Ik pak meestal een A4tje en dan doe ik daar een bats natte speed tussen en verdeel het iets, dan vouw ik het papier dubbel en pers ik het flink. Verplaatsen, persen en zo door, wordt het redelijk goed droog van.
Semi-gerelateerde anekdote, onderweg naar mijn rock bottom een aantal jaren geleden had ik 10g natte pep. Ik had nooit pep want mijn drug of choice was 3mmc dus zat ik na te denken hoe ik dat aan ging pakken.
Nou was ik in m'n binges gewoon vooral lang aan het gamen en aangezien mijn kamer niet goed geïsoleerd was en de winterperiode de temperatuur oncomfortabel laag hield had ik een elektronisch kacheltje uit de vorige eeuw naast mij staan.
Zodoende, zakje open en erbovenop gelegd. Perfect toch, droge warme lucht?
Even later was het aan het stinken en ging ik even koekeloeren, was het zakje grotendeels gesmolten en de pep door de heater heen op de grond naast mn bureau geflikkerd.
Ik heb 2 dagen lang lijntjes op de grond gelegd en daarvandaan gesnoven tot het op was. Achteraf kan ik hier rationeel op terug blikken en inzien dat dit echt achterlijk verjunkt gedrag was maar toendertijd vond ik mezelf een praktisch genie, immers had ik bij het fixen van dit probleem een extra stap weten te elimineren.