natte speedd

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Ik heb dus sinds gister speed op maar ik weet helemaal niet of ik het wel goed heb gedroogd strijk het meerdere malen uit over A4 en laat het 5-10-20m droge is dit genoeg? de speed is wel nog een beetje vochtig maar wel helemaal poeder of moet de speed echt kurkdroog zijn?

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Ik deed doorhakken totdat het compleet droog is.
ja bij mij blijft de pep wel een beetje vochtig achtig kan blijven strijken maar word niet kurkdroog... blijft toch wel een beetje plakkerige pep maar houd wel echt maar 40% over van mijn natte pep als ik het op deze manier droog

Spyro

DF-koning
ja bij mij blijft de pep wel een beetje vochtig achtig kan blijven strijken maar word niet kurkdroog... blijft toch wel een beetje plakkerige pep maar houd wel echt maar 40% over van mijn natte pep als ik het op deze manier droog
Ik doe meestal een bord in de magnetron om het op te warmen. En daarna hak ik alles fijn.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
heb me speed nu uitgestreken op cd hoezen kijken wat voor resultaat ik hier uit haal... Ga nu zo eens proberen te slapen wat waarschijnliik onmogelijk is aangezien me laatste dosis 2 uur geleden was.... maar ga in ieder geval niks meer bijnemen zodat ik hopelijk zo wat slaap kan pakken voordat ik dadelijk in een binge van 3-4dagen zit 😴

StraatPiraat

Badass junkie
Ik pak meestal een A4tje en dan doe ik daar een bats natte speed tussen en verdeel het iets, dan vouw ik het papier dubbel en pers ik het flink. Verplaatsen, persen en zo door, wordt het redelijk goed droog van.

Semi-gerelateerde anekdote, onderweg naar mijn rock bottom een aantal jaren geleden had ik 10g natte pep. Ik had nooit pep want mijn drug of choice was 3mmc dus zat ik na te denken hoe ik dat aan ging pakken.
Nou was ik in m'n binges gewoon vooral lang aan het gamen en aangezien mijn kamer niet goed geïsoleerd was en de winterperiode de temperatuur oncomfortabel laag hield had ik een elektronisch kacheltje uit de vorige eeuw naast mij staan.
Zodoende, zakje open en erbovenop gelegd. Perfect toch, droge warme lucht?

Even later was het aan het stinken en ging ik even koekeloeren, was het zakje grotendeels gesmolten en de pep door de heater heen op de grond naast mn bureau geflikkerd.
Ik heb 2 dagen lang lijntjes op de grond gelegd en daarvandaan gesnoven tot het op was. Achteraf kan ik hier rationeel op terug blikken en inzien dat dit echt achterlijk verjunkt gedrag was maar toendertijd vond ik mezelf een praktisch genie, immers had ik bij het fixen van dit probleem een extra stap weten te elimineren.

Eve's drop

Badass junkie
Ik weet nog goed dat ik in een ver verleden een buts natte pep uitsmeerde op een airmiles kaart in een iets te donker steegje.

Eenmaal droog en in lijntjes gehakt zag ik dat het een bijzonder blauw tintje had gekregen ghehe,
Sindsdien altijd op een bord of op een spiegeltje gedaan.

Microplastic krijgen we al genoeg binnen lol.

Wij lieten het de laatste tijd dat we het gebruikten gewoon drogen door de dealer vast, ideaal👍

Maar als we thuis deden gewoon bordje in de magnetron opwarmen, pep erop, uitschuiven met pasjes, even geduld hebben en dan was het wel droog.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
pff heel het huis ruikt nu naar speed hoe krijg ik die geur weg? die cd hoezen was echt geen slim idee, man wat ruik je pep goed echt niet normaal 😂😂

miles

Wijs gebruiker
Wij lieten het de laatste tijd dat we het gebruikten gewoon drogen door de dealer vast, ideaal👍

Maar als we thuis deden gewoon bordje in de magnetron opwarmen, pep erop, uitschuiven met pasjes, even geduld hebben en dan was het wel droog.
Hotplate is the way!

Teddy88

Wijs gebruiker
Gewoon lekker dun uitsmeren op een bord en Dan ook wat geduld hebben. Ikzelf laat altijd een hoopje drogen voor de dag erna..zodat ik niet moet wachten..ZEKER geen natte speed in mijn bek stoppen 😆

Proxima

Badass junkie
Ik heb dus sinds gister speed op maar ik weet helemaal niet of ik het wel goed heb gedroogd strijk het meerdere malen uit over A4 en laat het 5-10-20m droge is dit genoeg? de speed is wel nog een beetje vochtig maar wel helemaal poeder of moet de speed echt kurkdroog zijn?
Natte speed bevat resten van methanol en vaak ook van aceton.

