainstage... na Rammstein: Chem. Bros.Arthur King zei:Porcupine tree zal ook aanwezig zijn, misschien toch een kaartje kopen Oom Klaas?![]()
![]()
![]()
![]()
Problemen mee, jongeman?Dreuge zei:Wtf hebben ze maar 2 tenten daar??
ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
http://rockblog.nl/news/2010/05/29/wolf ... k-werchter
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.
Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.bosvos zei:ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.![]()

Alle 4 zijn ze chill, van Daft Punk zou ik trouwens wel heeeeel blij wordendrain bamage zei:Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.bosvos zei:ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
Ik hoop wel dat ze een goede vervanger kunnen regelen, ik duim voor The Chemical Brothers.![]()
Chemical Bros. of Daft Punk.![]()
Dat wil je niet weten.whyme zei:Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit![]()
triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll showdrain bamage zei:Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.bosvos zei:ik hoop op triggerfinger, zoals op pinkpop. Altijd feestArthur King zei:Dit is niet zulk vrolijk nieuws:
Ik heb ze ook al 2X gezien, is een leuke band en hoewel het ook belgen zijn denk ik toch niet dat een festival als RW ze ieder jaar op de programmering zet, dat zou gewoon nergens op slaan.bosvos zei:triggerfinger staat altijd overal. Ik heb ze nu al 7 keer live gezien (festivals en kleinere concerten) en ik ben ze nog niet beu. Zelfs al vind je de muziek niets, dan ga je nog kijken voor de pure rock 'n roll showdrain bamage zei:Triggerfinger stond er vorig jaar ook al, Placebo werd ook al genoemd maar die stonden er vorig jaar ook al.
![]()
Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?KoxBox zei:Dat wil je niet weten.whyme zei:Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit![]()
Hoogst waarschijnlijk wel.whyme zei:Hmm, ja. Misschien niet.. Houd ik er trauma's aan over?KoxBox zei:Dat wil je niet weten.whyme zei:Komt er ook nog iets van een meet ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat er allemaal op DF rondloopt aangezien ik hier nog niet zó lang zit![]()

idem, zondag gewoon op de camping geblevenwhyme zei:Pfff, nog nooit zoveel geblowden ik kan ineens strak en dun draaien
![]()
Welke camping zat jij dan?bosvos zei:idem, zondag gewoon op de camping geblevenwhyme zei:Pfff, nog nooit zoveel geblowden ik kan ineens strak en dun draaien
![]()
Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet![]()
A1 (vriendin die meewas kende de eigenaren van dat veld daar, dus kon ze onze tenten daar al om 4h 's nachts gaan zetten), al bij al nog content van die camping, had eigenlijk gehoord dat het daar te druk is. Viel dus goed mee (eerste keer Werchter)drain bamage zei:Welke camping zat jij dan?bosvos zei:idem, zondag gewoon op de camping geblevenwhyme zei:Pfff, nog nooit zoveel geblowden ik kan ineens strak en dun draaien
![]()
Maat had zo'n schieter gekocht om voor zijn sigaretten, na een paar uur eens zitten prutsen en uiteindelijk gewoon de filter afgeknipt, tipje erin en volsteken met wiet en een beetje tabak.
5 cm highspeed wiet![]()
ik ben eerder een stille genieterdrain bamage zei:Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde!![]()
Tafels gesloopt, iedereen wakker lopen houden. Hell of a good time.
Ik hou ook altijd alles schoon, voor je het weet sta je in je eigen schijt (bij wijze van spreken) maar wij zaten op de klokkenberg en daar hebben ze zo'n kroegje maar man man man wat hebben ze daar een hekel aan ons gekregen!bosvos zei:ik ben eerder een stille genieterdrain bamage zei:Haha, wij hadden geen security op onze camping dus we konden de boel trashen zo hard als we wilde!![]()
Tafels gesloopt, iedereen wakker lopen houden. Hell of a good time.Wij hebben alles redelijk proper gehouden, ons vuil altijd opgeruimd en als je dan op maandag vertrekt zie je overal hopen vuil liggen, behalve bij ons
![]()
inderdaad, enkel de eerste dag werd ik gecontrolleerd. Wel irritant dat er eerst 3 man moet voelen of je bandje wel goed dicht is voor je binnen mag :/whyme zei:Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk![]()
Wij werden de laatste dag nog gecontroleerd. M'n broer had nog een schaar in z'n zak en we moesten onze dopjes van drinkflessen weggooien. Daar ook nog bier gejat bij de security en dat zag iebosvos zei:inderdaad, enkel de eerste dag werd ik gecontrolleerd. Wel irritant dat er eerst 3 man moet voelen of je bandje wel goed dicht is voor je binnen mag :/whyme zei:Het 'fouilleren' van Werchter was trouwens echt een lachertje, ik had erger dan pinkpop verwacht eigenlijk![]()