Rock Werchter 2010

Flameon

Badass junkie
Rock werchter schijnt komend jaar een formidabel festival te worden ... de line up tot nu toe is perfect Zie hun site!

Wie van DF gaat er heen?

drain bamage

Badass junkie
Vitalic staat er ook op. :hearteyes:
Althans volgens zichzelf en zijn management, niet volgens RW website.
Op welke dag hij er ook staat, in de avond in de marquee... helemaal los! :grin:

Arthur King

Wijs gebruiker
Ik ga waarschijnlijk van het weekend kaarten kopen! :sunglasses:

Weet iemand ook hoe streng Werchter is mbt drugsbezit (dan bedoel ik wiet)?
Uit de site leid ik af dat het bezit van een kleine hoeveelheid wiet door de vingers wordt gezien?

edit: Dit leid ik af uit de volgende zin:
"Iedereen weet dat drugs niet toegelaten zijn op Rock Werchter. Gebruik je toch, combineer dan zo weinig mogelijk!"

drain bamage

Badass junkie
Arthur King zei:
Ik ga waarschijnlijk van het weekend kaarten kopen! :sunglasses:

Weet iemand ook hoe streng Werchter is mbt drugsbezit (dan bedoel ik wiet)?
Uit de site leid ik af dat het bezit van een kleine hoeveelheid wiet door de vingers wordt gezien?
Gewoon zorgen dat je niet gepakt wordt. :wink: Ik heb geen enkele visitatie gehad daar vorig jaar en op LL zelfs wel 3 maar dat kwam omdat ik m'n muil niet kan houden tegen dat tuig called security wat voor mij nogal overbodig is aangezien ik een vrij vredelievend persoon ben met geen gevaarlijk voorwerpen noch een overdaad aan genotmiddelen! :grin:
Op LL liep ik ook met niks op zak rond dus dan moet je wel voor afleiding zorgen...
Je mag daar zelfs je eigen drinken mee naar binnen nemen zolang het maar in een kartonnen verpakking zit.

Gemini

Badass junkie
De line-up is wel veelbelovend. Pearl Jam, Muse.. maar vaak komt er altijd wel iets tussen of ben ik weer eens te laat met kaarten kopen.

Andrew

Badass junkie
Gemini zei:
Eén bandje? Bandje? Shame on you.
Oke sorry hoor, voor 1 band dan. 65 euro(zoveel kost het toch) naar belgië en dan ook nog heen en weer, waarschijnlijk met OV, nee dankje, misschien dat ik naar Rockin'Park in Nijmegen ga, daar staat Pearl Jam namelijk ook.

drain bamage

Badass junkie
Andrew zei:
Arthur King zei:
Andrew zei:
Zou graag willen maar dan alleen voor Pearl Jam!
Gelukkig hebben ze dagkaarten voor de zondag. :wink:
idd maar werchter is pokkeduur en ik ga niet naar belgië voor 1 bandje
4 dagen, +40 acts... relatief goedkoop las je kijkt naar festivals als Lowlands, pinkpop, download, graspop. Altijd topacts, weinig cancelled acts overall.
Gelukkig ben ik op de desbetreffende zondag jarig, erg leuk wederom. :rock:

Flameon

Badass junkie
Andrew zei:
Gemini zei:
Eén bandje? Bandje? Shame on you.
Oke sorry hoor, voor 1 band dan. 65 euro(zoveel kost het toch) naar belgië en dan ook nog heen en weer, waarschijnlijk met OV, nee dankje, misschien dat ik naar Rockin'Park in Nijmegen ga, daar staat Pearl Jam namelijk ook.

188 voor vier dagen optredens
18 euro voor vijf nachten pitten
Duur is rock werchter dus zeer zeker niet.

Weet iemand hoe het zit met de combi kaart verkoop?
Al uitverkocht?