Methanol wil je echt niet in je lichaam hebben, het is namelijk een zwaar toxische stof. Aceton is minder toxisch maar wil je ook niet in je lichaam en is bovendien pijnlijk voor je delicate neus als je het snuift.

Resume: nooit natte speed gebruiken. Drogen via een bord in de magnetron zoals in dit topic beschreven is vaak de snelste en simpelste manier. De lucht die er dan vanaf komt moet je niet inademen dus goed ventileren!

En op CD hoezen? Nooit meer doen want aceton lost CD plastic op waardoor dat in je mix kan komen.

Weten wat je neemt is de helft van de lol. 😇

Mckomerrr

Belezen gebruiker
dan
Natte speed bevat resten van methanol en vaak ook van aceton.

Methanol wil je echt niet in je lichaam hebben, het is namelijk een zwaar toxische stof. Aceton is minder toxisch maar wil je ook niet in je lichaam en is bovendien pijnlijk voor je delicate neus als je het snuift.

Resume: nooit natte speed gebruiken. Drogen via een bord in de magnetron zoals in dit topic beschreven is vaak de snelste en simpelste manier. De lucht die er dan vanaf komt moet je niet inademen dus goed ventileren!

En op CD hoezen? Nooit meer doen want aceton lost CD plastic op waardoor dat in je mix kan komen.

Weten wat je neemt is de helft van de lol
was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....

Proxima

Badass junkie
dan

was ook niet nat was plakkerig maar niet nat...? alles van de cd hoes is al op zowat dus dat gaat m niet meer worden.....
Dat plakkerige is waarschijnlijk de aceton die vrolijk innige vriendjes is geworden met het CD plastic. 😆

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Ahh nog ééntje. Da's echt de laatste :wink:
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡

Mckomerrr

Belezen gebruiker
anders heb ik aardig wat aceton en/of methanol gesnoven😬 maar heb het voor mijn gevoel echt wel redelijk gedroogt maarja is me eerste keer uberhaupt dat ik speed heb of zie... zou goed kunnen dat ik het niet helemaaal goed heb gedroogt aangezien ik het de hele tijd aardig snel heb gedroogt, strijken over een a4 wachten dan weer hetzelfe op een nieuw a4 en dat een aantal keer

Gelato43

Bewuste gebruiker
ja nu merk ik wel echt dat ik moet stoppen me lichaam is echt op.... mentaal zou ik nog wel effe door kunnen gaan, maar ik moet echt naar me lichaam luisteren denk als ik nog een hele dag ernu achter aanplak dat ik neerval🫡
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!

Manu76

Badass junkie
Hey je hebt kennis gemaakt met speed! En nu moet je nog echt naar lichaam gaan luisteren en dus stoppen met bijpakken, zou ie prettig vinden!
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Hij heeft zichzelf een super makkelijk excuse gegeven om zichzelf verder te verdoven. Hij is verslaafd zegt ie. Beetje jammere opmerking, maar zal wel dusdanig onder invloed zijn, dat ie niet doorheeft dat dat super triest overkomt bij bepaalde mensen.
Ik zou met deze hoeveelheden ook niet meer helder kunnen nadenken moet ik zeggen. Indd wel jammer maar wij hebben ons werk gedaan met waarschuwingen geven.

Mckomerrr

Belezen gebruiker
Heb er eigenlijk helemaal niet over nagedacht.... Maar JA ik ben verslaafd, voor de mensen waar het triest op over komt sorry ben gewoon eerlijk hahaha kan ook wel een jan lul verhaal gaan verzinnen maar wat heb ik daaraan en daarnaast kun je ook mijn andere topics zien waar ook duidelijk in staat dat ik verslaafd ben...

Mckomerrr

Belezen gebruiker
nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...

_shikantaza

Badass junkie
nu toch laatste lijn leggen voor de middag kweet dat het dom is maar anders ga ik niks kunnen doen derest van de zooi gaat nu gewoon doorgespoelt worden, kan ik vanavond een oxazepam pakken? Heb er nog een paar liggen had die van me HA gekregen een hele tijd terug maar heb ze nooit gebruikt...
Neem maar een Oxazepan en spoel de rest maar door samen met je Amfetamine. Benzo's zijn zeer slecht nieuws voor een verslaafde. Voor je het weet ben je afhankelijk en de afkick is hels en duurt lang.

Bovenaan