cokejunk

Newbie
Ik heb een supper groote verslaving aan coke ( cocaïne) of je het een verslaving kan noemen weet ik niet want heb al drugstesten moeten afleggen door het verleden en ben altijd clean geweest op elke test zelfs na 2 jaar gebruik ineens moeten stoppen en niet mentaal of fysiek vanaf gezien en na de drugstesten ga ik altijd gwn weer gebruiken omdat ik er zin in heb . Nu is mijn vraag elke keer als ik gebruik krijg ik een enorme druk en steken op mijn hart na 2a3 lijntjes is dat weg dan voel ik me goed voor de rest van de avond en als ik dan blijf gebruiken krijg ik uiteindelijk het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen echt een enorme druk op dit moment voel ik ook niks meer van de coke mag 3,4,5 lijntjes na elkaar doen die slaan niet meer aan de hoofdpijn word alleen erger weet iemand wat dat is of hoe dat komt laat het me weten stoppen is nog geen optie

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: N3K0

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Ik heb een supper groote verslaving aan coke ( cocaïne) en heb het geld en alles om dat te onderhouden. Nu is mijn vraag elke keer als ik gebruik krijg ik een enorme druk en steken op mijn hart na 2a3 lijntjes is dat weg dan voel ik me goed voor de rest van de avond en als ik dan blijf gebruiken krijg ik uiteindelijk het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen echt een enorme druk op dit moment voel ik ook niks meer van de coke mag 3,4,5 lijntjes na elkaar doen die slaan niet meer aan de hoofdpijn word alleen erger weet iemand wat dat is of hoe dat komt laat het me weten stoppen is nog geen optie
Dus als je gebruikt krijg je deze klachten.
Nou, dan zal het wel niet aan de coke liggen.

Oh enneuh ik las net nog iets interessants.
Misschien heb je er iets aan.

5 minuten geleden met jouw vingers getypt aan een ander.

Je moet uiteindelijk gwn in je hoofd blijven steken hoe diep je ook zit het is altijd maar dan ook altijd een keuze mensen zeggen op een moment verlies je de keuze nee niet waar niet geloven ben 3 keer gestopt met coke en terug hervallen en de eerste keer gebruikte ik ongv 2a3 gram elke avond en ik heb me beseft toen ik nuchter was dat je alleen je zelf voor de gek aant houden bent want je zegt tegen iedereen ik ben zo verslaafd ik heb geen keuze je hebt altijd een keuze jij kiest ervoor om toe te geven aan het stemmetje in je hoofd die zegt ga meer halen ja kan er perfect nee te zeggen hangt er vanaf hoe hard je in je eigen leugens wil geloven jij kiest uiteindelijk of je de dealer weer stuurt jij kiest om je geld aan hem te geven de c aan te pakken en door je neus te duwen als jij bewust blijft van feit dat het altijd een keuze is ookal doet die nee zeggen heel veel pijn en is dat supper moeilijk ik weet hoe moeilijk het is maar je moet bedenken wil ik echt alles op het spel zetten gwn om toe te geven aan dat domme stemmetje van ga meer halen.
------------------------------

Ik wens je veel wijsheid en een gezond lichaam toe.
🍀

cokejunk

Newbie

Je moet uiteindelijk gwn in je hoofd blijven steken hoe diep je ook zit het is altijd maar dan ook altijd een keuze mensen zeggen op een moment verlies je de keuze nee niet waar niet geloven ben 3 keer gestopt met coke en terug hervallen en de eerste keer gebruikte ik ongv 2a3 gram elke avond en ik heb me beseft toen ik nuchter was dat je alleen je zelf voor de gek aant houden bent want je zegt tegen iedereen ik ben zo verslaafd ik heb geen keuze je hebt altijd een keuze jij kiest ervoor om toe te geven aan het stemmetje in je hoofd die zegt ga meer halen ja kan er perfect nee te zeggen hangt er vanaf hoe hard je in je eigen leugens wil geloven jij kiest uiteindelijk of je de dealer weer stuurt jij kiest om je geld aan hem te geven de c aan te pakken en door je neus te duwen als jij bewust blijft van feit dat het altijd een keuze is ookal doet die nee zeggen heel veel pijn en is dat supper moeilijk ik weet hoe moeilijk het is maar je moet bedenken wil ik echt alles op het spel zetten gwn om toe te geven aan dat domme stemmetje van ga meer halen.

🍀
Kijk ik weet 100% zeker dat het een keuze is aangezien ik 3 keer gestopt ben en weer ben begonnen maar ik kies er ook bewust voor om niet te stoppen daarom zij ik stoppen is geen optie kheb het al 3 keer laten zien dat ik het kan maar op dit moment heb ik niets meer te verliezen dus geef me 1 goede reden waarom ik niet zou gebruiken

• Haha
Waarderingen: N3K0

cokejunk

Newbie
Je gezondheid, geld en je bent vrij van je verslaving. Weer beginnen als je gestopt bent is ook een keuze.
Das een feit en das exact wat ik hier mee wil duidelijk maken het is mijn keuze om verder te doen heb nooit gezegd dat is een slimme keuze ma als ik geen 1 reden heb om te stoppen waarom zou ik dan mijn gezondheid boeit me niet want heb niks of niemand geld is geen enkel probleem kan mijn gebruik perfect onderhouden plus rondkomen voor eten drinken rekeningen en alles er op en er aan dus waarom zou ik stoppen moet ik zoveel geven om mijn eigen gezondheid als er niemand ma dan ook echt niemand anders da zou doen zou ik gwn ma 1 iemand hebben 1 iemand zou ik direct alles laten vallen van gebruik ma ik vertrouw niemand meer dus iemand vinden zal niet makkelijk worden

Harrie In De Warrie

Badass junkie
Das een feit en das exact wat ik hier mee wil duidelijk maken het is mijn keuze om verder te doen heb nooit gezegd dat is een slimme keuze ma als ik geen 1 reden heb om te stoppen waarom zou ik dan mijn gezondheid boeit me niet want heb niks of niemand geld is geen enkel probleem kan mijn gebruik perfect onderhouden plus rondkomen voor eten drinken rekeningen en alles er op en er aan dus waarom zou ik stoppen moet ik zoveel geven om mijn eigen gezondheid als er niemand ma dan ook echt niemand anders da zou doen zou ik gwn ma 1 iemand hebben 1 iemand zou ik direct alles laten vallen van gebruik ma ik vertrouw niemand meer dus iemand vinden zal niet makkelijk worden
Klinkt dat je vertrouwensproblemen hebt door dingen uit het verleden misschien eens met een psycholoog praten.
Met die gedachtegang ga je niet iemand vinden of het is 'toxic'
Vaak geven mensen pas om hun gezondheid als het te laat als ze te horen dat ze ongeneselijk ziek zijn.
Mij maakt het niet uit welke keuze je maakt maar met dit topic wil je aangeven te blijven gebruiken zonder gezondheid bijwerkingen dat gaat hem niet worden.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb een supper groote verslaving aan coke ( cocaïne) en heb het geld en alles om dat te onderhouden. Nu is mijn vraag elke keer als ik gebruik krijg ik een enorme druk en steken op mijn hart na 2a3 lijntjes is dat weg dan voel ik me goed voor de rest van de avond en als ik dan blijf gebruiken krijg ik uiteindelijk het gevoel dat mijn hoofd gaat ontploffen echt een enorme druk op dit moment voel ik ook niks meer van de coke mag 3,4,5 lijntjes na elkaar doen die slaan niet meer aan de hoofdpijn word alleen erger weet iemand wat dat is of hoe dat komt laat het me weten stoppen is nog geen optie

Dat kan verschillende oorzaken hebben.

Bijvoorbeeld dat de coke in je voorhoofdsholte beland en daar de boel goed gaat irriteren.
Kan ook zijn dat je simpelweg te weinig water drinkt.
Of misschien door de flink toegenomen spierspanning van coke.
En wat dacht je van mogelijke bijwerkingen van eventuele versnijdingsmiddelen.

Wie weet is het wel een symptoom van vaatproblemen. Maar ik ben geen dokter. Dus kan hier eigenlijk ook niks zinnigs over zeggen.

🍀

Als je eenmaal gestopt bent en je begint er weer aan, dan is dat zeker een keuze. Maar als je eenmaal vast zit aan het constante onder invloed zijn, nou dan blijft er bij mij geen keuze meer over hoor.

Dat heb ik toch wel genoeg uitgetest voor mezelf inmiddels. Maar nu, nu heb ik wel een keuze.

_shikantaza

Badass junkie
Als je doorgaat met gebruiken raak je alles kwijt. Met coke is het méér, méér, méér. Dat je jouw verslaving nog kunt betalen is tijdelijk.

Het klinkt alsof je jezelf geconditioneerd hebt om zo opgewonden te raken bij de gedachte aan gebruiken dat je er fysiek last van krijgt. Het lijkt mij een goed idee om even bij de huisarts langs te gaan en uit te leggen wat er aan de hand is. Misschien kan hij/zij een hartfilmpje maken om te controleren of er echt niets is.

cokejunk

Newbie
Dat kan verschillende oorzaken hebben.

Bijvoorbeeld dat de coke in je voorhoofdsholte beland en daar de boel goed gaat irriteren.
Kan ook zijn dat je simpelweg te weinig water drinkt.
Of misschien door de flink toegenomen spierspanning van coke.
En wat dacht je van mogelijke bijwerkingen van eventuele versnijdingsmiddelen.

Wie weet is het wel een symptoom van vaatproblemen. Maar ik ben geen dokter. Dus kan hier eigenlijk ook niks zinnigs over zeggen.

