methadon / oxycodon

Kitty Katt

Wijs gebruiker
@Dopemonster ..l

Ik heb kratom in 3 strains , en was zo van de tramadol af.,slikte beide , maar zodra ik de oxy verminder of langere tijd er tussen doet Kratom niet wat het deed zoals bij tramadol. Misschien te snel. Ik houd nog even de oxy zo. Teveel zorgen ook, en de mindset is dus niet 100%.,tijdens tramadol wel gemotiveerd. Dus ik laat de kratom ff links liggen. En over twee maanden weer proberen. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Paranoize.

Badass junkie
@Dopemonster ..l

Ik heb kratom in 3 strains , en was zo van de tramadol af.,slikte beide , maar zodra ik de oxy verminder of langere tijd er tussen doet Kratom niet wat het deed zoals bij tramadol. Misschien te snel. Ik houd nog even de oxy zo. Teveel zorgen ook, en de mindset is dus niet 100%.,tijdens tramadol wel gemotiveerd. Dus ik laat de kratom ff links liggen. En over twee maanden weer proberen. 🙏🏼🙏🏼🙏🏼
Welke strains heb je als ik vragen mag?
En vangt de kratom lichamelijk de afkick niet goed op, of juist mentaal?
Dit zijn belangrijke factoren om de juiste strains te gebruiken
Anyway sterkte😘

Wat is dan oxycontin, ik heb mensen ze zien chasen op folie, dat waren 90mg pillen, zou ik wel eens willen proberen voor een dagje
zeer dom om het te gaan verdampen, de orale beschikbaarheid van oxy is juist zo hoog dat er geen reden is het anders tot je te nemen, net als codeine ca 90%, het is een 8 keer codeine structuur ox = 8 codone = codeine , allergie voor codeine betekent ook vaak allergie voor oxy

Paranoize.

Badass junkie
zeer dom om het te gaan verdampen, de orale beschikbaarheid van oxy is juist zo hoog dat er geen reden is het anders tot je te nemen, net als codeine ca 90%, het is een 8 keer codeine structuur ox = 8 codone = codeine , allergie voor codeine betekent ook vaak allergie voor oxy
Klopt helemaal niks van wat je nu zegt, oxycodon word uit thebain gemaakt en heeft niks met codeine te maken en oxycodon kan je snuiven en roken omdat de roes dan sterker aankomt en meer op heroine lijkt dan dat je het zou slikken
Codeine moet je wel slikken omdat het via je maag in je lever om word gezet naar morfine en zo weer vrijgegeven word in je bloed.
Nou raad ik wel af om pillen te snuiven en roken

De Zandman

DF-koning
80 mg zijn de sterkste oxcycodon tabletten voor zover ik weet...
Dit materiaal snuiven of roken...met al het bindmiddel er nog in?
Ben je zo wel goed bezig...wat krijg je dan wel niet allemaal aan rotzooi binnen...
Het schijnt dat deze stof ook nog eens geïnjecteerd wordt.
Daarvoor geldt m.i. hetzelfde, wat krijg je dan binnen...aan rommel?

Paranoize.

Badass junkie
80 mg zijn de sterkste oxcycodon tabletten voor zover ik weet...
Dit materiaal snuiven of roken...met al het bindmiddel er nog in?
Ben je zo wel goed bezig...wat krijg je dan wel niet allemaal aan rotzooi binnen...
Het schijnt dat deze stof ook nog eens geïnjecteerd wordt.
Daarvoor geldt m.i. hetzelfde, wat krijg je dan binnen...aan rommel?
Natuurlijk is dat slecht voor je daarom raad ik het ook af.
Mensen doen dat om een sterkere roes te krijgen ervan maar je krijgt dan inderdaad allemaal bindmiddelen binnen pillen zijn gemaakt om oraal te nemen

Klopt helemaal niks van wat je nu zegt, oxycodon word uit thebain gemaakt en heeft niks met codeine te maken en oxycodon kan je snuiven en roken omdat de roes dan sterker aankomt en meer op heroine lijkt dan dat je het zou slikken
Codeine moet je wel slikken omdat het via je maag in je lever om word gezet naar morfine en zo weer vrijgegeven word in je bloed.
Nou raad ik wel af om pillen te snuiven en roken
yo het is gesynthetiseerd, dan kan alles. De naam oxycodone betekent 8 keer codeine, dat is een feit en niet mijn mening ok

Chemistry[edit]​

See also: List of opioids
Oxycodone's chemical name is derived from codeine. The chemical structures are very similar, differing only in that

• Oxycodone has a hydroxy group at carbon-14 (codeine has just a hydrogen in its place)
  • Oxycodone has a 7,8-dihydro feature. Codeine has a double bond between those two carbons; and
  • Oxycodone has a carbonyl group (as in ketones) in place of the hydroxyl group of codeine.
It is also similar to hydrocodone, differing only in that it has a hydroxyl group at carbon-14.[81]

Packjam

Belezen gebruiker
ja jongens daar ben ik weer.

ff een vraagje.

ik heb nu methadon gekregen, omdat suboxone niet meer betaalbaar is voor mij. als ik nog oxycodon in mn bloed heb, kan ik dan mijn methadon innemen of moet ik wachten tot de oxy helemaal weg is (zware ontwenning) en dan pas de methadon nemen? als je buprenorfine neemt als er nog oxy in je systeem zit ga je vol de ontwenning in, maar nou weet ik niet of dit ook zo is met methadon.

alvast bedankt.

(ik hoef niet te horen dat oxy slecht is bla bla, dat weet ik zelf ook. ik neem eens in de 2 weken nog oxy als uitlaatklep, daar tussen niks)
Nee is niet zo, andersom van methodon naar subuxone wel moet je eerst afkicken

Packjam

Belezen gebruiker
Methadon werkt veeeeel langer, dan oxcycodon.
1 x innemen per dag is voldoende. (Werking is 24 tot 48 uur)
Methadon geeft geen echte roes itt oxcycodon.
Het neemt ontwennings
verschijnselen weg, en het is een goede pijnstiller.
Ontwenning van Methadon is fucking zwaar. Duurt ook langer, dan van oxcycodon.
Duurt minstens 4 weken en dat is afzien, gejaagdheid, niet kunnen slapen, depressief en nog wat rotdingen

De Zandman

DF-koning
Met methadon beginnen?
Je hoeft niet al doodziek zijnde te wachten tot al de oxcycodon uit je lijf is!
Ik kon er meteen na het krijgen van een recept, mee beginnen en in 20 minuten was mijn ziek zijn door ontwenning van die kut oxcycodon als sneeuw voor de zon verdwenen!
Ik wist niet wat ik meemaakte!
En het is een heel goede pijnstiller!

Bovenaan