Om de 2-3 maanden neem ik een avondje XTC bij vrienden in hun appartement. Zij regelen de pillen altijd via iemand, maar het verschilt nog wel eens en tot nu toe heb ik alle 4 de keren andere pillen gehad.
Ik vind et nogal kut want het liefst zou ik ze laten testen.
Het probleem is alleen dat om daar wat aan te hebben je eigenlijk een voorraadje van 1 soort moet hebben, en dat brengt weer risico's met zich mee ivb met dat het illegaal is.
Ik heb nog nooit echt problemen door pillen gehad maar ik heb geen idee of er misschien ook speed in zit of dat er misschien wel een keer verkeerde stoffen in zitten.. en ook heb ik geen idee hoe sterk ze zijn, voor hetzelfde geld heb ik tot nu toe misschien wel alleen maar hele zwakke pillen gehad.
Anyway...ik vroeg me af hoeveel mensen daadwerkelijk hun pillen laten testen.
Ik vind et nogal kut want het liefst zou ik ze laten testen.
Het probleem is alleen dat om daar wat aan te hebben je eigenlijk een voorraadje van 1 soort moet hebben, en dat brengt weer risico's met zich mee ivb met dat het illegaal is.
Ik heb nog nooit echt problemen door pillen gehad maar ik heb geen idee of er misschien ook speed in zit of dat er misschien wel een keer verkeerde stoffen in zitten.. en ook heb ik geen idee hoe sterk ze zijn, voor hetzelfde geld heb ik tot nu toe misschien wel alleen maar hele zwakke pillen gehad.
Anyway...ik vroeg me af hoeveel mensen daadwerkelijk hun pillen laten testen.

Mocht je slim zijn laat je ze wel gewoon testen, sowieso is dat goed want moet je standaard 1 week wachten en zou dus minder gebruiken. Verder weet je dan tenminste wat je slikt. Het is een pilletje dus er zou daadwerkelijk alles in kunnen zitten. Een zo'n pilletje is niet klein en geeft een leuk effect, maar in datzelfde pilletje kan ook echt troep / gif zitten. Of misschien stopt een of andere idioot wel een stuk glas in je pil... dat vind je standaard niet leuk