barry zei:op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.
er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord![]()
![]()
barry zei:op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.
er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord![]()
![]()
Flugeltje zei:Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging![]()
Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet![]()
barry zei:nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.

Telefoon zei:dan zou ik ghb in zijn drankje schenkenen moet je een raden met wat hij in zijn reet wakker word .. toch wel gauw een penne set of 3 =P
![]()

barry zei:@telefoon![]()
nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.
ultima_nova zei:Ik ben eens out gegaan toen met het school waren gaan kajakken.![]()
Toen heeft mijn kameraad heel de tocht moeten alleen roeien, en als de kajak kantelde mij er terug in leggen
Flugeltje zei:Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging![]()
Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet![]()
mmn zei:waarom gaan je jullie dan out kijken jullie niet goed naar jullie doseringen jullie vinden het op dat moment zeker zo lekker dat jullie weer bijnemen![]()
![]()
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging
Elfquest zei:Ik ging eens naar de wc en werd een aantal uur later wakker op de vloer van de plee, waar ik lekker had liggen slapen. Was wel ff een wtf momentje.![]()
Gelukkig nooit in het openbaar out gegaan. Zorg er ook voor dat dat niet gebeurt.
grapjas zei:Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan?
Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen..
Ik heb wel is geknikkebolt, maar écht outgegaan nog nooit.
grapjas zei:Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?
grapjas zei:Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect![]()
grapjas zei:3 cafeïnepillen gehad om de 3 uur eentje.
2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig :P