Out gaan

Flugeltje

Wijs gebruiker
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging :confused:

Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet :grin:

jasper

Wijs gebruiker
op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.

er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord :openmouth: :confused:

WTF_I_AM_TRIPPING

Experimenterende gebruiker
barry zei:
op een fuif, waar iedereen was waarvan je liever niet hebt dat ze van je weten dat je drugs doet.

er is ooit iemand outgegaan bij een maat van me en toen hadden ze potloden in z'n aars liggen proppen heb ik later gehoord :openmouth: :confused:

Shit, diegene zou ik later helemaal de ****** slaan..

Carlitos

Badass junkie
barry zei:

Klinkt opzich wel grappig.
Maar wel erg zielig als je dat doet (en vies).
Inderdaad wie dat heb gedaan zou ik hard aanpakken :flushed:

jasper

Wijs gebruiker
idd, als je het hoort is het wel grappig maar om het zelf mee te maken niet.
is ook 1 van de redenen waarom ik daar geen ghb meer doe :P ik wil niet wakker worden en potloden schijten

Telefoon

Wijs gebruiker
dan zou ik ghb in zijn drankje schenkenen moet je een raden met wat hij in zijn reet wakker word .. toch wel gauw een penne set of 3 =P

jasper

Wijs gebruiker
@telefoon :grin:

nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.

Ellesdee

Badass junkie
Flugeltje zei:
Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging :confused:

Bij mijn top 3 staat toch de Carrefour (supermarkt). Ben zelfs achteraf door de bewaking eruit gezet :grin:

whahahaha rofl

whiterose

barry zei:
nog een andere maat van me is nok op school gegaan. Dat is ook rot, werd politie bijgehaald en van het school gestuurd.

Ohh, das wel rot! Maar sowieso dom om voor school te gebruiken.. Gewoon op school niks gebruiken, vind ik. :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Telefoon zei:
dan zou ik ghb in zijn drankje schenkenen moet je een raden met wat hij in zijn reet wakker word .. toch wel gauw een penne set of 3 =P

Die linker vooral :grin:

barry zei:

en?? kon ie ermee schrijven??? :mrgreen:

mmn

Belezen gebruiker
barry zei:
@telefoon :grin:

waarom zou je van school gestuurd worden je kan toch gewoon zijn flauwgevallen of in slaap zijn gevallen :confused:

Ik ben eens out gegaan toen met het school waren gaan kajakken. :rolleyes:

Toen heeft mijn kameraad heel de tocht moeten alleen roeien, en als de kajak kantelde mij er terug in leggen

Flugeltje

Wijs gebruiker
ultima_nova zei:
Ik ben eens out gegaan toen met het school waren gaan kajakken. :rolleyes:

Toen heeft mijn kameraad heel de tocht moeten alleen roeien, en als de kajak kantelde mij er terug in leggen

:grin: :grin: daar heb je toch vrienden voor :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Op de wc met de deur op slot, en in een kraakpand waar ik echt niet iedereen vertrouwde. Op zich gelukkig altijd goede mensen om me heen, dus geen probleem, maar toch niet zo fijn..... :flushed:

mmn

Belezen gebruiker
waarom gaan je jullie dan out kijken jullie niet goed naar jullie doseringen jullie vinden het op dat moment zeker zo lekker dat jullie weer bijnemen :hearteyes: :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Flugeltje zei:

Whehe! :grin:

Ik ben eens met Aking een Albert Heijn binnengewandelt om ontbijt te scoren. Ik was stervende, na anderhalve gram mdma, een gram pep en plusminus 5 ml GBL. De nacht ervoor was er ook nog een zegel in mijn mond verdwenen en een lijntje sos om alles op de rails te houden. Ik dacht echt dat ik de supermarkt niet lopend zou verlaten, en was totaal niet bezig met inkopen doen. Aking laadde rustig zijn mandje vol, en ik redde het nog net om een pak drinkyoghurt uit het rek te pakken. Volgens mij zijn toen Joyce en Ruth nog binnengekomen, maar ik weet niks meer van de terugreis. Eenmaal terug aangekomen bij het Kadaverpand kon ik gelukkig wèl slapen, iets waar ik de hele ochtend al naar verlangde. Belachelijke hoeveelheid drugs ook, maar ja, die meetings hè :P

mmn

Belezen gebruiker
5 ml GBL zeker wel een beetje verspreid anders ga je zeker in 1 keer out :hearteyes:

Flugeltje

Wijs gebruiker
mmn zei:
waarom gaan je jullie dan out kijken jullie niet goed naar jullie doseringen jullie vinden het op dat moment zeker zo lekker dat jullie weer bijnemen :hearteyes: :wave:

Vroeger toen ik nog ghb met speed combineerde ging ik regelmatig out, slecht doseren... Nu, na jaren gebruik doseer ik met veel meer verstand zodat ik niet meer out ga.
In de Carrefour had ik toen van het verkeerde flesje gedronken, in het ene zat 1 potje, in het andere 2 potjes :flushed:

Azraël

Belezen gebruiker
Ja out gaan... ik ben echt zoveel out gegaan dat 't nimeer schoon was soms... Kan hier wel veel grappige verhalen zetten...

Op welke plek ben je wel eens out gegaan waar je dat liever niet ging

Op de parking van een megadancing, toen ik bijkwam lag ik op een brancard en was de ambulance er :(

Elfquest

Bewuste gebruiker
Ik ging eens naar de wc en werd een aantal uur later wakker op de vloer van de plee, waar ik lekker had liggen slapen. Was wel ff een wtf momentje. :confused:

Gelukkig nooit in het openbaar out gegaan. Zorg er ook voor dat dat niet gebeurt.

