Pillen testen?

Laat jij je pil(len) testen?

• Altijd

Stemmen: 0 0,0%
  • Meestal

• Soms

• Nooit

• Anders, reageer

• Totaal aantal stemmers
    0

J86

Bewuste gebruiker
Om de 2-3 maanden neem ik een avondje XTC bij vrienden in hun appartement. Zij regelen de pillen altijd via iemand, maar het verschilt nog wel eens en tot nu toe heb ik alle 4 de keren andere pillen gehad.

Ik vind et nogal kut want het liefst zou ik ze laten testen.
Het probleem is alleen dat om daar wat aan te hebben je eigenlijk een voorraadje van 1 soort moet hebben, en dat brengt weer risico's met zich mee ivb met dat het illegaal is.

Ik heb nog nooit echt problemen door pillen gehad maar ik heb geen idee of er misschien ook speed in zit of dat er misschien wel een keer verkeerde stoffen in zitten.. en ook heb ik geen idee hoe sterk ze zijn, voor hetzelfde geld heb ik tot nu toe misschien wel alleen maar hele zwakke pillen gehad.

Anyway...ik vroeg me af hoeveel mensen daadwerkelijk hun pillen laten testen.

Lauu

Badass junkie
als ze zo vaak verschillen dan zou ik ze zeker laten testen...gewoon voor de zekerheid

ik zelf doe het niet...bij mij zijn ze altijd hetzelfde geweest of niet beter...dus ik heb vertrouwen in mn bron...ja echt

thunder-droopy

Belezen gebruiker
als ik een pil wil dan regel ik dat meestal via een bekende, dan weet ik dat dat wel goed zit.
zou ik bij een onbekende wat regelen dan zou ik het wel laten testen.

azgaza

Badass junkie
Ik heb nooit xtc gedaan en ben het nooit van plan maar mocht ik ineens van mening veranderen erover dan zou ik het sowieso laten testen.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ondanks dat ik iedereen altijd aanraadt om te laten testen, moet ik eerlijk toegeven dat ik nog NOOIT een pil heb laten testen.. En ik slik toch al wel 3 1/2 jaar met grote regelmaat xtc haha. Nou koop ik ook eigenlijk altijd wel bij bekenden die ze meestal zelf al hebben laten testen.. Maar ik heb ook wel eens bij onbekenden gekocht.. So far is het eigenlijk altijd goed gegaan.... Op één keer na, toen heeft er zeer waarschijnlijk MCPP in de pil gezeten (gebaseerd op mijn klachten, het uiterlijk van de pillen en het feit dat er in exact dezelfde periode mensen met dezelfde klachten en dezelfde pillen qua uiterlijk -hoewel dat niets hoeft te zeggen, is t in dit geval toch wel waarschijnlijk- zijn geweest.. Eén van hen heeft toen een pil laten testen en er zat MCPP in..)

Anyweez.. Laten testen is ontzettend verstandig en ik zou het ook zeker aanraden als je zo veilig mogelijk wilt genieten van je trip..

Funky Monkey

Badass junkie
Waarom zou ik drion laten testen, al is het wat anders... naar de klote ga je toch wel :beer:

Neeh, maar ff serieus... zelf test ik nooit. Denk dat er ook weinig zijn die dat wel doen. Meeste mensen die ik ken gebruiken dezelfde en anders gaan we gewoon lekker met ze alle fout! :mrgreen: Mocht je slim zijn laat je ze wel gewoon testen, sowieso is dat goed want moet je standaard 1 week wachten en zou dus minder gebruiken. Verder weet je dan tenminste wat je slikt. Het is een pilletje dus er zou daadwerkelijk alles in kunnen zitten. Een zo'n pilletje is niet klein en geeft een leuk effect, maar in datzelfde pilletje kan ook echt troep / gif zitten. Of misschien stopt een of andere idioot wel een stuk glas in je pil... dat vind je standaard niet leuk :beer:

vdk

Bewuste gebruiker
ik heb meestal ook maar een stuk of 10 per keer en geen nut om te testen omdat ik ze al vaker gebruikt heb. maar als ik grotere partijen heb laat ik ze eerst testen

Drientje

DF-koning
azgaza zei:
Ik heb nooit xtc gedaan en ben het nooit van plan maar mocht ik ineens van mening veranderen erover dan zou ik het sowieso laten testen.