Flameon

Badass junkie
Waar is ook weer die trance and dance tent? Camping B of dat dat nu op het terrein zelf?
Wohhh dat was ook tof vorig jaar:grin:

drain bamage

Badass junkie
Flameon zei:
Waar is ook weer die trance and dance tent? Camping B of dat dat nu op het terrein zelf?
Wohhh dat was ook tof vorig jaar:grin:
Helemaal gemist, ik liep wel op een gegeven moment achter die marquee ergens en toen stond ik ineens tussen de dansende mensen. Hartstikke gezellig.
DAFT PUNK MAG OOK DIT JAAR WEL KOMEN!! :grin:
Ik hoorde trouwens dat ze misschien weer een tour zouden gaan doen, zooo gaaf. :)

drain bamage

Badass junkie
Faithless. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
Nog wat andere ook maar Faithless gewoon, kan nu al helemaal niet op de zomer wachten. :)
Muse als afsluiter op donderdag en daarvoor Faithless, andersom vind ik persoonlijk wat fijner... donker, vette '90 beats van Faithless... niets wat dat kan toppen!

drain bamage

Badass junkie
Arthur King zei:
drain bamage zei:
De geruchtmakende (complete) line-up van RW 2010: http://www.demorgen.be/dm/nl/2595/Rock- ... hter.dhtml
Heel ziek. :grin: :grin: :grin: Ik ga helemaal los als dit de complete line-up is!!
Helaas schijnt het niet waar te zijn. :(
Een of andere Jeroen zou zijn verwachting voor Graz hebben geschreven.
Who knows, er zitten een aantal namen tussen die aan het touren zijn en/of al een paar jaar niet op RW hebben gestaan dus... keep hope alive. :wink:

Lauu

Badass junkie
Them crooked Vultures
The Streets
Jack Johnson
Jay-Z
MGMT
Pearl Jam
The Bloody Beatroots
Crookers

:rock: Als ik geld heb toch maar is gaan denk ik :grin:

Arthur King

Wijs gebruiker
drain bamage zei:
Arthur King zei:
drain bamage zei:
De geruchtmakende (complete) line-up van RW 2010: http://www.demorgen.be/dm/nl/2595/Rock- ... hter.dhtml
Heel ziek. :grin: :grin: :grin: Ik ga helemaal los als dit de complete line-up is!!
Helaas schijnt het niet waar te zijn. :(
Een of andere Jeroen zou zijn verwachting voor Graz hebben geschreven.
Who knows, er zitten een aantal namen tussen die aan het touren zijn en/of al een paar jaar niet op RW hebben gestaan dus... keep hope alive. :wink:
Chemical Brothers lijkt me echt heerlijk, al is de lijst niet echt, de meeste namen zijn wel realistisch.

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Bovengenoemd lijstje schijnt idd een hoax te zijn. Hoewel het schijnt dat Skunk Anansie, Editors en Wolfmother al wel bevestigd zijn maar nog niet naar buiten gebracht. Them Crooked Vultures en Chemical Brothers blijven ook erg hardnekkige geruchten. Een andere naam die eerder al rondging in het geruchtencircuit en nu weer naar voren komt is AC/DC. Zoiets vind ik altijd erg verdacht.

bosvos

Belezen gebruiker
ik ben ook nog niet 100% tevreden hoor, maar er komen nog een hoop namen aan en mijn ticket is vandaag toegekomen :rock:

whyme

Belezen gebruiker
Heb het kaartje al binnen :grin: , en ik heb zelfs al geïnformeerd naar enig drugsbezit :stoned: Volgend antwoord kreeg ik:

> Drugs zijn in principe niet toegestaan op Rock Werchter. Indien er bij
> een mogelijke controle drugs gevonden worden, dien je deze af te staan.
> Gaat het om een grote hoeveelheid, wordt er aangifte gedaan bij de
> politie.
>
> Vriendelijke groeten,
>
> -----Original Message-----
> From: ///
> Sent: donderdag 18 maart 2010 19:02
> To: Bigare, Nele; Janssens, Kathleen
> Subject: Rock Werchter Website Feedback : ///
>
>
> Name: ///
> Email: ///
>
> Hey, het staat nergens expliciet aangegeven. Maar hoe wordt er bij de
> toegang tot de camping/festivalterrein omgegaan met het bezit van drugs?
> Als er gefouilleerd wordt en er wordt iets gevonden, moet je dan alleen
> de drugs afgeven/vernietigen of wordt er ook aangifte gedaan bij de
> politie?

Bovenaan