PADDO KWEEK SET - Cambodia

KoxBox

Badass junkie
Ziet er goed uit! Niets op aan te merken.

Zoals het nu gaat zal je zeker wel tegen eind volgende week kunnen oogsten!

desiyaboy

Experimenterende gebruiker
http://img594.imageshack.us/i/20090327155712.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/20090327190311.jpg/
http://img101.imageshack.us/i/20090327190311.jpg/

dag 4 v/d groei :rock:

ik heb een paar vraagjes.. Een verkleuring van licht naar donken (van boven naar beneden) op de hoed van de paddo, maakt dit uit?!

Een vriendje raakt de zijkant van de zak aan en komt dus in contact met het vocht, moet ik dit eraf schrapen met bijv. een wattenstaafje of lekker laten zitten?

Het witte pluis klimt nu wel heel erg hard omhoog bij de wat grotere vriendjes, kan ik daar wat aan doen?

KoxBox

Badass junkie
desiyaboy zei:
ik heb een paar vraagjes.. Een verkleuring van licht naar donken (van boven naar beneden) op de hoed van de paddo, maakt dit uit?!
Neen.

Een vriendje raakt de zijkant van de zak aan en komt dus in contact met het vocht, moet ik dit eraf schrapen met bijv. een wattenstaafje of lekker laten zitten?
Gewoon laten zitten, dat maakt niets uit. Dat gebeurt wel vaker omdat ze naar het licht groeien.

Het witte pluis klimt nu wel heel erg hard omhoog bij de wat grotere vriendjes, kan ik daar wat aan doen?
Het kan zijn dat het te vochtig is in de zak, je kan misschien 1 à 2x per dag eens de zak open doen en er mee wapperen. Maar doe dit alleen als dat wit meer dan de helft van de paddenstoel inneemt.

Voor de rest gaat het lekker blijkbaar! Mooie kindjes. :grin:

desiyaboy

Heb nu net (steriel) 3 paddestoelen geplukt :mrgreen: . Zal ik met de anderen nog even wachten of kan ik deze er beter ook gelijk uit halen? Foto's komen eraan in de volgende edit.

KoxBox

Badass junkie
desiyaboy zei:
Heb nu net (steriel) 3 paddestoelen geplukt :mrgreen: . Zal ik met de anderen nog even wachten of kan ik deze er beter ook gelijk uit halen? Foto's komen eraan in de volgende edit.
Je plukt ze beter allemaal in één keer, maar als die 3 paddenstoelen duidelijk 10cm groter zijn (bv. natuurlijk) dan kan je beter die 3 plukken en de rest nog even laten staan.

desiyaboy

Koxbox, ik ben de paddo's nu aan het drogen in kartonnen dozen zonder deksel. Ze liggen allemaal een paar cm van elkaar af maar nu heb ik een vraagje. Ik heb sommige paddo's die aan elkaar gegroeid zijn. In 1 geval zelfs 6 paddo's aan 1 bonk die je echt los moet snijden wil je ze van elkaar af krijgen. Is hierdoor de kans op foute schimmels groter en moet ik ze loshalen of kan ik ze met een gerust hard drogen?

Ik kan helaas geen foto's maken op dit moment omdat mijn telefoon nog bij een vriend ligt die op vakantie is, dus zal ik je om blinde hulp moeten vragen. de paddo's zijn aan de onderkant aan elkaar, en groeien daarna los naar boven.

Ik zal je nogmaals bedanken voor je hulp, you rock kox :rock:

KoxBox

Badass junkie
Gewoon lostrekken/snijden, kan helemaal geen kwaad. Wel je keuken/wc papier minstens 1x per dag vervangen. Ik deed het altijd 's morgens EN 's avonds. En het beste is papier er onder en er boven leggen.

Als ze knakken en verpulveren zijn ze droog.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
klein beetje ot:

vorige week heb ik een dikke 3 gram gedroogde van mn thuiskweek (mckennai) verorbert
de trip was zeer mild in tegenstelling tot de paddo's van de smartshop vroegah.
mij is gezegd dat de mckennai tussen de mexicaanse en hawaiaanse in zat kwa sterkte maar helaas kwam het niet eens in de buurt van de mexicaantjes.
volgende keer ga ik de dosis dus behoorlijk opschroeven

maar is het normaal dat de thuiskweeks niet zo potent zijn? of ligt het aan het soort misschien?

KoxBox

Badass junkie
trojan.exe zei:
klein beetje ot:

vorige week heb ik een dikke 3 gram gedroogde van mn thuiskweek (mckennai) verorbert
de trip was zeer mild in tegenstelling tot de paddo's van de smartshop vroegah.
mij is gezegd dat de mckennai tussen de mexicaanse en hawaiaanse in zat kwa sterkte maar helaas kwam het niet eens in de buurt van de mexicaantjes.
volgende keer ga ik de dosis dus behoorlijk opschroeven

maar is het normaal dat de thuiskweeks niet zo potent zijn? of ligt het aan het soort misschien?
Haha, logisch. Alles ligt tussen de Mexicaanse en de Hawaiiaanse. :tearsofjoy:

Ik vind dat ze normaal gezien veel potenter zijn dan die uit de shop. Mckennai zijn nochtans behoorlijk potent.

Het blijft natuurlijk een natuur product, ik zou eerlijk gezegd de volgende keer nog eens gewoon 3g eten en als het dan nog te mild was kan je de dosis opschroeven.
Het kan goed zijn dat je de volgende keer de trip van je leven krijgt met dezelfde dosis.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
heb altijd begrepen dat de mexicaanse tot de middenmoot behoort kwa sterkte, althans van de soorten die de smartshops aanboden natuurlijk.

maar twijfel of de mckennaii die ik hier heb liggen een volgende keer een veel sterkere uitwerking zullen hebben. ik heb met 2 vrienden die keer 3 gram pp van verschillende vluchten gegeten en niemand tripte hem echt behoorlijk.
maar goed, time will tell...

hoe zijn die cambodiaanse?

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
de kaalkopjes zijn anders in mijn beleving altijd een stuk milder geweest
maar never mind ik zal die cambodiaanse kweekset hierna wel aanschaffen :wave:

KoxBox

Badass junkie
trojan.exe zei:
de kaalkopjes zijn anders in mijn beleving altijd een stuk milder geweest
maar never mind ik zal die cambodiaanse kweekset hierna wel aanschaffen :wave:
Dat komt omdat het een natuurproduct is, de ene keer kan je belachelijk van de wereld zijn van een portie Mexicaanse en een zeer milde trip hebben van een portie Hawaiiaanse en omgekeerd.

desiyaboy

2 keer geoogst van alle 3 de setjes. Heb al geweldige dingen gezien tot dusver :grin:
Ik heb ong. 10 keren getript (waarvan minimaal de helft op mexicaantjes) van de smartshop en zo goed als ik me kan herinneren slaan deze eigen gekweekte toch een stukje harder in dan die van de SS. Maar dat is inmiddels al wat jaartjes geleden dus kan ook fout zitten :openmouth:

Nu in totaal 920 gram nat van de setjes gehaald. En bij 1 box verschijnen er al weer wat pins. Bedankt voor je hulp kox , alles loopt lekker hier. :stoned:

KoxBox

Badass junkie
Ja, die zelfkweek Cambodia paddenstoelen zijn behoorlijk potent. :smoke:

Nu zal je nog 2 keer kunnen oogsten normaal gezien, héél misschien 3 keer.

Bovenaan