Ik heb een supper groote verslaving aan coke ( cocaïne) en heb het geld en alles om dat te onderhouden. Nu is mijn vraag elke keer als ik gebruik krijg ik een enorme druk en steken op mijn hart na 2a3 lijntjes is dat weg dan voel ik me goed voor de rest van de avond en als ik dan blijf gebruiken krijg ik uiteindelijk het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen echt een enorme druk op dit moment voel ik ook niks meer van de coke mag 3,4,5 lijntjes na elkaar doen die slaan niet meer aan de hoofdpijn word alleen erger weet iemand wat dat is of hoe dat komt laat het me weten stoppen is nog geen optie
Dat kan verschillende oorzaken hebben.
Bijvoorbeeld dat de coke in je voorhoofdsholte beland en daar de boel goed gaat irriteren.
Kan ook zijn dat je simpelweg te weinig water drinkt.
Of misschien door de flink toegenomen spierspanning van coke.
En wat dacht je van mogelijke bijwerkingen van eventuele versnijdingsmiddelen.
Wie weet is het wel een symptoom van vaatproblemen. Maar ik ben geen dokter. Dus kan hier eigenlijk ook niks zinnigs over zeggen.
Dus als je gebruikt krijg je deze klachten.
Nou, dan zal het wel niet aan de coke liggen.
Oh enneuh ik las net nog iets interessants.
Misschien heb je er iets aan.
5 minuten geleden met jouw vingers getypt aan een ander.
Je moet uiteindelijk gwn in je hoofd blijven steken hoe diep je ook zit het is altijd maar dan ook altijd een keuze mensen zeggen op een moment verlies je de keuze nee niet waar niet geloven ben 3 keer gestopt met coke en terug hervallen en de eerste keer gebruikte ik ongv 2a3 gram elke avond en ik heb me beseft toen ik nuchter was dat je alleen je zelf voor de gek aant houden bent want je zegt tegen iedereen ik ben zo verslaafd ik heb geen keuze je hebt altijd een keuze jij kiest ervoor om toe te geven aan het stemmetje in je hoofd die zegt ga meer halen ja kan er perfect nee te zeggen hangt er vanaf hoe hard je in je eigen leugens wil geloven jij kiest uiteindelijk of je de dealer weer stuurt jij kiest om je geld aan hem te geven de c aan te pakken en door je neus te duwen als jij bewust blijft van feit dat het altijd een keuze is ookal doet die nee zeggen heel veel pijn en is dat supper moeilijk ik weet hoe moeilijk het is maar je moet bedenken wil ik echt alles op het spel zetten gwn om toe te geven aan dat domme stemmetje van ga meer halen.
------------------------------
Ik wens je veel wijsheid en een gezond lichaam toe.
🍀
Als je eenmaal gestopt bent en je begint er weer aan, dan is dat zeker een keuze. Maar als je eenmaal vast zit aan het constante onder invloed zijn, nou dan blijft er bij mij geen keuze meer over hoor.
Dat heb ik toch wel genoeg uitgetest voor mezelf inmiddels. Maar nu, nu heb ik wel een keuze.