2 Dagen geleden alweer ging ik weer eens een keer spacen. Ik had poeder gekocht van een vriend en het bevatte ongeveer 2,5 pil. Ik had het in 1 x ingenomen. Ik voelde nog niet echt veel, maar de andere 2 (de 1 had 1 pil, en de ander anderhalf, geen poeder) die zaten echt ongelofelijk te spacen dus moest ik als het ware opletten. Eentje werd minder en ik begon knetter gek te worden.. Mijn pupillen trilden heen en weer, ik had geen controle over me gedachtegang (ik liep recht op water af en ik zei dat ik ging zwemmen (werd wel tegen gehouden gelukkig)) Maar later zijn we nog naar de winkel gegaan omdat eentje naar de wc moest. In eerste instantie was ik mee naar binnen gelopen, maar ik voelde dat ik moest overgeven. Dus ik naar buiten gelopen, met de ander (en de 1 op de wc). Daar aangekomen ging ik inderdaad over me nek, maar er kwam allemaal schuim uit.. Ging ik iets te hard of wat wil dit zeggen? Ik was echt helemaal van de kaart. Maar wel 6 of 7 uur later was ik weer helemaal nuchter. Ik vind het maar een raar verhaal.