Angramar Temenos
Badass junkie
Ik denk sowieso dat ik niks ga gebruiken, hoogstens een paar hijsjes van een joint.
Angramar Temenos zei:Ik denk sowieso dat ik niks ga gebruiken, hoogstens een paar hijsjes van een joint.
nicolai zei:Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.
Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.
Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.
Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt.(grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je
)

vode zei:Ik zeg UTRECHT want dat is lekker centraal!
Of AMSTERDAM want daar is het vondelpark!
Ik ga verder niet, maar hier heb je al twee ideeën.![]()

vode zei:Ik zeg UTRECHT want dat is lekker centraal!
meisje20 zei:vode zei:Ik zeg UTRECHT want dat is lekker centraal!
Wromtrax zei:Vondel en bea niet dan.

TheGhost zei:nicolai zei:Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.
Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.
Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.
Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.
Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt.(grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je
)
+1
voor de tekst en het gebruik van de emoticons
respect!
![]()
edwin__ zei:leeftijds grens mijn kont.
er komen gewoon alleen mensen in het kader van inteligent drugsgebruik, dit kunnen zijn 16 jarige filosofen en hergebruikende vaders in hun midlife. leeftijd kent geen grens in het verspreiden van visie's. daarnaast is het enige probleem dat nog voort gaat komen,, het halen van genot bij de plaatselijke shop. maar dat regelt zich altijd wel.![]()
peace

Angramar Temenos zei:edwin__ zei:inteligent
Aking zei:Niet?![]()
Oh... dan kom ik niet![]()