mijn ervaring met mdma,

mdma.

een verleden dat zeker.
ik begon in een de maand september jaar unknown .. :wink:
ik kreeg van een mattie van mij een xct pilletje voorgeschoven.
YingYang heette het groene snoepje.
ik nam een halve omdat het toch wel spannend was, aangezien ik alleen maar blowde.
hij zei me een half uur te wachtteen op het gevoel.
maar na 3 kwartier was er helemaal niks.
vervolgens gingen we een jonko knalle.
en whaaat bij de eerste hijs sloeg die mathavarken in.
ik wist niet wat mij over kwam. een nieuwe wereld een lekker gevoel.
geen negatieve emoties.
er ging een wereld voor mij open.
hallucinaties, chille tijden. alles was perfect.
maar het bleef helaas niet bij een halve.
meerdere weekenden volgden,
tot de dag dat ik op 15 zat.
15 pillen.... 180 mg mdma, per pil.
ik was mezelf verloren,
en mocht van geluk spreken dat k iemand bij me had die de helft had gehad.
langzaam bouwde ik na dat weekend af.
en op gegeven moment werkte het niet meer.
ik werd chill, en zag er tijdens de space steeds raarder uit.
katers volgden, en dat lekkere negatieve emotieloze gevoel was weg, en kwam niet meer terug.

ik stopte 6 maanden, wat mij goed afging, mijn leven ging weer goed.
na 6 maanden was ik van plan weer te doen. kijken of het werkte.
maar helaas, ik popte 3 tegelijk, maar het was er niet.

iemand enige ideeen. ook in combinatie met drank of skaffa is het niet wat het was.

Mike

Spor

Wijs gebruiker
Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten !

Waarschijnlijk zijn je receptoren naar de klote, en zal het nooit meer fatsoendelijk werken !

Ik heb dit in verminderde maten, heb t toen ik 13 / 14 / 15 was ook misbruikt als een gek en pas toen ik uiteindelijk 2 jaar gestopt was werkte het weer. Sindsdien MINIMAAL 3 maanden tussen mdmavonden gehouden en nu lijkt het te werken als ik dat wil... Morgen ga ik er weer eens voor sinds het eerst in een best lange tijd :)

Maar niet niet getreurd; er zijn sowiso zo veel leukere en minder slechtere drugs als mdma, waar je ook nog eens minder of geen kater van krijgt !

Sarori

Bewuste gebruiker
Ik vrees ook - met Spor - dat je een soort roofbouw gepleegd hebt die je receptoren beschadigd heeft. Of dat ooit weer helemaal goed komt is de vraag. Misschien pas na jaren. Ik raad je aan gewoon de komende jaren geen mdma te nemen voor je het weer eens probeert. Hersenen kunnen wel wat hebben maar zijn niet van elastiek en je hebt ze je hele leven nog nodig.

Zelf gebruik ik maar hoogst zelden mdma (hooguit eens per jaar) en dan heb ik met een halve vaak al heel veel effect. Heb maar een keer een hele genomen en dat voegde weinig toe in mijn beleving.

TrippyShit

Badass junkie
Het kan goed komen. Ik heb het minder misbruikt dan jou gelukkig maar was ook een tijdje het echte gevoel kwijt. Na paar maandjes was het weer terug gelukkig. Geduld hebben en volhouden. Moet niet moeilijk zijn want als je er te weinig van voelt is het toch de moeite niet waard. Dan nog eens proberen :wink:

Serenity

Badass junkie
Als je op het punt zit van 15 pillen heb je je receptoren naar de kanker geholpen. Misschien over een paar jaar weer eens proberen maar ik denk niet dat het veel uit zal maken.
Helaas pindakaas.

acidboy

Badass junkie
Neuh, die poging over een paar jaar zal inderdaad niets meer uitmaken. Stom man, beter nadenken/jezelf inlezen in je volgende leven..

Spor

Wijs gebruiker
Joes zei:
Spor zei:
Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten !

Wie zijn billen brand moet blij zijn dat hij niet anders om stond!!

We hebben een optimist onder ons :sunglasses:

Der is een documentaire over methamphetamine, die heet "the world most dangerous drug" daar heb je op een gegeven moment een animatie die perfect laat zien wat er gebeurd met die receptoren en hoe je die naar de klote helpt. Ik weet dat mdma wat anders is, maar vergeet niet dat het een bewerkte vorm van methamphetamine is, dat is tenslotte waar de laatste m en a voor staan...

PS: LSD is sowiso 84732847× leuker, toffer, geweldiger, minder slecht voor je lichaam en minder kater :grin: sinds mijn eerste lsd trip ben ik er heilig van overtuigd dat het de beste drug is die er is, en ooit zal zijn dus zet je maar schrap :wink:

De slechte tijden qua x beginnen trouwens wel over te gaan heb ik het idee... Net als die van de keta trouwens :grin: beide merk ik dat ze her en der weer langzaam terugkomen. Heb zelf gewoon nog wat 83% MDMA :)

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Aangezien je totaal niet met drugs om kan gaan is het misschien maar beter dat je receptoren naar de klote zijn

Bovenaan