Kees Klapkaak
Bewuste gebruiker
Na zo’n 6 jaar gerookt te hebben ben ik het spuugzat..
Ik ga stoppen met roken.
Officieel aanstaande vrijdag 29 augustus om exact 00.00 uur rook ik de laatste sigaret, en stop ik voorgoed!
Waar doe ik dit voor?
- Om een betere reuk en smaak te krijgen
- Gezonder ogende huid en haar
- Schoner gebit en frissere adem
- Betere conditie
- Betere weerstand
- Om meer als 1000 euro per jaar uit te sparen
Nicotine is lullige kut drugs het doet niets met je,
maar je verlangt er wel naar!
Mijn vooruitzichten na 29 augustus
-Na 8 uur is het nicotine gehalte in je lichaam al gehalveerd en de hoeveelheid zuurstof in je lichaam kruipt terug naar een normale waarde.
-Na 1 dag is de carbonaat monoxide uit je lichaam en kunnen de longen beginnen zichzelf langzaam maar zeker te herstellen.
-Na 2 dagen is al de nicotine uit je lichaam verdwenen en het gevoel van smaak en geur is aanzienlijk gestegen.
-Na drie dagen neemt de conditie langzaam weer toe en wordt ademhalen weer makkelijker.
-Na 2 weken wordt de bloedsomloop weer beter. Hierdoor krijgt de conditie een enorme duw vooruit.
-Na 3 maanden zal de rokershoest zo goed als verdwenen zijn en is de longfunctie voor meer dan 10% verbeterd.
Het gaat moeilijk worden maar ik weet zeker dat het ditmaal keer lukt.
Dit wou ik met jullie delen,
Je kan me in dit topic succes wensen of samen met me stoppen.
Adios amigos,
Kees met de swingende onderkaak
Ik ga stoppen met roken.
Officieel aanstaande vrijdag 29 augustus om exact 00.00 uur rook ik de laatste sigaret, en stop ik voorgoed!
Waar doe ik dit voor?
- Om een betere reuk en smaak te krijgen
- Gezonder ogende huid en haar
- Schoner gebit en frissere adem
- Betere conditie
- Betere weerstand
- Om meer als 1000 euro per jaar uit te sparen
Nicotine is lullige kut drugs het doet niets met je,
maar je verlangt er wel naar!
Mijn vooruitzichten na 29 augustus
-Na 8 uur is het nicotine gehalte in je lichaam al gehalveerd en de hoeveelheid zuurstof in je lichaam kruipt terug naar een normale waarde.
-Na 1 dag is de carbonaat monoxide uit je lichaam en kunnen de longen beginnen zichzelf langzaam maar zeker te herstellen.
-Na 2 dagen is al de nicotine uit je lichaam verdwenen en het gevoel van smaak en geur is aanzienlijk gestegen.
-Na drie dagen neemt de conditie langzaam weer toe en wordt ademhalen weer makkelijker.
-Na 2 weken wordt de bloedsomloop weer beter. Hierdoor krijgt de conditie een enorme duw vooruit.
-Na 3 maanden zal de rokershoest zo goed als verdwenen zijn en is de longfunctie voor meer dan 10% verbeterd.
Het gaat moeilijk worden maar ik weet zeker dat het ditmaal keer lukt.
Dit wou ik met jullie delen,
Je kan me in dit topic succes wensen of samen met me stoppen.
Adios amigos,
Kees met de swingende onderkaak