Azraël

Belezen gebruiker
Elfquest zei:
Ik ging eens naar de wc en werd een aantal uur later wakker op de vloer van de plee, waar ik lekker had liggen slapen. Was wel ff een wtf momentje. :confused:

Gelukkig nooit in het openbaar out gegaan. Zorg er ook voor dat dat niet gebeurt.

Ook eens gehad; lag een half uur in de WC en iedereen zat vanalles in mijn kot te smijten, er was een massas lange rij... toen ik buitenkwam was er een applaus... vaag :))

Zeepbel

Ik ben nog nooit out gegaan, heb het wel al vaak zien gebeuren, maar ik laat het nooit zo ver komen bij mezelf.. hoewel ik de laatste tijd wel denk van: 'oei, dit dopje was misschien te veel' maar toch, het loopt altijd goed af..

:wave:

lunatic

tsja, outgaan.. Ik zie het meer als in slaap vallen. Gebeurd ook juist als ik ga zitten en niet als ik rondloop. Als ik merk dat ik begin te zwalken tijdens het uitgaan, dan zorg ik dat ik blijf lopen en gooi ik er snel een paar glazen redbull of cola in.
Maarja, ik heb meestal ook ritalin bij me en dat helpt ook goed, kwam ik laatst achter..
Ik stond ergens in een kroeg op de wc en had teveel op. Oplaatst met mijn voorhoofd tegen de muur te leunen en moest mijn best doen om wakker te blijven en recht te pissen...

toen een ritalin vermalen en opgesnoven. Ik was binnen een minuut weer helemaal wakker!!

flugellover

Belezen gebruiker
laatste tijd ga ik niet zo veel out meer gebruik het met meer verstand tegenover als in het beging nu ga ik enkel nog eens out als ik thuis ben voor tv ofzo .

en out gegaan hehe waar niet ??? :tongueout:

paar voorbeelden auto,discotheek,voor pc bij men ouders al bij al vonden ze het niet zo erg hehe
cafe ,pitta bar maar is allemaal heel goed afgelopen zo lomp ga ik niet meer zijn hehe slecht doseren en je bent verloren hoe sterk je ook bent !

Azraël

Belezen gebruiker
dit weekend op de WC bij mijn vriendin, besefte het zelf niet en toen zei ze dat ik er al een half uur op zat..

grapjas

Newbie
Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan?

Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen..

Ik heb wel is geknikkebolt, maar écht outgegaan nog nooit.

yaaaw

Bewuste gebruiker
Pas één keer echt out gegaan en dat was voor de achterdeur bij mn ouders thuis (mn mama was wel een beetje van streek ja :( ) maar zo ver laat ik het dus nooit meer komen...

flugellover

Belezen gebruiker
grapjas zei:
Ik snap niet dat er zoveel ervaren gebruikers zijn die out gaan?

Op een gegeven moment weet je toch bij welke dosis dat gebeurt dus hoeveel je moet nemen..

Ik heb wel is geknikkebolt, maar écht outgegaan nog nooit.

perfect weet je dat nooit de ene keer sta je er sterker voor dan je zelf denkt als je al lang gebruikt,de andere keer minder en ga je sneller out,heeft te maken met hoeveel je geslape hebt,gegeten,hoe je je voelt,enz... het is onvoorspelbaar en keer na keer moet je meer en meer pakken voor zelfde effect

flugellover

Belezen gebruiker
grapjas zei:
Je moet meer pakken, je gaat na lang gebruik dus ook minder snel out?

tuurlijk wa dacht je nu hehe kijk ik bvb,ik pak gewoon altijd de zelfde dosis dan wat minder dan trug wat meer,in het beging ik ben begongen met 3 ml na tijd was dat 4,5,dat was om de 5 uurtjes nu pak ik 5 ml om de 2 uur ma heb voor de rest geen problemen als je niet verslaaft wilt worden gewoon soms na bvb 2 weken gebruik 3/4 dagen niet gebruiken en je begingt trug van beging :wink: gebruik nu ongeveer 1 jaar dagelijk beging zware doses (ging veel te graag out )
dat is nu minder sinds gistere nieuwe ghb,andere en gistere na 3a4 ml trug nock geweest je moet ook zien als je veel gebruikt en regelmatig andere hebt trug minimum dosis begingen
als het een ander goedje is (goede raad van tante kaat) haha tijdje geleden maakte ik het zelf maar heel men block stonk er naar haha nu laat ik hem maken door men beste maatje hehe

srry als je het niet kan lezen ma kust dan gewoon men klote mensen zonder inzicht h !! :) grtz

MissMarie90

ik meestal als ik overdag neem idd knikkebollen
en elke nacht ga ik wel out maar dat is slapen voor mij :flushed:

grapjas

Newbie
Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect :)

Azraël

Belezen gebruiker
grapjas zei:
Gister heb ik voor mijn doen echt veel genomen, 20ml in totaal. Normaal is 10ml al echt teveel. Maar had caffeinepillen a 200mg erbij genomen (=2,5 blikje redbull) en voelde me perfect :)

caffeinepillen.. en geen last van de darmen... :openmouth:

grapjas

Newbie
3 cafeïnepillen gehad om de 3 uur eentje.

2 dagen ervoor had ik er een en toen kreeg ik wel last van brandend maagzuur, geen last van de darmen gelukkig :P

Hondawolf

Newbie
gistere op mijn werk (tapper) had nogal wat binne was met iets bezig, kan me vaag herinnere met wat en ineens werd ik wakker terwijl ik op de gtond lag :openmouth: was even een raar moment terwijl de vaste klante mij aant uitlache ware :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: maar heeft niet lang geduurd viel gewoon neer en was ineens direct trug wakker

grtz :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Bovenaan