philosophers stones!??

billy

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal,

alweer meer dan een halfjaar geleden voor het eerst paddo's gegeten(mexicaanse) en alhoewel het niet super was, heb me een beetje angstig gevoeld, wil ik het nog een keer doen om er een keer goed van te genieten! ik blijf toch nieuwsgierig naar een heerlijke trip, zoals sommige onder ons hier hebben beschreven, daar ben ik zowat jaloers op haha...

Ik hoor goeie verhalen over de philosopher stone, die wil ik dan ook proberen binnenkort... maar ik hoor verschillende verhalen, zelfs van smartshops, de ene zegt dat die goed zijn voor beginners en de andere zegt dat ze juist heel zwaar zijn... het liefst wil ik niet al te hard gaan zodat ik niet bang word of wat dan ook,

ik wou dat ik niet zo veel aan een badtrip kon denken, maar gaat vanzelf, het is niet zo dat ik doodsbang ben maar het speelt wel in me achterhoofd, zo van: als ik maar niet bad ga enz. behoorlijk lastig,
ach ja, soms heb ik van die dagen dat ik me heerlijk voel en heb ik opeens zin in shroomies, maar dat zijn dan impulsieve gedachten, vrienden van me zeggen dan dat ze het willen voorbereiden, ik ga juist dan veel nadenken...

ach ja, ik heb zin in paddo's en op een zonnige dag ga ik het gewoon doen!

TrippyShit

Badass junkie
Zover ik weer zijn philosopher stones de mildste paddo met weinig tot geen visuals. Ikzelf vind dat je het niet echt kan vergelijken met een echte paddotrip. Maar ze zijn wel leuk :P

billy

TrippyShit zei:
Zover ik weer zijn philosopher stones de mildste paddo met weinig tot geen visuals. Ikzelf vind dat je het niet echt kan vergelijken met een echte paddotrip. Maar ze zijn wel leuk :P

het klopt dat er bijna geen visuals te zien zijn ja, maar het mentale, het brain-gebeuren, die blijkt erg heavy te zijn... Ik heb moeite met mezelf over geven helaas... lekker op reis gaan lijkt me heerlijk, maar het moet niet een te zware mindfuck worden.

thanx voor de reactie

Fractal

Belezen gebruiker
Zelfs de lichtste paddosoort wordt zwaar als je er maar genoeg van eet...
Veel hangt ook af van de dosering.

billy

Fractal zei:
Zelfs de lichtste paddosoort wordt zwaar als je er maar genoeg van eet...
Veel hangt ook af van de dosering.

Nou, ik ben van plan om een halve portie te nemen sowieso...
Nee, ben nog niet toe aan een hele portie denk ik haha

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Als je de vorige keer een half portie mexicaanse had en het niet super vond kun je misschien
deze keer beter een heel portie mexicaanse nemen. Dan krijg je toch een beetje een idee wat trippen is, maar niet te zwaar. Gezonde spanning is niet slecht hoor, zeker niet als je net begint.
Mn derde paddotrip, de eerste weer nadat ik 2 keer een bad trip had gehad, had ik ook wel een onaangename dosis spanning, maar is uiteindelijk mn mooiste paddotrip geworden (Colombiaanse though).Zorg zoiezo voor een mooie rustige plek, trippen moet je aan het begin een beetje leren,
ik wist de eerste keren ook niet zo goed hoe het moest, verkeerde locaties enzo, dat scheelt erg veel.

billy

ExceptionalInsight zei:
Als je de vorige keer een half portie mexicaanse had en het niet super vond kun je misschien
deze keer beter een heel portie mexicaanse nemen. Dan krijg je toch een beetje een idee wat trippen is, maar niet te zwaar. Gezonde spanning is niet slecht hoor, zeker niet als je net begint.
Mn derde paddotrip, de eerste weer nadat ik 2 keer een bad trip had gehad, had ik ook wel een onaangename dosis spanning, maar is uiteindelijk mn mooiste paddotrip geworden (Colombiaanse though).Zorg zoiezo voor een mooie rustige plek, trippen moet je aan het begin een beetje leren,
ik wist de eerste keren ook niet zo goed hoe het moest, verkeerde locaties enzo, dat scheelt erg veel.

ok, set en setting noemen ze dat toch? ach ja, het lijkt me heerlijk om op een zomerse avond in de vondelpark te trippen, maar dan is het misschien te druk?

ik denk dat ik het bij een halve portie hou, want ik vond het niet super dat ik me een beetje angstig voelde, niet dat het niet sterk genoeg was ofzo..

maar ik zie het wel, twijfel alleen of ik nou mexicaanse of de stones ga doen...

thanx

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Set en setting, ja. Deed je het de vorige keer ook op een plek met veel mensen eromheen?
Het heeft bij mij ook een tijdje geduurd voor ik daaraan kon wennen, ik werd altijd vreselijk zenuwachtig als er andere mensen op straat waren. Truffels heb ik nooit gegeten, maar ik heb er dan ook nooit echt bijzondere verhalen over gehoord/gelezen. Mijn advies blijft toch 1 portie Mexicaanse.

teebo

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:

sorry maar ik vind dit een idiote raadgeving
ikzelf heb twee jaar genomen om de portie op te drijven van een halve naar een hele portie. mn laatste trip was zoals jij voorstelt een ganse portie mexicaanse en ik heb harder getript dan ooit tevoren, net iets harder dan op een bakje hawaiiaanse. in het gras rollen uit euforie en dat soort dingen. zeer leuk maar ook veel mindfuck.

Als je een halve portie niet leuk vond, probeer dan weer een halve portie
en probeer een betere setting te creeeren.

onder het motto: neem er je tijd voor anders krijg je er toch maar een degou van gelijk een paar vrienden van mij die niet wisten hoeveel of wat of waar

:wave:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Zo idioot is het niet, hij vond een half portie niet super zegt hij. Ik neem aan dat hij er dan meer van verwachtte, als hij weer hetzelfde doet zal er waarschijnlijk hetzelfde gebeuren.
Ik had ook een half portie van een sterkere soort aan kunnen raden, maar ik denk dat dat een vergelijkbaar resultaat geeft als 1 portie Mexicaanse.
Zo lang hij zorgt voor een rustige plek waar hij (+1) niet gestoord kan (kunnen) worden zal het wel goed komen hoor. Een eerste keer hoort een beetje eng te zijn.

Aapje

Newbie
Zeer zeker, halve portie truffels is wel aan te raden. Truffels zijn wel veel meer gevoel dan visuals. Maar goed ik heb ook zeker wel visuals gezien met een harde portie truffels. Wat ik wel vaak merk is dat ik paranoide wordt aangezien ik tot nu toe niet echt een goede plaats heb gehad om te trippen.

Als de plaats goed is en je suikerspiegel hoog genoeg zal je zeker niet bad gaan. Helemaal niet als je niet een te harde portie neemt.

teebo

Bewuste gebruiker
ik ben nog nooit bad gegaan, maar er is nog altijd een verschil tussen bad gaan en een trip die niet leuk is. probeer eerst te genieten van de kleine dingen te ontdekken op een kleine portie, muziek, een wandeling, eten, je kan nog veel lachen en zeveren, mss naar een film kijken. het visuele spectacel komt wel.

Bovenaan