Als je eenmaal gestopt bent en je begint er weer aan, dan is dat zeker een keuze. Maar als je eenmaal vast zit aan het constante onder invloed zijn, nou dan blijft er bij mij geen keuze meer over hoor.

Dat heb ik toch wel genoeg uitgetest voor mezelf inmiddels. Maar nu, nu heb ik wel een keuze.
Ja het gerappige is dat de arts zegt dat sommige mensen gewoon niks of niks van last hebben kwa verslaving en ik zou dat na het schijnt hebben want ik kan ik elk moment dat ik zin heb stoppen heb al een paar keer drugstesten moet afleggen int verleden en dan blijf ik daarvoor clean en daarna gebruik ik weer ma de arts zegt dat ik alles behalve verslavingsgevielig ben maar het voelt wel zo alsof ik verslaafd ben echt raar

cokejunk

Newbie
Ja het gerappige is dat de arts zegt dat sommige mensen gewoon niks of niks van last hebben kwa verslaving en ik zou dat na het schijnt hebben want ik kan ik elk moment dat ik zin heb stoppen heb al een paar keer drugstesten moet afleggen int verleden en dan blijf ik daarvoor clean en daarna gebruik ik weer ma de arts zegt dat ik alles behalve verslavingsgevielig ben maar het voelt wel zo alsof ik verslaafd ben echt raar
En ik heb er ook geen last van mentaal of fysiek van de ( verslaving) maar de moment dat ik weer mag/kan gebruiken als te testen zijn gedaan ga ik gwn halen en doe ik verder het is eerder dat ik het zelf wil gebruiken gewoon om de high te voelen dan dat ik het nodig heb ( mentaal of fysiek) want de tijd dat ik moet stoppen heb ik het ook niet moeilijk ofs ( en dat zou iets te maken hebben met de manier waarop je denkt ofzoiets)

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat zeggen velen zolang die nog redelijk is.

You don't know what you've got til it's gone.

Oké serieus mensen dit is ENG. Terwijl ik dat type klinkt er muziek met de herhalende tekst:

"You don't know what you've got til it's gone"

Zelf opgezet maar in een playlist van zo'n 100 nummers en niet wetende dat dat nummer kwam en dat dat nummer in die playlist zat. Ben er serieus even af wtf...

_shikantaza

Badass junkie
Ja, zo gaat dat in het begin. Als je serieuze consequenties krijgt kun je stoppen totdat het weer kan. Kun je ook nog stoppen nadat je de eerste lijn neemt zeker? Het gaat heel geleidelijk bergafwaarts en de controle verdwijnt steeds meer.

cokejunk

Newbie
Dat zeggen velen zolang die nog redelijk is.

You don't know what you've got til it's gone.

Oké serieus mensen dit is ENG. Terwijl ik dat type klinkt er muziek met de herhalende tekst:

"You don't know what you've got til it's gone"

Zelf opgezet maar in een playlist van zo'n 100 nummers en niet wetende dat dat nummer kwam en dat dat nummer in die playlist zat. Ben er serieus even af wtf...
Ik ga er gwn niet teveel moeite in steken ik bdl gwn heb 3 jaar elke dag gebruikt gebruik gebruik ik moest drugstesten afleggen voor mn rijbewijs lang verhaal en heb da gwn van de eerste dag gezegd ok niks meer en heb daar ook geen last van gehad zelfs ni mantaal ma als da alles voorbij was had ik daar gwn weer zin in

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik ga er gwn niet teveel moeite in steken ik bdl gwn heb 3 jaar elke dag gebruikt gebruik gebruik ik moest drugstesten afleggen voor mn rijbewijs lang verhaal en heb da gwn van de eerste dag gezegd ok niks meer en heb daar ook geen last van gehad zelfs ni mantaal ma als da alles voorbij was had ik daar gwn weer zin in
Ik denk dat je een hele grote fout maakt en dat de drugs(verslaving) nu grotendeels voor je spreekt.

Hoe diep je ook zit, je kunt altijd nog dieper vallen.

Maar je zult dit zelf moeten inzien. Eerder zul je hier niet uit komen.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is exact wat ik lees!

‘ik heb alles onder controle’

yeah yeah
Letterlijk achter elkaar:

Ik heb een supper groote verslaving aan coke ( cocaïne) of je het een verslaving kan noemen weet ik niet

Dit is niet bedoeld om te klieren @cokejunk. Het is voor iedereen die te maken heeft met verslaving moeilijk om te zien en vooral toe te geven aan jezelf en anderen, dat je verslaafd bent. Zelfs als je het eigenlijk wel weet (zoals jij) heb je ook tegenstrijdige gedachten die anders beweren. En die gedachten kunnen zo overtuigend zijn.

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Laatst bewerkt:
Bovenaan