marritrital
Newbie
Wie gebruikt er hier allemaal Ritalin???

Svali zei:Een beetje zichzelf respecterende drugsgebruiker neemt dat niet, tenzij je narcolepsie of ADHD hebt of zoiets. Maar dat vind ik dan.
Leg eens uit hoe het niet gebruiken van Ritalin in verhouding staat tot je zelfrespect... ?
Svali zei:Neem dan gewoon speed man, Ritalin doet geen flikker.
gewoon zeggen dat je je moeilijk kunt concentreren enzo en moeilijk kunt nadenke in sommige situaties, dat deed het hem toch bij mij, nu krijg ik relatine voor geschreven !!no_obkiller zei:ik heb binnekort een ADHD test! nog tips om zo ADHD-erig mogelijk over te komen?![]()
Mensen zonder ADHD, worden er erg actief van. Een soort van oppeppend effect wat in een lichte vorm te vergelijken valt met normale amfetamine. De dosering om dit effect te bereiken verschilt per persoon. Het voordeel van Methylfenidaat is dat het sneller is uitgewerkt dan normale amfetamine, en het niet dusdanig je wakker houdt/of in een mate je eetpatroon verneukt. Ik persoonlijk krijg er snel hoofdpijn van, en gebruik het echt incidenteel! Het hoofdpijn kan je denk ik wel verklaren door vocht tekort, wellicht omdat methylfenidaat zorgt voor verhoogde vochtopname!mindlez zei:Ik gebruik rilatine (belgische benaming voor ritalin), gewoonweg omdat ik ADHD heb.
Maar qua effecten voel ik zelf niets, buiten het feit dat ik gewoonweg meer geinteresseerd ben tijdens de lessen op school. En dat ik meer zin heb om te gaan studeren en te werken voor school.
Maar ik zie niet in , waarom mensen ritalin pakken voor plezier. Heeft het dan zo'n andere effect op niet ADHD'ers?
Ik heb geen flauw idee, maar ik denk dat dit geen probleem moet vormen..smoelkop zei:ja ik gebruik ritalin en vroeg me af is het te slikken met kamagra ?