Hebben jullie dit ook niet? Je gebruikt drugs (met verstand), zoals ik, wiet, xtc, amfetaminen,, etc... Jij zelf weet hoe je er aan geraakt, via wie je het koopt. Allemaal ok. Je gebruikt het ook, geniet er van. Maar na verloop van tijd, beginnen je kenissen te weten dat jij ook wel gebruikt... maar ze er zelf niet aan kunnen geraken. Dus het an jou vragen. Maar niet eenmaal, maar echt, meerdere malen per week. Is er iemand die vraagt (dude, kan je nog aan zakken geraken? Of aan pillen? Of Speed? ookal zeg je nee, ze blijven maar vragen. Ookal kan je eraan geraken. ik wil niet de moeite, de naam krijgen, risico lopen om opgepakt te worden, voor te dealen.. (in zo'n kleine hoeveelheden)
Hebben jullie dit ook niet? En heb je er last van? Hoe ga je ermee om?
Ik bedoel ik gebruik, wel, maar niet iedereen hoeft dit te weten, heel wat vrienden van me, gebruiken ook, en weten dat ik ook gebruik, maar ik vind gewoon dat ze dat via hun eigen contacten moeten doen.
Hebben jullie dit ook niet? En heb je er last van? Hoe ga je ermee om?
Ik bedoel ik gebruik, wel, maar niet iedereen hoeft dit te weten, heel wat vrienden van me, gebruiken ook, en weten dat ik ook gebruik, maar ik vind gewoon dat ze dat via hun eigen contacten moeten doen.