Oke..?

whiterose

Experimenterende gebruiker
2 Dagen geleden alweer ging ik weer eens een keer spacen. Ik had poeder gekocht van een vriend en het bevatte ongeveer 2,5 pil. Ik had het in 1 x ingenomen. Ik voelde nog niet echt veel, maar de andere 2 (de 1 had 1 pil, en de ander anderhalf, geen poeder) die zaten echt ongelofelijk te spacen dus moest ik als het ware opletten. Eentje werd minder en ik begon knetter gek te worden.. Mijn pupillen trilden heen en weer, ik had geen controle over me gedachtegang (ik liep recht op water af en ik zei dat ik ging zwemmen (werd wel tegen gehouden gelukkig)) Maar later zijn we nog naar de winkel gegaan omdat eentje naar de wc moest. In eerste instantie was ik mee naar binnen gelopen, maar ik voelde dat ik moest overgeven. Dus ik naar buiten gelopen, met de ander (en de 1 op de wc). Daar aangekomen ging ik inderdaad over me nek, maar er kwam allemaal schuim uit.. Ging ik iets te hard of wat wil dit zeggen? Ik was echt helemaal van de kaart. Maar wel 6 of 7 uur later was ik weer helemaal nuchter. Ik vind het maar een raar verhaal. :confused:

:wave:

Solidius

Badass junkie
Hoeveel 'gram' MDMA poeder betrof het?
Heb je er alcohol bij gedronken?
Niets meer gegeten 2 uur voor gebruik?

Carlitos

Badass junkie
Dat je schuim kotst / spuugt hoeft niet altijd te zeggen dat je hard gaat.
Ik had dat een keer met 1 pil.

Maar je had jezelf even niet in bedwang,mischien door heftige inslag ?
Je hebt wel redelijk wat gehad als je niet veel tolerantie heb + niet vaak doet. (als het tot 2,5 pil staat die ong. 100 mg mdma waren reken ik dan)

Hoe is het voor de rest verlopen,genoten enzo ?
Jezelf in bedwang kunnen houden ?

Ik denk dat je niet te hard ging,maar de inslag gewoon teveel was voor je ofzo.

Maarja wie ben ik :wave:

Delirium

Badass junkie
Sowieso eerst zelf research doen en niet allerlei informatie van je dealer overnemen. Had gevraagd hoeveel milligram MDMA het was en had even rondgekeken op internet hoeveel je er dan van zou moeten nemen, 2.5 pil is ook zo lekker vaag :rolleyes:

whiterose

Experimenterende gebruiker
Solidius zei:
Hoeveel 'gram' MDMA poeder betrof het?
Heb je er alcohol bij gedronken?
Niets meer gegeten 2 uur voor gebruik?

Ik heb geen idee hoeveel gram het was, dealer had het ook niet afgewogen. (Ja dom is dit van me ik weet het, ik had het na moeten vragen.)
Nee geen alcohol en ik had hele dag niets gegeten zeg maar.

Japi-10 zei:
Maar je had jezelf even niet in bedwang,mischien door heftige inslag ?
Je hebt wel redelijk wat gehad als je niet veel tolerantie heb + niet vaak doet. (als het tot 2,5 pil staat die ong. 100 mg mdma waren reken ik dan)

Hoe is het voor de rest verlopen,genoten enzo ?
Jezelf in bedwang kunnen houden ?

Ik heb denk ik wel wat tolerantie aangezien ik de laatste 2 maanden het elke week doe, of nou deed. En dat vind ik toch opzich vrij vaak. :P
Voor de rest is het goed verlopen, heb wel genoten, dat sowieso! En ik had mezelf ook aardig goed in bedwang, want iemand anders ging wel te hard en die heb ik wel gewoon onder controle kunnen houden. Op die momenten kon ik hem naar beneden houden (me space) en kon ik op die ander focussen om diegene rustig te krijgen. Maar zodra dat klaar was, was ik weer helemaal van de kaart. Echt apart..

Maikelk

Belezen gebruiker
Nee geen alcohol en ik had hele dag niets gegeten zeg maar.

Dat zou dan al het probleem kunnen veroorzaken.
Je moet wel goed gegeten hebben van te voren.

gelukkig heb je het toch nog goed naar je zin gehad :wink:

Bovenaan