Lsd is vele malen lekkerder dan xtc. Het geeft de zelfde gevoelens alleen 10x sterker en mét mooie visuals. :grin:

X

Drientje

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
azgaza zei:

Lsd is vele malen lekkerder dan xtc. Het geeft de zelfde gevoelens alleen 10x sterker en mét mooie visuals. :grin:

X

Drientje

Ik deel je mening dat lsd een leukere drugs is, maar ik vind het qua gevoel echt niet te vergelijken. At least.. Dat fijne love gevoel van xtc heb ik nog niet ervaren op acid..

Drientje

DF-koning
Mijn laatste x lsd staat beschreven hier op dit forum (zie: alweer een hele vette lsd trip bij trip reports) en daar werd ik zo ongelofelijk gelukkig van dat ik aan het eind van mijn trip in huilen uitbarstte. Wat een liefde voelde ik van en voor iedereen!!!

X

Drientje

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Drientje zei:
Mijn laatste x lsd staat beschreven hier op dit forum (zie: alweer een hele vette lsd trip bij trip reports) en daar werd ik zo ongelofelijk gelukkig van dat ik aan het eind van mijn trip in huilen uitbarstte. Wat een liefde voelde ik van en voor iedereen!!!

X

Drientje

Oh het gelukzalige gevoel ken ik wel op lsd, maar niet zo extreem als jij het beschrijft. Ik snap nu jouw vergelijking wel, hoewel ik het in de mate waarin ik het ken niet vergelijkbaar vind met elkaar :) Ik ga even je report lezen, klinkt ontzettend mooi! :hearteyes:

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Ik laat mn pillen nooit testen sinds ik in België woon en er hier geen testcentra zijn. Ik vertrouw gwn op de persoon die ze fixt :) Nog geen rotte pillen gehad, soms wel wat flauwe pilletjess maarja

citrobacter

Experimenterende gebruiker
azgaza zei:

zonde,
ik heb het pas vooreerst op men 22e gedaan en heb er nog altijd géén spijt van. Als het géén schade aanrichte in de hersenen zou ik het ieder weekend nemen ipv alchohol.

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Kzou ze doodgraag late testen,
maar ik heb gwn de mogelijkheid niet.(België)

Nja kben er nog altijd dus heb niet te klage :mrgreen:

:wave:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Same here, ben ook Belg...
Dan is het niet de moeite om naar nederland te gaan om ze te laten testen, als je van iemand koopt die het zelf gebruikt. Ik koop enkel van vrienden die ik vertrouw.

htweeoo

Bewuste gebruiker
Ik laat mijn pillen die ik gebruik nooit testen. In Belgie heb je namelijk geen testcentra. Maar als ik dealerpraatje hoor of een groot aantal wil kopen laat ik ze testen.

982

Bewuste gebruiker
Ik laat ze ook bijna nooit testen, met de reden dat wanneer ik zin heb in een avondje XTC.. dat ik dan niet wil wachten.

Dan zou ik pillen van te voren moeten laten testen... en dat gaat niet echt aangezien ik nooit weet hoeveel ik neem, maar meestal blijft dat niet bij 5.

En als ik dan dus een grote hoeveelheid heb en ik laat 1 testen, komen ze ook allemaal binnen no time op. Hoe meer ik heb, des te meer ik neem.

Klein voorbeeldje, had met 2 maten 110 pillen gekocht.. 2 weekenden waren ze op. Reken dan op 4 avonden met zo'n 10 stuks pp. Waren btw wel baggerpillen... maar ff als voorbeeld

J86

Bewuste gebruiker
ja damn hey...

Heb je uberhaupt wel eens wat over de werking van XTC gelezen?.. :\

azgaza

Badass junkie
Drientje zei:

X

Drientje

Bij mij hangt dat van LSD gewoon volledig af waar ik ben, 10 uur 's ochtens op zondag op straat háát ik mensen, maar mijn vrienden vind ik dan hélemaal geweldig; en omdat alles zo mooi is, zelfs de dingen die vies zijn zijn mooi.. maakt het allemaal zo weinig uit, want alles heeft iets heerlijks. Dus ik snap denk ik wel wat je bedoelt.

Bovenaan